Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuori hyvännäköinen nainen pysyy sinkkuna, vaikka saisi kenet tahansa?

Vierailija
23.01.2022 |

Miesten tahallista kiusaamista?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole löytänyt sopivaa. Aiemmat suhteet eivät olleet hyviä, joten jos haluan suhteen, sen pitää olla hyvä. En tosin tiedä mistä edes löytäisi miehen joka haluaa suhteen eikä seksiä, pelkkää irtoseksiä en ole koskaan halunnut.

Vierailija
62/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori enää, mutta ilmeisesti hyvinkin haluttu, piti laittaa somet kiinni miehet laittoi itsepintaisesti viestejä ympäri maailman vaikka ihan suoraan olen ilmaissut, etten nyt pysty/halua/jaksa tutustua ihmisiin. Ja siis ihan oikeat Ok miehet (varallisuus/taiteellisuus/opinnot/ura).

Mä en jaksa enää yhtään miestä. Rakastun tulisesti aina johonkin idioottiin, joka 1) ei halua minua 2) käyttäytyy huonosti minua kohtaan. Tää johtuu mun lapsuudessa muodostuneista ihmissuhdedynamikoista ja tuttu ei aina ole turvallinen vaan vain tuttu.

Yritän nyt hoitaa itseäni ja saada elämäni oman näköiseksi ilman mitään ihmissuhdeviritelmiä. Minulla on jo plakkarissa se pitkä epäonnistunut suhde, josta lapsia.

En deittaile tai tinderöi. Elän jo selibaatissa mikä on ihan paskaa, mutta en jaksa enää koskaan itkeä vuotta jonkun idiootin perään, joka tietäen, että etsin vain turvallista ja pitkää ihmissuhdetta, lonkeroi itsensä hetkeksi vällyihini.

Käytännössä pelkään vaan jo kaikkia miehiä valmiiksi. Joku vaan yrittää lähestyä mua kauniisti viesteillä niin melkein jo blokkaamaan sen, ettei se vaan kuitenkin satuta mua.

Oon menettänyt tämän vuoksi tosi monta mahdollisesti oikein hienoa mahdollisuutta.

Ei voi mitään. Näillä mennään.

Tuo on oikeasti kamalaa, että kun itse rakastuu, niin se kestää sen vuoden helposti päästä siitä siihen tilaan, ettei ajattele sitä toista enää joka hetki. Toinen varmaan unohtanut sillä hetkellä kun ovi on kolahtanut kiinni. 😔 En tiedä montako tuollaista kokemusta ihminen ylipäätään jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi.

Surullista

Miten niin surullista! Itse erehdyin naimisiin,kamalinta aikaa elämässäni.

Ei,ihan fiksu ihminen hän oli,mutta en sopeutunut.

Onneksi tulin järkiini.

Nimim. Sinkkuna 30v jo.

Vierailija
64/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa ison osan parisuhteen eduista sinkkuna. 

Mies saa miehuuden huonot puolet sinkkuna ja kaikki hyvät puolet parisuhteessa. 

Parisuhteessa oleva mies saa parempaa palvelua ravintoloissa, kelpaa lapsen tukihenkilöksi ja saa huomiota muilta naisilta. Nainen taas saa rajattomasti irtoseksiä, ihailua, somerahaa ja palveluksia olemalla sinkku, koska jokainen mies pitää häntä voideltavana eikä naisen tarvitse antaa mitään takaisin. Parisuhteessa kuuluu itsekin antaa jotain takaisin ja ei voi näkyvästi pitää varamiehiä ympärillä. 

Olet sairas. Mene hoitoon.

Vierailija
65/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nuori enää, mutta ilmeisesti hyvinkin haluttu, piti laittaa somet kiinni miehet laittoi itsepintaisesti viestejä ympäri maailman vaikka ihan suoraan olen ilmaissut, etten nyt pysty/halua/jaksa tutustua ihmisiin. Ja siis ihan oikeat Ok miehet (varallisuus/taiteellisuus/opinnot/ura).

Mä en jaksa enää yhtään miestä. Rakastun tulisesti aina johonkin idioottiin, joka 1) ei halua minua 2) käyttäytyy huonosti minua kohtaan. Tää johtuu mun lapsuudessa muodostuneista ihmissuhdedynamikoista ja tuttu ei aina ole turvallinen vaan vain tuttu.

Yritän nyt hoitaa itseäni ja saada elämäni oman näköiseksi ilman mitään ihmissuhdeviritelmiä. Minulla on jo plakkarissa se pitkä epäonnistunut suhde, josta lapsia.

En deittaile tai tinderöi. Elän jo selibaatissa mikä on ihan paskaa, mutta en jaksa enää koskaan itkeä vuotta jonkun idiootin perään, joka tietäen, että etsin vain turvallista ja pitkää ihmissuhdetta, lonkeroi itsensä hetkeksi vällyihini.

Käytännössä pelkään vaan jo kaikkia miehiä valmiiksi. Joku vaan yrittää lähestyä mua kauniisti viesteillä niin melkein jo blokkaamaan sen, ettei se vaan kuitenkin satuta mua.

Oon menettänyt tämän vuoksi tosi monta mahdollisesti oikein hienoa mahdollisuutta.

Ei voi mitään. Näillä mennään.

Miehet vonkaa, ei se tarkoita naisen olevan erityisen haluttu.

Mä latasin yks yö deittiapin, aamulla parikymmentä tyyppiä tarjos seuraa, osa suoraan seksiä. Kyseessä mulla oli siis täysin kuvaton ja tekstitön profiili. Ainoastaan sukupuoli, nimimerkki ja ikä näkyvissä. Ei kyllä tullut haluttu olo, lähinnä epätodellinen.

Ja tuleehan noita ehdotuksia kuulema kaikissa somekanavissakin, riittää kun on nainen.

Musta vaikuttaa kuulemani perusteella että nimenomaan kuvattomilla profiileilla saa eniten vonkausta, jostain syystä. Ja myös että vaikkapa lihavat saavat livenä muita enemmän törkeitä "iskuyrityksiä" kuten rintoihin kiinni tarttumista. 

Minulle on deittiapissa tasan yksi ehdottanut heti seksiä. Moni ei vain uskalla(?) aloittaa puhumista ja kaikki muut puhuvat asiallisesti.

Tuntuu että mitä vähemmän todellinen nainen on (ei kuvaa) tai mitä vähemmän arvostaa (lihavuus, valitettavasti), sitä enemmän vongataan.

Vierailija
66/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kuori ei kompensoi kuspäistä luonnetta.

Kyllä nimenomaan kompensoi. Kauniilla kuorella saa paljon anteeksi.

Vierailija
67/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ehtinyt olla suhteissa. Ja tietävät mitä ne suurimmaksi osaksi ovat. Moni mies ei ole sen arvoinen, että sille viitsisi antaa aikaa ❤️.

Annat ymmärtää että vain miehissä on vikoja

Vierailija
68/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis kuori ei kompensoi kuspäistä luonnetta.

Kyllä nimenomaan kompensoi. Kauniilla kuorella saa paljon anteeksi.

Ei näköjään kaikkea.

Vierailija
69/69 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ulkonäkö ilman meikkiä on varmaan 7 (huonoina päivinä 6) ja oikein laitettuna parhaimmillaan varmaan 8.

Ei tulisi mieleenkään raflassa lähestyä niitä ns. todella hyvänäköisiä.

Ehkä se kertoo, että kauniita lähestyy vain vastaavat hyvän itsetunnon omaavat (joita on vähän) tai limaiset nilkit (joita riittää).