Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohin hammaslääkäriajan! :(

Vierailija
24.05.2015 |

Ja nytkö tulee 30€ lasku :( olen opiskelija eikä mulla oo varaa tollaseen joudun kuitenkin varaamaan uuden ajan kun hampaat on niin paskat. Mä sekotin kaikki päivämäärät ku mulla on ollu täs pääsykokeita ja isä joutunu sairalaan.. Pystyykö tota mitnkää selittää etten saiskaan laskua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO ota ihmeessä yhteyttä sinne. Riippuu niin paljon vastuuhenkilöstä, ja siitä kuinka kauniisti osaat selittää.

Vierailija
2/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:46"]NO ota ihmeessä yhteyttä sinne. Riippuu niin paljon vastuuhenkilöstä, ja siitä kuinka kauniisti osaat selittää.
[/quote]
Eihän se o tänää vissii auki?? Huomenna vasta sillon on varmaa liia myöhäst voi vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tulee maksu

Vierailija
4/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään, lasku tulee. Eiköhän ne nyyhkytarinoita ole siellä jo ihan muutamia kuullut.

Vierailija
5/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hampaasi niin akuutisti paskat ovat ainakaan jos aika pääsee unohtumaan. Uusi aika varaamaan vaan ja maksat tuon laskun, jostain on rahat todella edullisiin ja haluttuihin opiskelijahammaspalveluihinkin saatava.

Vierailija
6/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 15:11"]Tuskin hampaasi niin akuutisti paskat ovat ainakaan jos aika pääsee unohtumaan. Uusi aika varaamaan vaan ja maksat tuon laskun, jostain on rahat todella edullisiin ja haluttuihin opiskelijahammaspalveluihinkin saatava.
[/quote]
On mulla reistaillu hampaat enemmä tai vähemmän täs vuoden aikana mut en oo uskaltanu mennä. Viime kerralla paikkaus makso 60-70

Vierailija
7/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin nokka pystyyn ja kohti uusia haasteita. Noita tapahtuu kaikille. Jos oli kunnallinen hml, lasku tulee, koska laskutukset on keskitetty. Ei jälkikäteen saa anteeksi, olen joskus yrittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän