Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla kyseessä keskenmeno?

Vierailija
24.05.2015 |

Vai mikäköhän mulla voisi olla? Menkat oli myöhässä, olin juuri aikeissa tehdä raskaustestin kun alkoivatkin. Mutta ovat ihan erilaiset kuin yleensä. Vuoto on tosi niukkaa ja paksua, limaista. Tulee vain sellaisia klimppejä ulos eikä pelkkää verta ollenkaan. Sellaista kipua mitä mulla yleensä menkoissa on, ei ole ollut ollenkaan eikä mitään muutakaan kipua. Vuotoa ollut nyt kolme päivää. Pitääkö tässä tapauksessa mennä lääkäriin? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja ennen menkkoja alavatsa tuntui turvonneelta, kuin kohtu olisi kasvanut. -ap

Vierailija
2/3 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raskaudesta se ei ole kasvanut, ellet ole pidemmillä viikoilla. Odottelet vaan ja teet testin esim. viikon päästä, jos menkat ei selkeesti alkanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla keskenmenossa vuoto oli runsasta, mutta erilaista kuin normaalisti menkoissa. Vuoto oli venyvää tummanpunaista limaa ja sitä tuli lähinnä vessassa istuessa. Mutta tosiaan runsaasti. Itselläni oli menkat pari päivää myöhässä ja ehdin jo tehdä haalean positiivisen raskaustestin, mutta vuoto tosiaan alkoi sitten samana päivänä. Kemialliseksi todettiin vielä verikokeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä