Ystävän vanhemmat jo yli 90 v, mutta eivät luovu rahoistaan vaikka poikansakin jo kohta eläkkeellä
Mistä tämä ahneus juontaa juurensa? Rahoista pidetään kiinni hautaan asti. Minä, minä, minä.
Kommentit (39)
Mistähän johtuu ap:n tyhmyys ja harhat, tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hullu?
Kyllä.
Mistä arvasitkin????
Ap
Kai sinä kuitenkin olet jo omista rahoistasi luopunut?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hullu?
En ymmärrä.
AP
Kauas ei ole omppu puusta pudonnut.
Kyl muiden vanhemmat saa laittaa rahansa mihin haluaa. Toiset vinkuu niitä kehdosta hautaan asti.
Surullista katsottavaa. Aikuisen pitäisi osata hankkia jo itse rahansa, mutta on opittu vain kerjäämään vanhemmilta vielä eläkeiässä. Häpeäisitte.
Oletko sinä ap jo luopunut omista rahoistasi? Jos et niin miksi?
Niin no miksi omastaan ei saisi kiinni pitää?
Tuon takia minä olen koko aikuisikäni pyrkinyt säästämään ja sijoittamaan. Ettei tarvitse vielä eläkeikäisenä kieli pitkällä odotella perintöjä.
Vierailija
En ymmärrä.
AP
Niin...Idiooteilla se on semmosta.
Miksi jonkun pitäisi luopua omaisuudestaan? Omaansa saa hallita niin kuin itse haluaa.
Miksi heidän omista rahoistaan pitäisi luopua? Kyllä se joka kuolaa heidän rahojaan on ahne, eivätkä vanhukset.
Siinä mielessä kannattaa luopua jos kohta puolin kutsuu hoivakoti, niin maksaa enemmän kellä sitä on jos varsinkin pieni eläke. Itsekin teen joskus niin. Huomaan kun alkaa päästä heittää.
Sitten kun Huomaan jos päästä alkaa jo heittämään eikä kiinnosta matkustella, olla möllöttää vaan.
Haluat turvata vanhuuden päivänsä. Ei sitä tiedä kuinka pahoja paikkoja rahantarpeita tulee vielä eteen.
Sitä paitsi löysä ilmainen raha turmelee nuorison. Osaavat arvostaa rahaa kun ovat sen itse selkä hiessä tienanneet.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ap jo luopunut omista rahoistasi? Jos et niin miksi?
Ei sillä varmaan ole mistä luopua.
Kun vähäinen ymmärryskin alkaa jo olla lopussa...
Provon sai sentään aikaiseksi, jos sellaista nyt voi saavutuksena pitää.
Millä tavalla toi asia sulle kuuluu?
No eiköhän ne ole vanhempien rahoja. Mitä sitten. Jos poika on köyhä heidän pitäisi varmaan erikseen avustaa. Anna ihmisten elää rauhassa. Ei ikä tarkoita että kaikesta luovutaan, heillä on oikeus elää omaa elämäänsä kuten ennenkin, ei olla heikkona pyörätuolissa tai muiden vietävänä. Ehkä saavat ostettua kotiinsa siivouksen tai kauppakassin jne.
Oletko hullu?