Nöpöttääkö nännisi koskaan?
Kommentit (23)
Kyllä lähes aina. Vain tosi lämpimässä ovat nöpöttämättä. Uimahallissa nöpöttävät aina kylmästä johtuen. En välitä siitä, vaikka näkyy selvästi uikkarista läpi. Luuleeko miehet tosiaan, että se tarkoittais jotain?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:01"] Ihan fucking same nöpöttääkö. Ja tunkekaa nuo hymiöt sinne minne päivä ei paista. N22 [/quote] Huono aamu? :) [/quote] Ei tarvitse olla huono aamu ettei kestä av:n aivokääpiöiden aivopieruja. Mitä vittua se kenenkään persettä kutittaa paljonko kenenkin nännit nöpöttää, toisekseen se on fysiologinen fakta että kaikkien nännit nöpöttää välillä, sitä ei pässinpäiden tarvitse erikseen hymiöiden saattelemana kertoa. Vitun läskipäät! N22
[/quote]Tuhma tyttö.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:01"] Ihan fucking same nöpöttääkö. Ja tunkekaa nuo hymiöt sinne minne päivä ei paista. N22 [/quote] Huono aamu? :) [/quote] Ei tarvitse olla huono aamu ettei kestä av:n aivokääpiöiden aivopieruja. Mitä vittua se kenenkään persettä kutittaa paljonko kenenkin nännit nöpöttää, toisekseen se on fysiologinen fakta että kaikkien nännit nöpöttää välillä, sitä ei pässinpäiden tarvitse erikseen hymiöiden saattelemana kertoa. Vitun läskipäät! N22
[/quote]Tuhma tyttö.
[/quote]Taitaa olla fysiologinen fucked up
Mulla vain silloin jos on kylmä. Mulla on suuret nännipihat ja nännit eivät normaalisti ole juuri yhtään töröllä. T: N22
Aina nöpöttävät. Topatut rintsikat ja musta paita vähän auttaa. Ne näkyy jopa bleiserin läpi. Voiskohan ne leikkauttaa pois?
Joo, jos on kylmä, jos puen ja ne saa ilmavirtaa, jos kiihotun.. aika usein nöpöttävät. :D
Joskus mutta ei ainoastaan silloin kun olen kiihottunut. Nöpötyksestä on turha luulla että haluan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:58"]
Joskus mutta ei ainoastaan silloin kun olen kiihottunut. Nöpötyksestä on turha luulla että haluan seksiä.
[/quote]
Täh?
Melkein aina, paitsi saunan lauteilla.
Kylmässä tietenkin. Siksi en tykkää pitää ohuita rintaliivejä, vaan ostan mielummin hieman topattuja niin nöpötys ei näy joka jampalle.
Ihan fucking same nöpöttääkö.
Ja tunkekaa nuo hymiöt sinne minne päivä ei paista.
N22
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:58"]Joo, jos on kylmä, jos puen ja ne saa ilmavirtaa, jos kiihotun.. aika usein nöpöttävät. :D
[/quote]
Ööh nööh nännini nöpöttävät aika usein, laitanpa tähän vielä hymiön perään. Mmhhhh olen niin seksikäs nyyh.
Monesti. Joskus ärsyttää kun mies pitää sitä kiihottumisen merkkinä. Nöpöttävät ihan miten sattuu ja etenkin kun on kylmä, toki myös kiihottuneena.
Mulla nöpöttää aina jaovat melko pienet, joten se näkyy selvästi. Hävettää olla rannalla bikineissä kun näkyy bikineistä läpi... Täytyy jatkuvasti "painaa" niitä alas. Nyt ostin rintsikkamaiset paksut bikinit jotta ei olisi taas tätä ongelmaa ensi kesänä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:01"]
Ihan fucking same nöpöttääkö. Ja tunkekaa nuo hymiöt sinne minne päivä ei paista. N22
[/quote]
:p :p :p :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:01"]
Ihan fucking same nöpöttääkö. Ja tunkekaa nuo hymiöt sinne minne päivä ei paista. N22
[/quote]
Huono aamu? :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:01"]Ihan fucking same nöpöttääkö.
Ja tunkekaa nuo hymiöt sinne minne päivä ei paista.
N22
[/quote]
Ota buranaa ja koita nukkua pari tuntia, kyllä se krapula siitä.
Nöpöttävät usein ja helposti. Lisäksi ovat niin suuret, kovat ja erottuvat, ettei ilman rintsikoita ole asiaa edes postilaatikolle. Vauvan saatuani mietin jopa, mahtuuko iso nänni vauvan suuhun. No, mahtui se.