Paljonko maksaisit vuonna 2004 ostetuista vaunuista, jotka silloin maksoivat yli 500e,
Kommentit (32)
Mä pyytäsin tollasista ainakin 350 euroa. Katsopa huviksesi huutiksen hintoja.
Riippuu miten niitä on säilytetty. Jos on pienintäkään mahdollisuutta että niissä on hometta, niin en yhtään mitään.
Jos ovat käyttökelpoiset, niin se, mitä olen käytetystä ylipäätänsä valmis maksamaan. Yleensä noin kymmenesosa hinnasta. (Kun myyn itse tuotteita, niin pyydän 5-10 prosenttia lähtöhinnasta.)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten niitä on säilytetty. Jos on pienintäkään mahdollisuutta että niissä on hometta, niin en yhtään mitään.
Jos ovat käyttökelpoiset, niin se, mitä olen käytetystä ylipäätänsä valmis maksamaan. Yleensä noin kymmenesosa hinnasta. (Kun myyn itse tuotteita, niin pyydän 5-10 prosenttia lähtöhinnasta.)
Tuon ajan 500€ on nykyään jo tonnin ellei 1500€ että silleen...
Näkemättä, en mitään.
Mulle ei ole mitään merkitystä sillä, mitä on joskus kivi ja kuokka maksanut.
Vaan palveleeko ne meidän tarpeita. Onko turvalliset. Siistit ja ehjät. Yms
Ovat kuitenkin lähes 20 vuotta vanhat. Tuskin renkaat ainakaan on hyvässä kunnossa. Kangaskin auringossa haalistunut...
0e. Tai no ehkä 10e. Ovat 18v vanhat. Vähintäänkin osat jo hapertuneet.
En mitään. Ostaisin uudet/uudemmat vähän käytetyt.
18 vuotta vanhoista vaunuista?
En mitään. Ole iloinen, jos joku huolii ilmaiseksi.
Kunto ratkaisee, en usko lastenvaunujen tekniikan kehittyneen 16 vuodessa kuten esim.puhelimien.
Varakkaita mammoja, meidän vaunut olivat olleet jo 2:lla käytössä ja menivät vielä eteenpäin. Mitään kamalaa kuppaa ei ilmaantunut kellekään.
Meilläkin on 18 vuotta vanhat, 800 euron vaunut. On kyllä kestävät.
Ehkä joku voisi 8-18 euroa niistä maksaa.
(Meillä on myös vajaa 50 vuotta vanhat vaunut , niistä joku voisi ehkä 50 euroa maksaa.)
Tarkoitat siis, että paljonko sun pitää maksaa, että joku vie ne pois.
En edes vilkaisisi niitä tai ajattelisi hetkeäkään niiden ostamista.
On jo niin antiikkista ettei sellaisia huoli kuin joku keräilykappaleita osteleva... Jos tarvitsee luotettavat vaunut pienelle lapselle, ostaa paljon uudemmat vaunut vaikka käytettyinä.
En olisi kiinnostunut niistä ollenkaan. Enkä kyllä tiedä yhden yhtä muutakaan mammaa, joka olisi ko. vaunuista kiinnostunut.
Ei se kaatopaikalle vieminenkään ilmaista ole!
50 e?