Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PKN oli semifinaalinsa viimeinen.

Vierailija
24.05.2015 |

Kiitos hyödylliset idiootit = suvakit, että tällaista paskaa sinne lähetettiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen punkkarikin kestää tappion kypsemmin ja optimistisemmin kuin sinä, täysin sivullinen ja "normaali" ihminen. En paljon sinuna keulisi.

Vierailija
2/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sen takia että tuomarit taktikoi. Kansalaiset olisi äänestäneet PKN:n finaaliin. Olen tosi positiivisesti yllättynyt esim. Viron, Valko-Venäjän, Serbian yms. kansojen äänestyksestä. Häpeä kuuluu ainoastaan ammattituomareille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä kansa äänestänyt poikia! Hienostelevat tuomarit torppas esityksen. Uskoni palautui Eurooppaan sittenkin :)

Vierailija
4/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:12"]

Vain sen takia että tuomarit taktikoi. Kansalaiset olisi äänestäneet PKN:n finaaliin. Olen tosi positiivisesti yllättynyt esim. Viron, Valko-Venäjän, Serbian yms. kansojen äänestyksestä. Häpeä kuuluu ainoastaan ammattituomareille.

[/quote]

Sama täällä. Minä luulin, että PKN ei yksinkertaisesti uponnut tuohon yleisöön. 55 pistettä yleisöltä olikin aika huikea tulos!

Vierailija
5/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:05"]

Kehitysvammainen punkkarikin kestää tappion kypsemmin ja optimistisemmin kuin sinä, täysin sivullinen ja "normaali" ihminen. En paljon sinuna keulisi.

[/quote]

Niin, mitä nyt vaan kertoivat, että paha mieli tuli, Karillakin ripuli ja kaikki finaalikappaleet oli paskoja paitsi joku rumpusoolo.

Vierailija
6/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis se musiikkihan on ihan kuraa..ois se nyt ollu kumma jos tollasella olis menestyny :o

Vierailija
7/7 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:05"]

[/quote]

Itse asiassa olen tyytyväinen, että näin kävi: Huono anasaitsee huonot pisteet.

- ap