Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä vatsani näyttää oksettavan ällöttävältä

Vierailija
17.05.2015 |

Olen nyt jumpannut noin nelisen kuukautta: joka päivä yli 100 vatsalihasliikettä; lisäksi olen rasvannut vatsan ihoa, mutta vatsa ei meinaa millään korjaantua ennalleen. Olen muutenkin jumpannut ja pudottanut painoa siten, että nyt olen hoikahko ja melko kiinteässä kunnossa mahaa lukuunottamatta. Maha on nimittäin veltostunut kahden peräkkäisen raskauden jäljiltä (lapset ovat 1- ja 2-vuotiaat) ja lisäksi minulla on luultavasti napatyrä ja vatsalihakset ovat pysyvästi erkaantuneet ja iho on veltostunut sekä raskausarpien peittämä.

Tosiaan olen nyt tässä tsempannut tosissani, että saisin mahan kuntoon, mutta se alkaa näyttää toivottomalta. Tunnen sen löysän vatsanahan alla kiinteät lihakset, mutta se nahka ei meinaa palautua millään ja se rako vatsalihasten välissä saa vatsan näyttämään pömpöttävältä ja joudun työntelemään napaa sisään vähän väliä.

Mies vielä säestää haukkumalla vatsaani päivittäin. Hänen mielestään minun pitäisi jotenkin teipata se tai pitää joitain siteitä siinä päällä, jotta hän ei vahingossakaan näkisi vatsaani. En vatsaani kummemmin esittele todellakaan ja emme ole harrastaneet mitään petipuuhia melkein kahteen vuoteen muutenkaan, mutta joskus mennessäni suihkuun mies näkee mahani ja hän kommentoi sitä tosi rumasti. Kuulemma tähän ei saa edes terveydenhuollosta julkiselta puolelta mitään apua. Meille varmaan tulee ero osittain mahanikin vuoksi. Kamala tilanne. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla pinnallinen ja ilkeä mies :( Tuli ihan paha mieli puolestasi.

Vierailija
2/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukavan tuntuinen ukko sulla. Ei se ero sen masun takia tule vaan tuon moukan miehesi. Ala käyttää napapaitaa ja lantiomalli farkkuja kotona niinku siedätyshoitona tai sit vaan sanot sille että teippaa päänsä jos ehdottaa sulle jotain hemmetin teippaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tässä se ällöttävä on.

Vierailija
4/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse selvittänyt ettei leikattaisi? Kannattaa penätä! Eräälle tehtiin välttämätön korjausleikkaus 10 v lasten syntymästä. Olisi pitänyt leikata heti.

Vierailija
5/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ei ole kauhea menetys sinulle vaikka eroaisittekin. Törppö mikä törppö.

Itse varmaan tekisin kuten kolmonen ehdotti eli ihan tahallani näyttelisin vatsaani. Siinäpä yökkäilisi.

Vierailija
6/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! T: provo bustaaja

Vierailija
7/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän naisen jonka maha korjattiin julkisen kautta 2v sitten. Asuu pääkaupunkiseudulla. Yritä päästä arviointiin. Kun homma on hoidottu, sanot heipat idioottimiehellesi. Jos meinaat saada vielä lapsia, silloin ei kannata vielä korjata.

Vierailija
8/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuttaiset, kierre ja syvät vatsalihakset ja siihen päälle hoover. Kyllä lähtee vatsa timmiksi.

Ja miehesi on kusipää.

Vierailija
9/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä kuuntelet tuollaista koska.. ? Altistat lapsetkin tuollaiselle pinnalliselle ulkonäkökeskeisyydelle koska.. ? Oikeesti, jätä se sika.

Vierailija
10/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku plastiikkakirurgi väitti jossain, ettei noita erilleen menneitä vatsalihaksia saa yhteen. Reppu on leikattava, jos sen haluaa siitä edestä pois.

Vierailija
11/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesi ennen lapsia sinua kohtaan reilu vai ilmeneekö se nyt "vastamäessä"? Tuollaisia maailmalla tuntuu riittävän. Kun pitäisi keskittyä perheestä huolehtimiseen, niin keskitytäänkin siihen, miten "en saanu elämässä tuota,enkä tuotakaan ja vaimolla vielä nahka roikkuu mahassa, pyääää!". Säälittävää. Kerää voimia ja jätä tuollainen itsekeskeisyyden malliesimerkki.

Vierailija
12/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä! Voi toista! Nyyh!

Vierailija
13/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo. Ei kukaan nainen voi olla noin onneton että kuuntelisi tuollaista puhetta itsestään.

Vierailija
14/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 2v seksiä ja 1v kakara? Oot sit käyny naapurissa...

Vierailija
15/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vatsasi kuntoon, säästät rahat kirurgista toimenpidettä varten. Jos haluat itsetuntosi kuntoon, jätät miehesi tai ainakin sanot, ettei sinulle voi puhua tuolla tavalla.

Vierailija
16/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:24"]

Joku plastiikkakirurgi väitti jossain, ettei noita erilleen menneitä vatsalihaksia saa yhteen. Reppu on leikattava, jos sen haluaa siitä edestä pois.

[/quote]

No nimenomaan kirurgiallahan ne saadaan yhteen. Taisi olla postimyynnistä erikoistumiskirjansa tilannut plastiikkakirurgi kyseessä.

Vierailija
17/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi tuollaista päivääkään. Siihen on hyvä syy miksi mahasi näyttää nyt tuolta. Vaivalla olet kantanut ja synnyttänyt lapset maailmaan, ja mies vielä kehtaa haukkua. Oma mieheni ei ole sanallakaan kommentoinut raskauden tai synnytyksen aiheuttamia muutoksia. Eihän ketään normaali ja edes kohtuullisella järjellä varustettu sellaista tee. Joku kunnioitus pitää olla. Tuskin itsekään kommentoit ja haukut miehen vartaloa?

Vierailija
18/18 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:30"]

Ei 2v seksiä ja 1v kakara? Oot sit käyny naapurissa...

[/quote]

Ei siis seksiä melkein kahteen vuoteen ja lapsi on 1v 3kk. Mies joskus jutteli aika ikävään sävyyn jo suhteemme alkupuolella, mutta luulin osaa jutuista erikoisesta huumorintajusta johtuviksi (ja olin lisäksi ihastunut, joten selitin kaikki itselleni parhain päin), kunnes kävi ilmi, että mies olikin tosissaan. Mies lisäksi jaksaa valittaa ja ilkeillä aiheesta joka päivä.

Olen tosiaan tsempannut ja muuten kroppa on tullut kuntoon ja vatsalihakset tuntuvat sinänsä napakoilta sen velton ihon alla, mutta muuten se maha on jotenkin tosi pömpöttävä ja napa pullottaa pahasti. Yritän piakkoin alustavasti selvitellä, voisiko edes sen navan korjata. Tosin mun kohdalla ne vatsalihakset ovat tainneet jäädä pysyvästi erilleen, vaikka aloitin treeninkin ohjeiden mukaan vasta lapsen ollessa noin 7 kk, jotta en liian varhaisella aloituksella pilaisi tilannetta ja sen jälkeen olenkin sitten treenannut tosi ahkerasti siten, että muutamia kuukausia sitten aloitin oikein tosi runsaan treenauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi