Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ruoalla järkyttäisin persuappivanhempia?

Vierailija
24.05.2015 |

Anoppi ja appiukko tulossa syömään ensi viikolla. He syövät vain lihaa makkara- tai jauhelihamuodossa ja keitettyä perunaa. Salaatissa saa olla vain lehtisalaattia, kurkkua ja tomaattia. Mitä järkyttävää ruokaa kokkaisin heille?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nattoa.

Vierailija
42/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:41"]Nattoa.
[/quote]

Haggista nattokastikkeella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sambuusat on hyviä.

Vierailija
44/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jo mainittuja moussakaa ja halvaa, alkupalana dolmades tai tsatsikia.

Vierailija
45/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani, mutta jos appivanhempani olisivat persuja, pysyisin aika turvallisilla vesillä: mahdollisesti linssi-kvinoapihveillä varustettuja burgereita ja jälkkäriksi kookoskermaan tehtyä suklaamoussea ja mansikoita korkeaan lasiin kerroksittain. (googlaa Chocochili). Tai sitten vaikka kesän juureksista pyttipannua tai kesäisen vegaanipastan. Mausteita käyttäisin vähän hillitymmin mitä ruuassa yleensä ja chiliä en lainkaan.

Vierailija
46/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:26"]Miksei miehesi tee omille vanhemmilleen ruokaa?
[/quote]
Tää olis hyvä idea! Pistä mies valmistamaan koko ateriakokonaisuus ja hääräämään keittiössä, kun itse jututat koko illan rennosti vieraita. Kyllä varmasti saavat slaagin mokomasta perinteisten sukupuoliroolien rikkomisesta. Mies voisi jälkiruoaksi leipasta jotain hennon höttöisiä trendileivonnaisia.

Vierailija
47/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisimpukoita valkoviinissä

Vierailija
48/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuvaus somalialaisesta ruokavaliosta. Ehkä saat siitä vinkkejä. Itse suosin intialaista maustettua ruokaa, kasvissyöjä kun olen. Tai voisithan tehdä sushia, se on aina ensikertalaiselle kokemus.

Vierailija
49/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:47"]Olen vegaani, mutta jos appivanhempani olisivat persuja, pysyisin aika turvallisilla vesillä: mahdollisesti linssi-kvinoapihveillä varustettuja burgereita ja jälkkäriksi kookoskermaan tehtyä suklaamoussea ja mansikoita korkeaan lasiin kerroksittain. (googlaa Chocochili). Tai sitten vaikka kesän juureksista pyttipannua tai kesäisen vegaanipastan. Mausteita käyttäisin vähän hillitymmin mitä ruuassa yleensä ja chiliä en lainkaan.
[/quote]
Nam... Saanko tulla sun luokse syömään?

Vierailija
50/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:47"]Olen vegaani, mutta jos appivanhempani olisivat persuja, pysyisin aika turvallisilla vesillä: mahdollisesti linssi-kvinoapihveillä varustettuja burgereita ja jälkkäriksi kookoskermaan tehtyä suklaamoussea ja mansikoita korkeaan lasiin kerroksittain. (googlaa Chocochili). Tai sitten vaikka kesän juureksista pyttipannua tai kesäisen vegaanipastan. Mausteita käyttäisin vähän hillitymmin mitä ruuassa yleensä ja chiliä en lainkaan.
[/quote]
Nam... Saanko tulla sun luokse syömään?

Vierailija
51/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vegaanista hippiruokaa, avokado-kvinoa-hummus-sörsseliä ja jälkiruoaksi raakakakkua ja reilun kaupan kahvia soijamaidolla. Muaha!

Vierailija
52/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:50"]

Tässä kuvaus somalialaisesta ruokavaliosta. Ehkä saat siitä vinkkejä. Itse suosin intialaista maustettua ruokaa, kasvissyöjä kun olen. Tai voisithan tehdä sushia, se on aina ensikertalaiselle kokemus.

[/quote]

Joo, ja tosiaan afrikkalaista ruokaa syödään perinteisesti käsin, eli et kata appivanhemmille ollenkaan haarukoita tai vetsiä!

Vierailija
53/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä avaava ketju. Vegaanit ovatkin ihan oikeasti lapsellisia typeryksiä.

Vierailija
54/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapuvoileivät, pienet suupalat. Pääruuaksi parsaa ja kuhaa tai nieriää valkoviinikastikkeessa. Menevät snägärin kautta kotiinsa. Ja aika pian.

Vierailija
55/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaallista kasvislasagnea (ohjeita löytyy helposti googlaamalla). Odotat vasta ruokailun loppuun, ennen kuin paljastat, että olet käyttänyt soijarouhetta, etkä jauhelihaa. Tuollaiset "suuret kulinaristit" tuskin huomaavat eroa.

Vierailija
56/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:25"]Taivaallista kasvislasagnea (ohjeita löytyy helposti googlaamalla). Odotat vasta ruokailun loppuun, ennen kuin paljastat, että olet käyttänyt soijarouhetta, etkä jauhelihaa. Tuollaiset "suuret kulinaristit" tuskin huomaavat eroa.
[/quote]

Edes tavallinen lasagne ei käy. Sisältää juustoa, pippuria, sipulia, pastaa, yrttejä, valkosipulia jne pelottavia aineksia ja mausteita. Ap

Vierailija
57/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:07"]

Anoppi ja appiukko tulossa syömään ensi viikolla. He syövät vain lihaa makkara- tai jauhelihamuodossa ja keitettyä perunaa. Salaatissa saa olla vain lehtisalaattia, kurkkua ja tomaattia. Mitä järkyttävää ruokaa kokkaisin heille?

[/quote]

aika heikko provo kaiken kaikkiaan.

toisaalta miksi kukaan haluaisi ärsyttää appivanhempia, voi tulla ikävä jos ei koskaan saa lapsia hoitoon kun olisi tarvis...

Vierailija
58/58 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehe ehe.. kylläpä näppärän provon luulit ap keksineesi?

Me olemme mieheni kanssa Persujen äänestäjiä ja mieheni on vegaani. Itse syön myös kalaa ja sushi on minun ja lasteni herkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi