Miten reagoitte jos tapailemanne mies...?
...puhuu aika paljon exästään?
Löysin kiinnostavan miehen, mutta tunnelmaa on latistanut, kun olen joutunut kuulemaan ihan liikaa hänen exästään, joka lähti puoli vuotta sitten. Yks inhottavimpia tilanteita oli, kun hän kyynel silmässä näytti, kun he olivat ikuistaneet nimensä ja sydämet nuotiopaikalle. Muilla vastaavaa?
Kommentit (11)
Kyllä sen luulis vähentävän noita exästä avautumisia. Viimeistään kun rupee enemmänkin olemaan kanssasi.
Voithan toki ihan suoraan hänelle puhua asiasta että sinusta tuntuu hölmöltä kun hän selittää exästään niin paljon?
Ei oo päässy vielä yli ja sä oot ilmeisesti laastari.
Joo, ei ole päässyt yli vielä, käyttää sua vaan laastaria tai terapeuttina. Lopettaisin suhteen.
oma lukunsa on sitten nämä narsistit, joiden exät on aina hulluja, katkeria, luonnevikaisia jne. Mutta summa summarum: en ottaisi miestä, joka puhuu kokoajan exästään, olipa sävy sitten kaipaava tai katkera.
En jatkaisi. Ei ole päässyt vielä yli.
Minä pälpätin samalla lailla nyksälleni eksästä. En ollut vielä pääasyt yli kun aloitimme seurustelun. Nyt kolme ja puolivuotta takana! Ihanaa on ollut <3
Aikansa saa ja pitääkin puhua mielummin kuin jättää kokonaan puhumatta ajatellen mielessään vain, mutta jossakin vaiheessa pitää päästä irti. Tottakai jos suhde on kestänyt vuosia ja varsinkin silloin jos on lapsia, niin menneitä miettii hyvin paljon. Sinun paikallasi miettisin kuitenkin vähän näiden muisteluiden sävyä ja sitä miten hän on sinun knsaa ollessaan läsnä. Jos toinen ei tunnu olevan henkisesti paikalla ollenkaan, niin jättäisin hänet, ei sellainen ihminen ole valmis vielä uuteen suhteeseen. Jos taas toinen haluaa teidän tekevän uutta ja erilaista, ja puheet alkavat vähentyä ja tilalle tulla enemmän teidän kokemien asioiden muistelua, niin jatkaisin.
Minä sanoin miehelle suoraan että ahdistaa kun hän puhuu exästään ja sovittiin sitten että kumpikaan ei puhu enää omastaan.
Sano suoraan, nätisti, miltä muistelu sinusta tuntuu. Jos mies jatkaa silti samaan malliin, sitten voi ehkä miettiä, kannattaako jatkaa. Minun mies teki tavatessani ihan samaa, ei vaan osannut ajatella, että minua häiritsisi. Lopetti kun tajusi aiheesta juteltuamme, että ei tunnu minusta kivalta. Nyt monta onnellista vuotta takana <3
Te, joiden mies on puhunut alussa paljon exästään, eikö teille tule olo, että olette vain jokin kakkosvaihtoehto miehelle? Että hän olisi mieluumin sen exänsä kanssa, mutta kun ei enää voi.
No luikkisin pois. Jos puhuu paljon ja etenkin haikeasti, uskoisin ettei ole päässyt yli vielä.
Toki on normaalia puhua ohimennen esimerkiksi jostain ulkomaanreissusta ja sitten kun kysyy "olitko millä porukalla" tms niin "exän kanssa" ja piste. Siis tuollaiset maininnat. Jotkut muistelut ja tarinat lähinnä ihmetyttää.