Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoidan miehen lapset joka toinen viikonloppu.

Vierailija
24.05.2015 |

Mies on kahden lapsensa etäisä, lapset ovat meillä joka toinen viikonloppu. Minä hoidan heidät, herään laittamaan aamupalaa, laitan ruoat, ulkoilen heidän kanssaan, siivoan jäljet jne. Mies nukkuu edelleen. Ei Ärsyttävää. Kivat lapset, mutta mua ei kyllä huvittaisi heitä yksin hoitaa b

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt olet miehen löytänyt. Etkö tosiaan parempaa löydä? Exänsä pääsi eroon, niin toinen typerä jo jonossa.

Vierailija
2/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen seurustellut tällaisen tapauksen kanssa. Sama homma näyttää jatkuvan uusien naisten kanssa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä kun mies on löytänyt ilmaisen lastenhoitajan jolta saa pilluakin ja vielä kokkaa ja siivoaa! 

Vierailija
4/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit ja lähtisit pikku lomalle pois kotoa sen joka toinen viikonloppu? Sattaisi mies havahtua toimimaan, ja jos ei, niin sittenhän lapset olisivat heitteillä isänsä luona, ja siinä olisi syy lopettaa tapaamiset. Saattaisi vasta siinä tilanteessa mennä ukolla tajuntaan, että omat lapset on hoidettava. Tuo vätys ei niitä kyllä ansaitse.

Vierailija
5/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteäkin, mutta mulla on itsellä myös lapsia ja vielä yksi yhteinenkin. Kesällä pitäisi jaksaa kaksi viikkoa tätä. ap

Vierailija
6/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä että sillä on krapula.

Vierailija
7/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sanot seuraavalla kerralla lapsille, että käykääpä herättämässä isi, niin isi laittaa teille sitten aamupalaa. Lähdet itse vaikka shoppailemaan, ettei sulle voi nakittaa hommia. Toinen vaihtoehto olisi tietysti pitää miehen kanssa "kehityskeskustelu" työnjaostanne.

Vierailija
8/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo krapulaa.

Vierailija
9/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä keskenkasvunen äijä sulla on

Vierailija
10/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ne omat lapset mukaan ja lähdet vaikka sukulaisiin. Ei se nyt niin vaikeeta ole.

Vierailija
11/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho. 

Minä kun tapasin mieheni, niin ilmoitin hänelle sata kertaa, että en ole mikään äitipuoli sitten. Jos hän etsii lapsilleen äitiä, niin minä en ole se. Voin perään katsoa, mutta vastuuta en kanna. 

Vierailija
12/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan sanomattakin selvää, ettei hoida yhteistämme. Yhtään vaippaa ei ole vaihtanut, saati jotain muuta. ap

Vierailija
13/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko tehdä lapsi noin huonon isän kanssa?

Vierailija
14/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:29"]

Voisin lähteäkin, mutta mulla on itsellä myös lapsia ja vielä yksi yhteinenkin. 

[/quote]

No mies hoitaa vuorostaan kaikki lapset, niin kuin sinäkin olet hoitanut. 

Vierailija
15/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä isä.not.good luck kotiorja!

Vierailija
16/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa ja itse olet piiaksi suostunut. Ei auta valittaminen kun tuohon on mennyt mukaan ja hyväksyy tilanteen täysin. Voit ruikuttaa ja itkeä täällä niin paljon kuin haluat, mutta ei se auta. Nössö mikä nössö. Myös lapset näkevät sen ja arvostus on varmasti sen mukainen.

Vierailija
17/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen ihmetellyt ap:n kaltaisia naisia. Eikö teillä ole mitään itsekunnioitusta tai omanarvontuntoa, kun lisäännyttte tuollaisten luuserimiesten kanssa? 

Vierailija
18/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon miehen oot löytänyt :O huhhuh...

Vierailija
19/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:46"]

Usein olen ihmetellyt ap:n kaltaisia naisia. Eikö teillä ole mitään itsekunnioitusta tai omanarvontuntoa, kun lisäännyttte tuollaisten luuserimiesten kanssa? 

[/quote]

Rakkaushormoonit sekoittaneet pään hetkeksi. Parin vuoden päästä herää.

Vierailija
20/24 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet helmen äärellä. Not. Miksi teit lapsen tuollaisen paskiaisen kanssa? Pakkohan sinun oli silloin jo nähdä, että hän on surkea isä?!