Tein juuri koston vuokranantajalleni
Minun tulee muuttaa kuun lopussa pois, koska sen tytär muuttaa tähän. No, kaverini auttoi kostossa. Sen pihalla kasvaa joku kasvi joka leviää hetkessä kaikkialle, siinä on pitkät varret jossa pikku piikkejä ja lila-siniset kukat. Se kasvi on valloittanut koko sen takapihan. Se oli jo siinä kun se muutti siihen.
No, minä kaverini avustuksella istutin tuota kasvia ruusupensaan sisälle (jotta vuokranantaja ei sitä huomaa ennenkuin on myöhäistä). Siinä se saa koko kesän juuriaan levittää.
Kommentit (47)
Huh Huh taas. Melkein jo meinasin laittaa tyhjillään olevan kerrostalokämppäni vuokralle, mutta kaiken maailman kaheleita sitä on liikenteessä. Taidan vuokrata sen vain jollekin tutulle tai antaa olla tyhjillään.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:32"]Karhunkierto eli elämänlanka on viheliäisin rikkakasvi. Samoin rönsyleinikki.
[/quote]
Elämänlankaa olin myös tulossa ehdottamaan. Kunhan ei sekota vain yksivuotiseen aitoelämänlankaan
En pysty ajattelemaan ap:n tavoin. Tietysti vuokranantaja laittaa kämpän tyttärelleen, jos tämä kerran kämppää tarvitsee. Tilanteet voi muuttua. Juuri siksi teitte toistaiseksi voimassa olevan sopparin, oletan.
Mulleki muutti maalta opiskelemaan yksi tyttö, joka piti yksiötä ihanana ja vaati saada tehdä täysremontin ja pyysi mua maksamaan tarvikkeet. En tykönnyt, mutta sanoi asuvansa koko opiskelujen ajan, niin suostuin.
.
Tyyppi asui alle vuoden. Olisiko pitänyt kostaa? ( ei käynyt kosto mielessäköön, vaikka kovasti harmitti)
Mulleki muutti maalta opiskelemaan yksi tyttö, joka piti yksiötä ihanana ja vaati saada tehdä täysremontin ja pyysi mua maksamaan tarvikkeet. En tykönnyt, mutta sanoi asuvansa koko opiskelujen ajan, niin suostuin.
.
Tyyppi asui alle vuoden. Olisiko pitänyt kostaa? ( ei käynyt kosto mielessäkään, vaikka kovasti harmitti)
mitä ap mariset? jos soppari ei ollut määräaikainen, ei auta rehujen kasvattelu ja kiukuttelu mitään. älä ota yksityiseltä asuntoa jos on noin hankalaa. ei suullinen lupaus päde missään muuallakaan.
En käsitä, miksi tuossa pitäisi kostaa. Joku kateus vaemaan. Kade, kun vuokralaisen lapselle tulee ilmainen opiskelukämppä. Noloa olla noin kateellinen.