Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaisi seurustella ylipainoisen kanssa

Vierailija
24.05.2015 |

Pelkäisin, että ihmiset ajattelevat, että kukaan normaalipainoinen ei ole mua huolinut. Tiedän, tämä on hyvin lapsellista ajatella näin mut en voi sille mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, elämä jalostaa. Aatteles jos joutuisit vaikka huomenna onnettomuuteen, etkä kävelisi enää koskaan. Olisikohan paino silloin toisarvoinen hävetyksen kohde?

Vierailija
2/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain alhaisesta itsetunnostasi. Miksi sinulle on niin tärkeää se mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat? Teetkö kaikki valintasi vain muita miellyyttääksesi? Surullista.

Ylipainoinen voi laihtua helpommin kuin sinä muuttua vähemmän pinnallisemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:33"]Kertoo vain alhaisesta itsetunnostasi. Miksi sinulle on niin tärkeää se mitä muut ihmiset sinusta ajattelevat? Teetkö kaikki valintasi vain muita miellyyttääksesi? Surullista.

Ylipainoinen voi laihtua helpommin kuin sinä muuttua vähemmän pinnallisemmaksi.
[/quote]

Läski älä vikise

Vierailija
4/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa? Olet sellaisen kanssa kuin haluat.

Vierailija
5/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kehitys vielä kesken. 

Itselläni oli tuollainen tilanne joskus hyvin nuorena kun en kehdannut viedä silloista tyttöystävääni kotiin näytille, koska oli hiukan pyöreä. Syynä se, että siskoni ovat hyvin hoikkia ja kauniita. 

Mutta olin silloin jotain 18v. Enää melkein 10 vuotta myöhemmin ei kyllä kiinnostaisi vittujakaan muiden mielipiteet. Nuorena on tyhmä. 

Vierailija
6/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävelykyvyn menetys ole häpeä, mutta varmasti ylipainon häpeää suurempi murhe.

Jokaisella on omat kriteerit ja ap:llä ne vaan on sieltä pinnallisesta päästä. Ehkä hän ei kaipaakaan mitään älyllistä yhteyttä tai sitten kaipaa ja etsii kunnes kaikki loksahtaa kohdilleen.

Vierailija
7/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, pitänee heittää tuo ukko pihalle kun on vuosien aikana tullut vähän pyöreyttä, taitaa bmi huitoa jo 25 tienoilla, hui! Mitähän ihmiset ajattelee musta, kun oon tyytynyt inhimilliseen ihmiseen.

Vierailija
8/8 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse lihot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän