Voiko yli 36-vuotias nainen enää saada miesystävää?
Tarkoitan nyt siis suomalaisia miehiä, sillä olen saanut netistä vaikutelman, että suomalaiset miehet ovat erittäin tarkkoja iän suhteen. Mieheni valittaa iästäni jatkuvasti - siis käytännössä päivittäin ja olen siis 36-vuotias. Miehen mielestä naisen kuulemma pitäisi olla maksimissaan 25-vuotias, jotta olisi vielä käypää seuraa. Olen sanonut miehelleni, että hänen sitten pitäisi vaihtaa paljon nuorempaan, mutta mies sanoo, että ei pystyisi saamaan niin nuorta tyttöystävää itselleen, sillä hänen resurssinsa eivät kuulemma riittäisi. Olen täysin kyllästynyt tähän tilanteeseen, sillä olen kuunnellut samaa kitinää jo suhteemme alusta lähtien, ts. noin viiden vuoden ajan. Aluksi annoin mennä kommenttien toisesta korvasta ulos, mutta ne vain jatkuvat ja pahenevat. Sitten kun eroamme, elän todennäköisesti sinkkuna lopun elämäni - en ainakaan mene tutustumaan keneenkään mieheen romanttisessa mielessä enää ikinä.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:16"]
Entäs onko mulla enää mitään mahiksia? Oon 40-vuotias ja lapseton nainen.
[/quote]
Ei mul sit varmaan oo enää mitään mahkui :/ T. Tuo 40-vee ^
[/quote]
Miksi ei olisi?
[/quote]
En tiedä, mulle on tullut sellainen käsitys, että 40-vuotias olisi jo jotenkin yli-ikäinen parisuhdemarkkinoilla. Mulla on tavallaan samat fiilikset kuin aloittajalla. Ei mulle kyllä kukaan ole sellaista henkilökohtaisesti tullut sanomaan.
[/quote]
Niinpä
M40
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:45"]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei olisi?
[/quote]
En tiedä, mulle on tullut sellainen käsitys, että 40-vuotias olisi jo jotenkin yli-ikäinen parisuhdemarkkinoilla. Mulla on tavallaan samat fiilikset kuin aloittajalla. Ei mulle kyllä kukaan ole sellaista henkilökohtaisesti tullut sanomaan.
[/quote]
Höpsis, mistä luulet meidän 40v+ miesten olevan kiinnostuneita? (huom. sanoin miesten, en "miesten"). Oman ikäisistä naisista, joiden kanssa on samaa kokemuspohjaa ja elämänkatsomusta.
[/quote]
Oikeesti? Ehkä mä en sitten olekaan vielä menetetty tapaus ikäni puolesta. Oon elänyt siinä uskossa kaiketi jo monta vuotta. Ehkä mun pitäisi tehdä tälle asialle jo jotain.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:45"]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei olisi?
[/quote]
[/quote]
Höpsis, mistä luulet meidän 40v+ miesten olevan kiinnostuneita? (huom. sanoin miesten, en "miesten"). Oman ikäisistä naisista, joiden kanssa on samaa kokemuspohjaa ja elämänkatsomusta.
[/quote]
Oikeesti? Ehkä mä en sitten olekaan vielä menetetty tapaus ikäni puolesta. Oon elänyt siinä uskossa kaiketi jo monta vuotta. Ehkä mun pitäisi tehdä tälle asialle jo jotain.
[/quote]
Kyllä, ehdotan että etsit mukavan 40 miehen ja pyydät kahville, sitten seuraavan kerran kun joku avaa tällaisen ketjun, tulet kertomaan kuinka löysit rakkauden nelikymppisenä, jos kerkeät kaiken parisuhdeonnen keskeltä :-)
35
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:11"]
Ja 50vuotiaana voin sanoa, että odotan vaan saunaan taakse vientiä ja niskalaukausta.
[/quote]
+50 miehenä odotan löytäväni saman ikäisen naisen, jonka kanssa voisin ulkoilla ja harrastaa vaikka mitä, etenkin seksiä, estotottomalle 50 naiselle loppuelämäksi paikka.
Minä olen 32 vuotias nainen ja en huoli vanhempaa miestä. Ajatuskin inhottaa. Ei ole normaalia että miehet etsivät itseään nuorempaa. Yhtä rupsahtaneita ne miehet ovat, siis samantasoisia kuin naiset. Miehet vain luulevat liikoja itsestään.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:07"]
Minä olen 32 vuotias nainen ja en huoli vanhempaa miestä. Ajatuskin inhottaa. Ei ole normaalia että miehet etsivät itseään nuorempaa. Yhtä rupsahtaneita ne miehet ovat, siis samantasoisia kuin naiset. Miehet vain luulevat liikoja itsestään.
[/quote]
Ok, et joko lukenut ketjun muita viestejä tai ymmärtänyt lukemaasi, mutta tässä ketjussa on puhuttu samanikäisistä miehistä ja naisista.
Sinulla on pointti, mutta puhut väärässä paikassa, kuin opettaja joka meuhkaa koulupinnareista läsnäolijoille.
