Miksi nuori hyvännäköinen nainen pysyy sinkkuna, vaikka saisi kenet tahansa?
Kommentit (69)
Aha, että pääasia on, että mies pitää naista kauniina? Ei muilla piirteillä niin väliä? Anteeksi vain, mutta se kauneus on katoavaista.
Mua on mietityttänyt miksi niin monet naiset ovat seksihaluttomia? Vähän vanhemmat naiset ovat kokemusteni perään hyvinkin seksin halusia. Kyllähän niitä sellasia jotka halauvat pysyä sinkkuna ja ottaa kaikki sukupuolitaudit itseensä ajatellen että ikuisesti nuorena pysytään mutta sitten kun totuus iskee se iskee kovaa. Miksi jotkut suomalaiset naiset ei ymmärrä sitä? onko tämä maa naisineen menettetty jollekin omituiselle pinnallisuudelle jossa kukaan ei oikeasti välitä tai rakasta? kaikki on myytävänä, se pxllukin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa ison osan parisuhteen eduista sinkkuna.
Mies saa miehuuden huonot puolet sinkkuna ja kaikki hyvät puolet parisuhteessa.
Parisuhteessa oleva mies saa parempaa palvelua ravintoloissa, kelpaa lapsen tukihenkilöksi ja saa huomiota muilta naisilta. Nainen taas saa rajattomasti irtoseksiä, ihailua, somerahaa ja palveluksia olemalla sinkku, koska jokainen mies pitää häntä voideltavana eikä naisen tarvitse antaa mitään takaisin. Parisuhteessa kuuluu itsekin antaa jotain takaisin ja ei voi näkyvästi pitää varamiehiä ympärillä.
Aika harva nainen haluaa rajattomasti irtoseksiä. Siitä saa enemmän tauteja kuin nautintoa. Ihmettelen kyllä tuota tinderöintiä, kun siellä on niin paljon miehiä jotka etsii vain seksiä, että tykkäävätkö oikeasti koko ajan tutustua uusiin naisiin. Itsestäni on tosi tylsää käydä ne samat jaadajaada-keskustelut aina uuden miehen kanssa, sitten mennä treffeille ja huomata että ei tääkään nyt oikein iske tai sitten ei itse olekaan kiinnostava. Inhoan Tinderiä. Luulen että suurin osa naisista tuntee samoin. Tällä hetkellä ei vaan oikein muuallakaan voi ketään tavata.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa ison osan parisuhteen eduista sinkkuna.
Mies saa miehuuden huonot puolet sinkkuna ja kaikki hyvät puolet parisuhteessa.
Parisuhteessa oleva mies saa parempaa palvelua ravintoloissa, kelpaa lapsen tukihenkilöksi ja saa huomiota muilta naisilta. Nainen taas saa rajattomasti irtoseksiä, ihailua, somerahaa ja palveluksia olemalla sinkku, koska jokainen mies pitää häntä voideltavana eikä naisen tarvitse antaa mitään takaisin. Parisuhteessa kuuluu itsekin antaa jotain takaisin ja ei voi näkyvästi pitää varamiehiä ympärillä.
Olen sinkku enkä halua "rajattomasti irtoseksiä", koska hyvin harvoin saan siitä itse mitään irti. Vain muutamia kertoja on osunut kohdalle mies, jolle on oikeasti väliä minun nautintoni. Siksi ostinkin itselleni lelun - saan joka kerta.
Jonkun setämiehen märkä päiväuni sinkkunaisen rajaton seksi. Että kauniilla sinkkunaisella on vain ja ainostaan seksi päässä eikä mitään muuta.
Kertoo kyllä puhujasta itsestään kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mua on mietityttänyt miksi niin monet naiset ovat seksihaluttomia? Vähän vanhemmat naiset ovat kokemusteni perään hyvinkin seksin halusia. Kyllähän niitä sellasia jotka halauvat pysyä sinkkuna ja ottaa kaikki sukupuolitaudit itseensä ajatellen että ikuisesti nuorena pysytään mutta sitten kun totuus iskee se iskee kovaa. Miksi jotkut suomalaiset naiset ei ymmärrä sitä? onko tämä maa naisineen menettetty jollekin omituiselle pinnallisuudelle jossa kukaan ei oikeasti välitä tai rakasta? kaikki on myytävänä, se pxllukin.
