Saako r kiskalle
viedä koiran sisälle?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:49"]Ei saa, sielläkin myydään elintarvikkeita. Vakiovarusteisiin kuuluu ei koiria -kieltokyltti ja ulkona on yleensä sellanen metallinen tappi johon voi rekkunsa kiinnittää.
[/quote]
En uskalla kun koiria kuitenkin varastetaan niin paljon
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:49"]Ei saa, sielläkin myydään elintarvikkeita. Vakiovarusteisiin kuuluu ei koiria -kieltokyltti ja ulkona on yleensä sellanen metallinen tappi johon voi rekkunsa kiinnittää.
[/quote]
En uskalla kun koiria kuitenkin varastetaan niin paljon
[/quote]
Siinä tapauksessa koira jää kotiin tai sinä et astu sisään kioskiin :)
Kyllä voit viedä.Minäkin vien aina jos koira sattuu olemaan mukana :) "Allergiset" muuttakoot lappiin jos häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:52"]Kyllä voit viedä.Minäkin vien aina jos koira sattuu olemaan mukana :) "Allergiset" muuttakoot lappiin jos häiritsee.
[/quote]
Ei ole kyse allergioista vaan niistä elintarvikkeista... et sä varmaan siwaankaan koiraasi saa sisään viedä. Haloo.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:52"]Kyllä voit viedä.Minäkin vien aina jos koira sattuu olemaan mukana :) "Allergiset" muuttakoot lappiin jos häiritsee.
[/quote]
Ei ole kyse allergioista vaan niistä elintarvikkeista... et sä varmaan siwaankaan koiraasi saa sisään viedä. Haloo.
[/quote]
No olen kyllä alepassa käynyt koiran kanssa että haloo vaan itelles idiootti.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:52"]Kyllä voit viedä.Minäkin vien aina jos koira sattuu olemaan mukana :) "Allergiset" muuttakoot lappiin jos häiritsee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Elintarvikelain mukaan kauppoihin ja julkisiin laitoksiin ei nyt vaan saa viedä koiria. Ja kiitos samoin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:52"]Kyllä voit viedä.Minäkin vien aina jos koira sattuu olemaan mukana :) "Allergiset" muuttakoot lappiin jos häiritsee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Elintarvikelain mukaan kauppoihin ja julkisiin laitoksiin ei nyt vaan saa viedä koiria. Ja kiitos samoin.
[/quote]
No minua ei mitkään elintarvikelait kiinosta pätkääkään.Voit tunkea ne anaaliisi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:52"]Kyllä voit viedä.Minäkin vien aina jos koira sattuu olemaan mukana :) "Allergiset" muuttakoot lappiin jos häiritsee.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Höpöhöpö. Täällä on monta ravintolaa joissa eläinystävällinen -tarra. Eli koiran saa ottaa mukaan syömään :)
Meidän lähi-ärrän ovessa on lappu jossa ilmoitetaan että ei koiria sisälle. Ilmeisesti moni on luullut että koiran saa sinne viedä, joten on ollut pakko laittaa näille typeryksille kieltolappu. Minusta on kyllä ihan itsestäänselvys että eläimiä ei kauppoihin tai kioskeihin viedä. Ei se koira mikään maailmannapa ole eikä pääse kaikkialle mihin omistaja. Opaskoirat on sitten ihan eri juttu.
Aika monet r-kiskaan saa viedä koiran. Minä kävelen parisataa metriä kauemmas kioskille juuri sen takia, näitä koiria ei voi jättää ulos. Ovat juuri niitä, joita varastetaan, kallis rotu ja upea ulkonäkö.
Ravintoloiden suhteen laki on muuttunut, voivat halutessaan sallia koirat.
Riippuu hieman myös myyjän suhtautumisesta asiaan mutta perussääntönä ei saa! T. Ex-ärräläinen
Ei saa, sielläkin myydään elintarvikkeita. Vakiovarusteisiin kuuluu ei koiria -kieltokyltti ja ulkona on yleensä sellanen metallinen tappi johon voi rekkunsa kiinnittää.