50+ ukoille kelpaat ainakin jalkavaimoksi. Parikymppisille opettajaksi. Pelimiehille varahoidoksi
Kuka hel**tti enää haluaa 36-vuotiaana miesystävän? Ne on kyllä niin nuorempien ja epäitsenäisten tyttösten harrastuksia.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:39"]
Missä päin muuten vaikutat? Ja juu, mä olen vielä varattu, mutta eropaperit on jo jätetty. En viitsi alkaa säätään ennen kuin pääsen omaan kotiin.
[/quote]
Hyvä ettet säädä varattuna, ei tule kuin murhetta. M40+ vaikuttaa Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 22:54"]
Missä päin muuten vaikutat? Ja juu, mä olen vielä varattu, mutta eropaperit on jo jätetty. En viitsi alkaa säätään ennen kuin pääsen omaan kotiin.
[/quote]
[/quote]
Ehkä voisit jo tässäkin vähän "markkinoida" itseäsi. Yleisöä on kuitenkin aika paljon. Minkälainen koulutus, elämänarvot? Miten itseäsi luonnehtisit? Ja miksi tuli ero? Vaimo petti, mutta sanoiko miksi?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä voisit jo tässäkin vähän "markkinoida" itseäsi. Yleisöä on kuitenkin aika paljon. Minkälainen koulutus, elämänarvot? Miten itseäsi luonnehtisit? Ja miksi tuli ero? Vaimo petti, mutta sanoiko miksi?
[/quote]
Jätän nämä kahdenväliseen kirjoitteluun, jos sellaista syntyy :-)
M40+
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jätän nämä kahdenväliseen kirjoitteluun, jos sellaista syntyy :-)
M40+
[/quote]
Katsotaan. :-)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:05"]
Joo et missään tapauksessa kelpaa enää kenellekään. Et kai itsekään usko moiseen potaskaan? Mun ystävä (ei kaunis ja on reilusti ylipainoinen) erosi pettäjämiehestään 50-vuotiaana ja löysi elämänsä miehen (komea, urheilullinen, mukava...), itseään 8 v nuoremman. Molemmilla oli lapsia. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin ovat naimisissa. Toinen ystäväni on nyt 50 v, meni juuri naimisiin, ystävälläni yksi lapsi, miehellä kaksi, muutaman vuoden mies on vanhempi. 37-vuotias eronnut ystäväni, 4 lapsen äiti löysi uuden miehen ja he menivät naimisiin ja 42-vuotiaana ystäväni sai uuden miehensä kanssa lapsen. Miehellä ei ollut ennestään lapsia. 48-v ystäväni eli todella onnettomassa avioliitossa, josta puuttui sekä henkinen että fyysinen läheisyys. Hän löysi uuden kumppanin ja erosi miehestään. Nyt 4 v myöhemmin on tulossa kesähäät. Molemmilla on aikuiset lapset.
Mummoni avioitui aikoinaan pappani kanssa 42-vuotiaana, äitini syntyi 3 v myöhemmin. Naapurissamme asuu pariskunta, jotka viime kesänä viettivät yhteisiä 50 v-juhliaan ja kaikkien yllätykseksi menivät samalla naimisiin. Naiselle toinen kerta, hänellä myös 3 lasta, miehellä ei ole lapsia eikä hän ole ollut aiemmin naimisissa. Toiset naapurimme ovat eronneita, molemmilla 2 lasta, nainen 40-v ja mies n. 35-v, yhdessä ovat asuneet muutaman vuoden. Veljeni avioitui pari vuotta sitten toista kertaa, 52-vuotiaana, hänen vaimonsa on myös eronnut kertaalleen ja hänellä on lapsi (veljelläni 3), vaimolla ikää 48 v. Miehen kaveri muutti äskettäin yhteen uuden naisystävänsä kanssa, molemmat eronneita ja lapsia kummallakin, mies 46 v ja nainen 47 v.
Mutta siis ei, et kelpaa enää kenellekään. Olet aivan liian vanha ja kaikki suomalaiset miehet kelpuuttavat vain alle 25-v naisen kumppanikseen. Koska haluavathan he toki monta perhettä itselleen!
[/quote]
oho, paljon uusperheitä tuttavapiirissä, onko yhtään yhden avioliiton paria, jotka tunnet?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:04"]
Teoriassa ei mahdotonta. Historia tuntee yli 40 vuotiaitakin pariutuneita
[/quote]
Kuva tai tuo ei tapahtunut!
t. N41
[/quote]
Jos olet vapaa, haastan sinut treffeille ja saat yhteiskuvan meistä kahdesta todisteeksi treffien jälkeen.
M40+
ap:lle, jos tiedät, että et ikinä aio tutustua kehenkään mieheen romanttisessa mielessä, mitä väliä vastauksella on?
[/quote]
Oikeastaan olen vain varautunut pahimpaan ja ko. lause viittasi siihen. Sinänsä haluaisin tavata vielä elämäni rakkauden.
[/quote]
Prkl, ainakaan ei yli 40-vuotiaiden pariutuminen ole yrittämisen puutteesta kiinni. Ylempi vastasi MINULLE osoitettuun treffipyyntöön ihan pokkana. No, vie vaan multa tämäkin mies, kyllä mä kestän...
Mutta M40+, laitapa tähän joku sähköpostiosoite niin kohta tiukuu inboxisi kiinnostuneita N36+-tapauksia :)
[/quote]
Eipä tuohon kukaan ole kirjoittanut, lieneekö kaikki sitten varattuja :-)
M40+
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei olisi?
[/quote]
[/quote]