Miksi nuori hyvännäköinen nainen pysyy sinkkuna, vaikka saisi kenet tahansa?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat taantuneet ja aivan ihmeellisiä 20-30 vuotiaina. Moni kaverini ei löydä samanhenkistä ja oikeasti rakastunutta uskollista miestä.
Minulla kävi tuuri, mutta itsekin tein seinäruusu miehelleni aloitteen :D Kaikki jotka minua yrittivät iskeä ennen tätä, yrittivät joka ikistä muutakin...
Ei ole vain yhtä syytä sinkkuuteen, mutta suurin syy on huonossa mies tarjonnassa.
Jos etsii jo valmiiksi rakastunutta uskollista miestä, niin joutuu pettymään joka kerta.
Joko mies
a) ei ole rakastunut
b) ei ole uskollinen
c) on rakastunut ja uskollinen, eikä siis jätä nykyistä rakkauden kohdettaan
Hänellä on luultavasti mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kuori ei kompensoi kuspäistä luonnetta.
Väljä alapääkin voi aiheuttaa ikisinkkuuden.
Aivan helvetin tyhmä kysymys. Tällaistako joku autisti mietiskelee?
Jospa hän etsii sitä oikeaa tai ei halua seurustella ympäriinsä ennen avioliittoa eikä sellaisia miehiä löydy, jotka olisivat valmiita odottamaan.
Tiukassa elää se käsitys, että nuori ja kaunis nainen haluaa aina parisuhteen ja nimenomaan miehen kanssa. Vähän tuntuu jopa siltä, että osan mielestä kauniilla nuorella naisella on velvollisuus olla parisuhteessa, jotta nuoruus ja kauneus eivät mene "hukkaan". Nuorelle ja kauniille on sallittua olla ainoastaan nuori ja kaunis, mitään muita ominaisuuksiahan ei tällaisella naisella voi olla.
Eikä ole ollenkaan niin varmaa, että se nuori ja kaunis saisi aina kenet tahansa haluaakin. Jos nuori ja kaunis on esimerkiksi lesbo ja rakastunut palavasti heteroystävättäreensä, niin mahdollisuus tämän "saamiseen" on käytännössä olematon. Ihmiset ovat usein varsin empatiakyvyttömiä ja kykenemättömiä laaja-alaiseen ajatteluun silloin, kun kyse on toisen ihmisen - etenkin nuoren naisen - pariutumisesta ja sinkkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen on yksilö, joka vuonna 2022 saa päättää itse omista asioistaan, kuten siitä, haluaako itselleen kumppanin. (huom kumppanin, ei siis oletettavasti juuri miehen).
M51
Minä olin yksilö jo 80-luvulla, kun hyvännäköiset, omasta halustaan sinkkuina pysyttelevät naiset ja miehet olivat vielä kummastellumpia kuin nykyisin. Olen edelleen sinkku, melkein kuusikymppisenä.
Ap:n ajatus siitä, että hyvännäköinen nuori nainen pysyttelisi sinkkuna tahallaan sen vuoksi, että saisi kiusata sinkkuudellaan miehiä, on niin erikoinen, että en saa sitä sisäistetyksi millään. Jos joku haluaa parisuhteeseen, hän ei varmaankaan pysyttele sinkkuna ihan kiusallaan - ja ketä tarkalleen ottaen hän kiusaisi? Jos hän taas ei halua parisuhteeseen, hänellä on siihen muut syyt kuin halu kiusata muita. Parisuhde vaikuttaa elämään niin valtavasti, että ei sen valinnassa tai valitsematta jättämisessä mikään "ettepäs saa minua lällällää" -ajattelu kovin paljon paina.
"saisi kenet tahansa"
Niin sänkyyn tarkoitat. Varmasti näin. Mutta että parisuhteeseen ei varmasti saisi ketä tahansa. Ei edes alkuunsa ketä tahansa. Näillä kahdella asialla on todella iso ero ja tuntuu että monet miehet eivät juuri tätä tajua. Mitä hiivattia sillä on merkitystä, että saa yhdeksi yöksi sänkyynsä baarista kenet tahansa?! Oikeassa elämässä tuo on todella merkityksetön pointti. Sitä ehkä yliarvostaa juuri sellaiset miehet, joille tuon saaminen itselle on hyvin haastavaa. Mutta oikeaa parisuhdetta, mitä varmaan suurin osa kauniista ja hyvännäköisistä naisistakin etsii, niin ei saa ketä tahansa. Ne ketkä saisi, niin niitä ei välttämättä halua.
