Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini seurustelee veljeni kanssa

Vierailija
16.05.2015 |

Itse seurustelu ei minua häiritse vaikka aluksihan se oli outoa. Minua vaivaa kuitenkin se, miten kaverini puhuu veljestäni minun kuullen. Meillä on tiivis tyttöporukka, jossa jaamme kaiken. Kaverini tietenkin haluaa kertoa suhteestaan. Hän saattaa kertoa kuinka hyvä veljeni on sängyssä tai heidän koko yön panosessioistaan. Eikö hän todella ymmärrä, että tunnen oloni kiusaantuneeksi eikä minua todellakaan kiinnosta kuulla veljestäni rakastajana. Olen yrittänyt "ovelasti" vaihtaa puheenaihetta tai vinkata toiselle kaverille, että voisi hänelle asiasta sanoa muttei ole näemmä toiminnut. Pitäisi varmaan suoraan sanoa mutta kyseinen kaveri ottaa kaiken itseensä ja haluaisin välttyä yhdeltä mykkäkoululta. Miten voisin ystävällisesti neuvoa ettei minun seurassani ole soveliasta puhua veljeni ja hänen seksielämästään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tutustuin mieheeni hänen sisarustensa kautta (ja heidän myötävaikutuksesta treffeille päädyttiinkin 8v sitten :)), mutta tosiaan omaan sen verran tilannetajua etten noista asioista kovinkaan paljon puhu heille. Heidän kanssa yhteisymmärryksessä ollaan suurpiirteisesti puhuttu esim haluttomuudesta ym, mutta heidän ehdpillaan. Ihan samalla tavalla en mitään yksityiskohtia toivo kuumevani omien sisarusteni petipuuhista. Kaveiltasi puuttuu vähän tilannetajua tosiaan ja hänelle kannattaa asiasta ihan suoraan, hyvässä hengessä sanoa. Luulisi auttavan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä