Tumma mutta makea tuoksu,jota monet käyttää?
Jatkuvasti tulee vastaan bussissa/kaupungilla, ihana tuoksu! mikähän voisi olla,ideoita? Pitäis vissiin pysäyttää ja kysyä ensikerralla :D
Kommentit (20)
Chanel 5 on tuoksu, johon olen itsekin törmäillyt. Varsinkin aikuiset naiset tuntuvan suosivan sitä. On minunkin mielestäni ihana tuoksu.
Joskus oli myös suosiossa Diorin Poison.
Poeme tai Tsesor On mun veikkauksia.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:36"]Dieselin loverdosea veikkaan
[/quote]
Tämä mullakin tuli ekana mieleen.
Diesel Loverdose
Lancome La Vie Est Belle
Juicy Couture Viva la Juicy
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:33"]Joskus oli myös suosiossa Diorin Poison.
[/quote]
Tämä tuli mieleen joo. Itse tykkään, moni ei...
Dior:in joku? hajuvesi tuli heti mieleen. Nimeä en muista, mulla oli se jossain miniatyyri hajuvesisetissä. Sininen pullo, kapea, kultainen nuppi päässä. Myös Oscar de la Renta tuli mieleen.
Miten te käytätte tuollaista tusinakamaa kaikki!? Oikeasti.. Kaikki tuoksutte ihan samalta. Joskus olen käynyt huvikseni läpi kaikki tuoksut kosmetiikkaosastolla ja KAIKKI on sitä samaa imelää karkki-kukkais-oksennuspommia. Ja sitä sitten naiset suihkii onnessaan päälle ja luulee olevansa niin uniikkeja ja niiiiin erottuvia nyt että!
Hah, en ikinä paljasta teille omaa tuoksuani. Sen vain sanon että tilaan parfyymini ulkomailta. Ei todellakaan mitään suomilehmien vessanraikastin-tusinakamaa jota leijuu vastaan kadulla koko ajan.
N26
Eiköhän ne samat tuoksut ennemmin tai myöhemmin rantaudu tänne Suomeenkin? Itselle ei tule mitenkään erottuva olo, eikä ole MITÄÄN tarvetta erottua, haluan vain tuoksua hyvälle ja mielestäni hajuvesi kaupassa on liikaa ihania tuoksuja. Minusta sinulla on ennemminkin hyvin outo maku hajujen/tuoksujen suhteen, jos et pidä kertakaikkiaan juuri mistään kemikaalion hajuvesistä, perustuoksuihinhan ne perustuvat,mausteisiin,kukkiin,marjoihin, makeisiin, hedelmiin,luonnon tuoksuihin...en tiedä mitä tuoksua sinä käytät sitten,kun olet niin uniikki olevnasi.Ylenssä kylläkin kovin nuorilla on tarve erottua,itselläni ei enää. t. 27v
Hyh poeme haisee ihan järkyttävälle! Tulee mieleen myös red door, poison, jotkut yves rocherin myrkyt kuten clea...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:37"]Miten te käytätte tuollaista tusinakamaa kaikki!? Oikeasti.. Kaikki tuoksutte ihan samalta. Joskus olen käynyt huvikseni läpi kaikki tuoksut kosmetiikkaosastolla ja KAIKKI on sitä samaa imelää karkki-kukkais-oksennuspommia. Ja sitä sitten naiset suihkii onnessaan päälle ja luulee olevansa niin uniikkeja ja niiiiin erottuvia nyt että!
Hah, en ikinä paljasta teille omaa tuoksuani. Sen vain sanon että tilaan parfyymini ulkomailta. Ei todellakaan mitään suomilehmien vessanraikastin-tusinakamaa jota leijuu vastaan kadulla koko ajan.
N26
[/quote]
Mikä lehmä sinä olet?
Chanel5