Olen aseksuaali eivätkä suhteet kiinnosta. Tykkään olla vapaa niistä velvollisuuksista, jotka parisuhteen myötä tulevat (pitää ottaa huomioon kumppanin asiat) sekä olen itsekäs, joka on huono kombo parisuhteeseen.
Ja muutenkin uskoni miehiin on viety, kun lapsesta saakka tunnettu mies yritti hyväksikäyttää. Tuntemattomista tietty tulee vastaan huonosti käyttäytyviä ja sellaisia, jotka haluavat tehdä pahaa. Se kun lähipiirissäkin on näitä saa miettimään, kun ei kenestäkään näe päälle, että kenestä paljastuu tällainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"saisi kenet tahansa"
Niin sänkyyn tarkoitat. Varmasti näin. Mutta että parisuhteeseen ei varmasti saisi ketä tahansa. Ei edes alkuunsa ketä tahansa. Näillä kahdella asialla on todella iso ero ja tuntuu että monet miehet eivät juuri tätä tajua. Mitä hiivattia sillä on merkitystä, että saa yhdeksi yöksi sänkyynsä baarista kenet tahansa?! Oikeassa elämässä tuo on todella merkityksetön pointti. Sitä ehkä yliarvostaa juuri sellaiset miehet, joille tuon saaminen itselle on hyvin haastavaa. Mutta oikeaa parisuhdetta, mitä varmaan suurin osa kauniista ja hyvännäköisistä naisistakin etsii, niin ei saa ketä tahansa. Ne ketkä saisi, niin niitä ei välttämättä halua.
Juuri näin. Minä olen kuullut kyllästymiseen asti kliseetä "sinähän saisit ihan kenet tahansa". Olin nuorempana naamastani persoonallisen nätti, ja vartaloni kirjaimellisesti sai päät kääntymään. Sänkyynpyrkijöistä ei ollut pulaa edes työaikana, mikä valitettavasti on vaikuttanut hieman negatiivisesti käsitykseeni keskivertomiehestä - se, että penis vie miestä, ei ole mairitteleva ominaisuus.
Aivan järkyttäviä kommentteja. Nainen on NARSISTI jos haluaa olla sinkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttäviä kommentteja. Nainen on NARSISTI jos haluaa olla sinkkuna?
Tällaisia kommentteja kirjoittava on todennäköisesti itse narsisti/vahvoja narsistisia piirteitä omaava. Narsistille muut ihmiset ovat statussymboleita ja oman itsen jatkeita, eikä sinkkuna omasta halustaan oleva nainen ole narsistille kumpaakaan. Narsisti inhoaa omilla jaloillaan seisovia, itsensä kanssa sinut olevia ihmisiä. He kun eivät tarvitse muita ihmisiä täyttämään sisäistä tyhjiötään.
En ole nuori enää, mutta ilmeisesti hyvinkin haluttu, piti laittaa somet kiinni miehet laittoi itsepintaisesti viestejä ympäri maailman vaikka ihan suoraan olen ilmaissut, etten nyt pysty/halua/jaksa tutustua ihmisiin. Ja siis ihan oikeat Ok miehet (varallisuus/taiteellisuus/opinnot/ura).
Mä en jaksa enää yhtään miestä. Rakastun tulisesti aina johonkin idioottiin, joka 1) ei halua minua 2) käyttäytyy huonosti minua kohtaan. Tää johtuu mun lapsuudessa muodostuneista ihmissuhdedynamikoista ja tuttu ei aina ole turvallinen vaan vain tuttu.
Yritän nyt hoitaa itseäni ja saada elämäni oman näköiseksi ilman mitään ihmissuhdeviritelmiä. Minulla on jo plakkarissa se pitkä epäonnistunut suhde, josta lapsia.
En deittaile tai tinderöi. Elän jo selibaatissa mikä on ihan paskaa, mutta en jaksa enää koskaan itkeä vuotta jonkun idiootin perään, joka tietäen, että etsin vain turvallista ja pitkää ihmissuhdetta, lonkeroi itsensä hetkeksi vällyihini.
Käytännössä pelkään vaan jo kaikkia miehiä valmiiksi. Joku vaan yrittää lähestyä mua kauniisti viesteillä niin melkein jo blokkaamaan sen, ettei se vaan kuitenkin satuta mua.
Oon menettänyt tämän vuoksi tosi monta mahdollisesti oikein hienoa mahdollisuutta.
