Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen outo kipu

Vierailija
16.05.2015 |

Moi!

Mulla on eilisestä alkaen ollut tossa oikean kilpirauhasen ja kitalaen kohdalla outoa kipua, tuntuu että se säteilee lapaluista, koska ne on todella jumissa ja kipeät, onko se mahdollista että säteilee sieltä? Kipu tuntuu myös nieltäessä ja kun kumarran päätä lattiaa kohti..kun painan kipeää kohtaa kilpirauhasen kohdalta niin kipu tuntuu myös. Oon ollu nyt flunssassa niin varmaan silläkin jotain osuutta asiaan? Ei ole ennen ollut näin outoa tuntemusta ja painetta kurkussa joten tämä ei ole tavallista kurkkukipua..Onko syytä huolestua? :((

Kun katsoin taskulampulla kitalakeen niin siellä on pieni punanen kohta joka aristaa kun koskee.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oo niskajumi. Mulla aiheutti ko. kipuilua.

Vierailija
2/2 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime vuonna myös tuosta kohtaa kurkku todella kipeä ja nielemisvaikeuksia. Sattumalta oli aika lääkärille ja samalla tarkisti onko jotain muutosta kilpirauhasessa, mutta kaikki oli kunnossa. Mulla on vielä vajaatoimintaa, niin ajattelin, jos olis muuttunut tjn. Oli kaiketi jotain lihasten kireyttä, ei lääkäri oikein osannut sanoa mistä johtuu, kun ei ollut tulehdusta kurkussa, enkä ollut mitenkään muutoin sairas. Veikkaan, että olin liikaa istunut tietsikan ääressä huonossa asennossa ja jännittänyt kaulaa ja hartioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla