Paljonko maksaisit vuonna 2004 ostetuista vaunuista, jotka silloin maksoivat yli 500e,
Kommentit (32)
Kenellä on tuollaisia ikivanhoja raatoja vielä käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Mä pyytäsin tollasista ainakin 350 euroa. Katsopa huviksesi huutiksen hintoja.
Toki pyutäisit. Mutta maksaisitko ite? 50 on sopiva hinta noin vanhoista. Enempää en kehtaisi pyytää. Uusia saa 300 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyytäsin tollasista ainakin 350 euroa. Katsopa huviksesi huutiksen hintoja.
Voihan sitä pyytää mutta kuka maksaa 16 vuotta vanhoista niin paljon?
Minä en ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten niitä on säilytetty. Jos on pienintäkään mahdollisuutta että niissä on hometta, niin en yhtään mitään.
Jos ovat käyttökelpoiset, niin se, mitä olen käytetystä ylipäätänsä valmis maksamaan. Yleensä noin kymmenesosa hinnasta. (Kun myyn itse tuotteita, niin pyydän 5-10 prosenttia lähtöhinnasta.)
Tuon ajan 500€ on nykyään jo tonnin ellei 1500€ että silleen...
Jos myynnissä olisi 2-3 vuotta vanhat lähtöhinnaltaan 1000€ maksavat, niin olisin kyllä valmis maksamaan niistä sen 100 euroa.
16 vuotta vanhat ovat 16 vuotta vanhat. Silloin on ihan hyvä hinta, jos saa sen ajan lähtöhinnasta sen kymmenen prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten niitä on säilytetty. Jos on pienintäkään mahdollisuutta että niissä on hometta, niin en yhtään mitään.
Jos ovat käyttökelpoiset, niin se, mitä olen käytetystä ylipäätänsä valmis maksamaan. Yleensä noin kymmenesosa hinnasta. (Kun myyn itse tuotteita, niin pyydän 5-10 prosenttia lähtöhinnasta.)
Tuon ajan 500€ on nykyään jo tonnin ellei 1500€ että silleen...
Jos myynnissä olisi 2-3 vuotta vanhat lähtöhinnaltaan 1000€ maksavat, niin olisin kyllä valmis maksamaan niistä sen 100 euroa.
16 vuotta vanhat ovat 16 vuotta vanhat. Silloin on ihan hyvä hinta, jos saa sen ajan lähtöhinnasta sen kymmenen prosenttia.
Lisään kuitenkin sen, että onhan jotkut valmiit maksamaan enemmänkin kuin lähtöhinnan esim. antiikkihuonekaluista, astioista, koruista, merkkilaukuista, kengistä yms. Jos olisi jokin tällainen ilmiö, jossa joku keräilisi esim. erilaisia vaunuja, niin hän saattaisi maksaa vaunuista enemmänkin. Minä en arvosta merkkiroinaa roinan itsensä vuoksi, vaan tavaroillani on lähinnä käyttöarvo.
Miksei se niissä nukkunut lapsi ota niitä jo omaan käyttöönsä?
Riippuu paljon myös merkistä.
Itse myin viime kesänä meidän vm.2006 emmaljungan vaunut ja sain niistä 200€.
Ostaja päätti itse hinnan.
Tykkäsi enemmän näistä vanhemman mallin citycross vaunuista kun nykyaikaisista kaupasta saatavista.
Ja ne kyllä kestävätkin.
Kaverini halvat rimpulat hajosivat jo vuoden käytön jälkeen. Niitä ei edes ilmaiseksi voinut lahjoittaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kunto ratkaisee, en usko lastenvaunujen tekniikan kehittyneen 16 vuodessa kuten esim.puhelimien.
Varakkaita mammoja, meidän vaunut olivat olleet jo 2:lla käytössä ja menivät vielä eteenpäin. Mitään kamalaa kuppaa ei ilmaantunut kellekään.
No ei tässä nyt tarvi edes varakkuudesta olla kyse, käytettyjä löytyy paljon uudempiakin.
Kulutustavaroiden osalta hinta tippuu 90+%.Eriasia jos ovat jotkut keräilyharvinaisuudet.Jos ihan perus vaunut niin arvo on 0-50e.
Pari kymppiä. Jos on priimakunnossa. Kuluneita en huolisi edes ilmaiseksi.
Ei kiitos, en huolisi niitä edes ilmaiseksi.