Ei voi mitään. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensin rakastua ja sitten sen toisenkin pitäisi vielä rakastua. Kävin eilenkin treffeillä. Treffien jälkeen mies poisti minut osumista mitään puhumatta. Nämä on tällaisia arvoituksia. Jotkut tykkää, mutta suurin osa vaan ei, ulkonäöstä huolimatta.
Tämä on ihan kamalaa, ettei kykene sanomaan suoraan, ettei ole kemiaa riittävästi.
Mä oon nuori ja nätti eikä ole vientiä. Ei kaikilla kauniilla naisilla ole vientiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole nuori enää, mutta ilmeisesti hyvinkin haluttu, piti laittaa somet kiinni miehet laittoi itsepintaisesti viestejä ympäri maailman vaikka ihan suoraan olen ilmaissut, etten nyt pysty/halua/jaksa tutustua ihmisiin. Ja siis ihan oikeat Ok miehet (varallisuus/taiteellisuus/opinnot/ura).
Mä en jaksa enää yhtään miestä. Rakastun tulisesti aina johonkin idioottiin, joka 1) ei halua minua 2) käyttäytyy huonosti minua kohtaan. Tää johtuu mun lapsuudessa muodostuneista ihmissuhdedynamikoista ja tuttu ei aina ole turvallinen vaan vain tuttu.
Yritän nyt hoitaa itseäni ja saada elämäni oman näköiseksi ilman mitään ihmissuhdeviritelmiä. Minulla on jo plakkarissa se pitkä epäonnistunut suhde, josta lapsia.
En deittaile tai tinderöi. Elän jo selibaatissa mikä on ihan paskaa, mutta en jaksa enää koskaan itkeä vuotta jonkun idiootin perään, joka tietäen, että etsin vain turvallista ja pitkää ihmissuhdetta, lonkeroi itsensä hetkeksi vällyihini.Käytännössä pelkään vaan jo kaikkia miehiä valmiiksi. Joku vaan yrittää lähestyä mua kauniisti viesteillä niin melkein jo blokkaamaan sen, ettei se vaan kuitenkin satuta mua.
Oon menettänyt tämän vuoksi tosi monta mahdollisesti oikein hienoa mahdollisuutta.
Hoida itsesi kuntoon ensin, somessa ihmiset näkee vain kuvan, ei rikkinäistä ihmistä sen takana. Voimia.
Koska nainen voi 2020 luvulla onneksi ihan itse päättää..kaikki eivät halua parisuhdetta, eivät lapsia, eivätkä edes yhden illan juttuja..
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali eivätkä suhteet kiinnosta. Tykkään olla vapaa niistä velvollisuuksista, jotka parisuhteen myötä tulevat (pitää ottaa huomioon kumppanin asiat) sekä olen itsekäs, joka on huono kombo parisuhteeseen.
Ja muutenkin uskoni miehiin on viety, kun lapsesta saakka tunnettu mies yritti hyväksikäyttää. Tuntemattomista tietty tulee vastaan huonosti käyttäytyviä ja sellaisia, jotka haluavat tehdä pahaa. Se kun lähipiirissäkin on näitä saa miettimään, kun ei kenestäkään näe päälle, että kenestä paljastuu tällainen ihminen.
Aseksuaalit harvemmin ovat hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
En deittaile tai tinderöi. Elän jo selibaatissa mikä on ihan paskaa, mutta en jaksa enää koskaan itkeä vuotta jonkun idiootin perään, joka tietäen, että etsin vain turvallista ja pitkää ihmissuhdetta, lonkeroi itsensä hetkeksi vällyihini.Käytännössä pelkään vaan jo kaikkia miehiä valmiiksi. Joku vaan yrittää lähestyä mua kauniisti viesteillä niin melkein jo blokkaamaan sen, ettei se vaan kuitenkin satuta mua.
Miehet vonkaa, ei se tarkoita naisen olevan erityisen haluttu.
Mä latasin yks yö deittiapin, aamulla parikymmentä tyyppiä tarjos seuraa, osa suoraan seksiä. Kyseessä mulla oli siis täysin kuvaton ja tekstitön profiili. Ainoastaan sukupuoli, nimimerkki ja ikä näkyvissä. Ei kyllä tullut haluttu olo, lähinnä epätodellinen.
Ja tuleehan noita ehdotuksia kuulema kaikissa somekanavissakin, riittää kun on nainen.
Se on juurikin näin.
On vain he jotka haluavat sulan hattuun korkatessaan kaunottaren.
Herrasmies ei valloituksillaan retostele ja nuo retostelee.