Koska seksistä ei saa mitään irti. Monelle miehelle tärkeintä tuntuu olevan se oma nautinto. Miksi siis tuhalata aikaa seksiin, josta ei itse saa mitään?
Kauniilla naisellisen näköisellä naisella on luultavasti paljon estrogeeni-naishormonia. Se ei ole seksihormoni vaan päinvastoin, vähentää kiinnostusta siihen. Heillä kiinnostus seksiin tulee myöhemmällä iällä, kun estrogeeni vähenee.
Jos haluaa himokkaan nuoren naisen, pitää valita sellainen, jolla on paljon testosteronia. Se johtuu yleensä munasarjojen monirakkulataudista eli pco. Sitä voi yrittää arvailla, jos on paljon aknea ja voimakasta ihokarvoitusta.
Joillakin on vain muut asiat tärkeämpiä, kuin parinmuodostus.
Ei tahdo ketä tahansa
Kaikki ei tahdo ja se on ihan ok
Olin se nainen. Kiinnosti täysin muut asiat elämässä, parisuhde olisi ollut vain todellisten unelmieni tiellä. Oikein valittu.
Vierailija kirjoitti:
Koska ulkonäköni ei vaikuta kiinnostuksenkohteisiini. En ole kiinnostunut parisuhteista, vaan opiskelusta ja uran luomisesta.
Onko mukamas komeilla miehillä erilaiset _kiinnostuksenkohteet_ kuin rumilla, vai vain erilaiset mahdollisuudet?
Nyt puhut liian vaikeita kyseisille miehille. Ap:kin uskoi naisten olevan sinkkuja miksi? Kiusatakseen miehiä! Eli ei näillä ukoilla ole kykyä eläytyä toisen ihmisen maailmankuvaan, vain omaansa. Haluaisin tietää käyttääkö ap lempitakkiaan, jotta voi ärsyttää buddhalaisten munkkien hoitokissoja, yhtä todennäköistä.
Parhaat miehetkin haluavat olla nykyään sinkkuja, matkustaa, harrastaa ym. Kuten joku aiemmin mainitsi parisuhde ei ole enää normi.
Mikä siinä irtoseksissä on nautinnollista?
Tuntemattomuus? Vieras ihminen joka ei tiedä mistä tykkään eikä halua ottaa selvää. Jättää mut kylmäksi kun toiselle kierrokselle ei pysty ja jos pystyy niin menee samalla kaavalla kuin ensimmäinen.
Ilmeisesti sellaiset jotka eivät ole uskaltaneet syystä tai toisesta irtoseksiä harrastamaan, ovat glorifoineet sen jumalaiseksi.
Kaunotar odottelee, kunnes sukulaiset alkavat kyselemään, että onko kivoja poikia näkynyt ja menee heidän järkkäämilleen sokkotreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska seksistä ei saa mitään irti. Monelle miehelle tärkeintä tuntuu olevan se oma nautinto. Miksi siis tuhalata aikaa seksiin, josta ei itse saa mitään?
Tämä. Ja nimenomaan nuoret naiset saavat tämän valitettavasti kohdata. Kun ikää tulee ja osaa vähän pitää puoliaan, kaikki parantuu, seksi, ihmissuhteet, uskokaa pois. Harmittaa itseänikin mihin suostuin nuorena.
Tosi nätti on magneetin lailla vetänyt puoleensa miehiä jo 15-vuotiaasta alkaen ja kohdannut ne pahimmat paskiaiset Usko ja luotto on mennyt miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar odottelee, kunnes sukulaiset alkavat kyselemään, että onko kivoja poikia näkynyt ja menee heidän järkkäämilleen sokkotreffeille.
Ei kuulostaisi pahalta,ainakin jos on fiksuja sukulaisia. Olisipa minullakin mennyt noin.
Miehet ovat taantuneet ja aivan ihmeellisiä 20-30 vuotiaina. Moni kaverini ei löydä samanhenkistä ja oikeasti rakastunutta uskollista miestä.
Minulla kävi tuuri, mutta itsekin tein seinäruusu miehelleni aloitteen :D Kaikki jotka minua yrittivät iskeä ennen tätä, yrittivät joka ikistä muutakin...
Ei ole vain yhtä syytä sinkkuuteen, mutta suurin syy on huonossa mies tarjonnassa.