Helsingin oikiksessa opiskelevat apua?
Tuleeko pisteeni nimen kera kaikkien nähtäville johonkin yliopiston seinälle tms vaikka en pääsisikään opiskelemaan? Kiitos etukäteen :)
Kommentit (13)
Tulee, päärakennuksen ilmoitustauluille aakkosjärjestyksessä, ja tehtäväkohtaiset pisteet. Jotkut käy suttaamassa nimensä ja pisteensä pois. Näin siis ainakin muutama vuosi sitten.
Olen luullut että vain sisäänpäässet julkaistaan. Ja hei, tosi paljo sulle tsemppiä kokeeseen ! Ja hyvää mieltä! Äläkä välitä julkaistaan tai ei. Älä tosta huolestu. Nim. juristinainen 50 v.
Mä oon kyllä ollut siinä käsityksessä, että nykyisin vaan hyväksyttyjen nimet ja pisteet julkaistaan ilmoitustaululla?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:45"]Mä oon kyllä ollut siinä käsityksessä, että nykyisin vaan hyväksyttyjen nimet ja pisteet julkaistaan ilmoitustaululla?
[/quote]
Näin joku taisi sanoa suomi24 keskustelussa. Itse en tiedä kun haen Helsinkiin vasta ekan kerran. Kaveri kyllä kertoi että Turkuun hakijoiden nimet näkyvät seinällä pisteiden kanssa siis myös niiden jotka eivät päässeet. Ja lisäksi niitä voi tiedustella soittamalla
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:26"]Turusta saa kertoa myös!
[/quote]
Turussa ainakin julkaistaan
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 13:26"]Tulee, ellet ole kieltänyt julkaisemasta nimesi
[/quote]
Eikös se nimen kieltäminen koskenut lähinnä sitä jos pääset? Että netissä julkastais
Helsingissä ei kai enää julkisteta kaikkien pisteitä ilmoitustaululla, kun nykyään myös ne jotka eivät ole päässeet saavat pisteensä kirjeellä kotiin. Tämä käytäntö ollut vasta muutaman vuoden. Ennen sitä kirje lähetettiin vain hyväksytyille hakijoille ja siihen kai se kaikkien pisteiden näkyminen siellä seinällä perustui? On kyllä mun mielestä vähän tyhmä tapa, varsinkin kun näkyi tehtäväkohtaisetkin pisteet. Toivottavasti ovat nyt tosiaan luopuneet tuosta tavasta.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:01"]Helsingissä ei kai enää julkisteta kaikkien pisteitä ilmoitustaululla, kun nykyään myös ne jotka eivät ole päässeet saavat pisteensä kirjeellä kotiin. Tämä käytäntö ollut vasta muutaman vuoden. Ennen sitä kirje lähetettiin vain hyväksytyille hakijoille ja siihen kai se kaikkien pisteiden näkyminen siellä seinällä perustui? On kyllä mun mielestä vähän tyhmä tapa, varsinkin kun näkyi tehtäväkohtaisetkin pisteet. Toivottavasti ovat nyt tosiaan luopuneet tuosta tavasta.
[/quote]
Jos tä on totta ni olis mieletöntä!! Mä meinaa vähän murehdin jos koe menisikin täysin penkin alle. Toivotaan kuitenkin et onnistun. Mutta tää piristi mieltä, kiitos! :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:11"]Onnistus, mutta nyt pois palstalta ja lukemaan. Jaksaa jaksaa.
[/quote]
Kiitos!
Tulee, ellet ole kieltänyt julkaisemasta nimesi