Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako vaatteita vähän ja kallista vai paljon ja edullista?

Vierailija
24.03.2026 |

Olen eronnut, laihtunut monta vaatekokoa ja tyylini on muuttunut joten koko vaatekaappi menee täysin uusiksi. Pohdinnassa ostaako laadukasta ja vähän kalliimpaa, mutta vaatekappaleita on vähemmän. Vai ostaako paljon vaatteita ja edullisia merkkejä. Muutamasta nettikaupasta ajattelin nyt törsätä itseeni, tyyliin kaikki mulle heti nyt. 

Kirppareilla en jaksa nyt pyöriä, niissä on aikoinaan pyöritty tarpeeksi kun on hankittu lapsille vaatteita :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita ja vähän.

Vierailija
2/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälaatuista ja kallista vähän, lisäksi jotakin pientä extraa halvalla. Ja sitten näitä voi yhdistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeseen ja kalliimpa usein,mutta reissussa sortuu usein halpaan pintamuotiin.

Vierailija
4/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tarpeeseen ja vain laadukasta.

Vierailija
5/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ja kallista. Aikoinaan oli tuholaisongelma niin jäänyt tavaksi pitää kaapissa max kuukauden kierrolla vaatteita.

Vierailija
6/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää itse aika tarkkaan selvittää vaatteiden materiaali ja laatu. Halvalla voi löytää hyvinkin kestäviä vaatteita ja se 100 euron paita kulahtaa ja rispaantuu alle vuodessa. 

Vierailija
7/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ja kalliita. Mutta meillä onkin mm. kengille oma huone, ja vaatehuone on n. 50 neliöä.

Vierailija
8/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Kuljet alasti kesät talvet?

Vierailija
10/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan myyjän vinkki kokemuksen kautta: laadukasta, ajatonta ja riittää vähempikin määrä. Yllättävän monella on käytössä vaan ne suosikkituotteet ja kaapin perälle kertyy niitä joita ei tule käytettyä. 

Vierailija
11/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tarpeeseen ja edullista.

Vierailija
12/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain laadukasta ja tarpeellista Temusta.

Vierailija
13/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ja kalliita. Mutta meillä onkin mm. kengille oma huone, ja vaatehuone on n. 50 neliöä.

Vaatehuone suurempi kuin mun kaksio.

Vierailija
14/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ja laadukasta. Sellaista, että sekä tyyli että kangas kestävät aikaa. Tulee pidemmän päälle edullisemmaksi. Ja loppujen lopuksi aika vähillä vaatteilla pärjää.

Vierailija
15/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tarpeeseen ja edullista.

En edes muista, koska olisin vaatekaupassa viimeksi käynyt. Niin kauan kuin jokin vaatekappale mahtuu päälle ja on (riittävän) ehyt, se kelpaa.

Vierailija
16/16 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen uusinut vaattekaappiani viimeiset pari vuotta (sesonki kerrallaan) Olen panostanut mahdollisimman klassisiin ja laadukkaisiin vaatteisiin ja välillä täydentänyt jotain kivoja trendejä edullisemmin, ajatuksena että tyyliin kannattaa satsata, muotiin ei. 

Minäkin laihduin parikymmentä kiloa ja oli tarve uusia about kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi