Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan vaihtaminen ja 25% palkankorotus

Vierailija
23.01.2022 |

Mulle on tarjottu 800 euron palkankorotusta (toki toimekuvakin muuttuu) semmoisesta firmasta, jota kohtaan mun mielikuvat on negatiiviset. En osaa sanoa tarkkaan mistä mielikuva johtuu. Hirvittää myös "tasonousu" työnkuvassa. Oon samalla tasolla työskennellyt 15 vuotta.

Tällä hetkellä nykyisessä työssä ahdistaa pitkät päivät ja esimiestyö, uudessa työssä ei esimiestyötä. Nykyisessä työssä työyhteisö on kiva.

Apua, miten ihmeessä saan mun pään selvitettyä että mitä mun kannattaisi tehdä? 800 eur/kk on ihan hemmetisti rahaa!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miettisin, mitä ne negatiiviset mielikuvat on ja voiko jotenkin selvittää, että pitääkö ne paikkansa. Mulle työyhteisö on tosi tärkeä, joten jos uuden paikan yhteisö ei vaikuttaisi kovin lämpimältä ja nykyisen paikan työyhteisössä viihdyn, en vaihtaisi.

Vierailija
42/42 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekry on ollut hidas, mutta antanut aikaa pohtia ja mieli onkin muokkautunut siihen suuntaan että jos tietyt jutut kohtaa niin vaihdan. Jännittävää! Niin kuin joku sanoikin niin mies ei olisi miettinyt kovinkaan montaa hetkeä ja se oli tosi hyvä pointti. Esimiestyö, been there, tried that, ei oo mulle, joten siitä eroon pääseminen olisi ihan huippua!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä