Voiko yli 36-vuotias nainen enää saada miesystävää?
Tarkoitan nyt siis suomalaisia miehiä, sillä olen saanut netistä vaikutelman, että suomalaiset miehet ovat erittäin tarkkoja iän suhteen. Mieheni valittaa iästäni jatkuvasti - siis käytännössä päivittäin ja olen siis 36-vuotias. Miehen mielestä naisen kuulemma pitäisi olla maksimissaan 25-vuotias, jotta olisi vielä käypää seuraa. Olen sanonut miehelleni, että hänen sitten pitäisi vaihtaa paljon nuorempaan, mutta mies sanoo, että ei pystyisi saamaan niin nuorta tyttöystävää itselleen, sillä hänen resurssinsa eivät kuulemma riittäisi. Olen täysin kyllästynyt tähän tilanteeseen, sillä olen kuunnellut samaa kitinää jo suhteemme alusta lähtien, ts. noin viiden vuoden ajan. Aluksi annoin mennä kommenttien toisesta korvasta ulos, mutta ne vain jatkuvat ja pahenevat. Sitten kun eroamme, elän todennäköisesti sinkkuna lopun elämäni - en ainakaan mene tutustumaan keneenkään mieheen romanttisessa mielessä enää ikinä.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:04"]
Teoriassa ei mahdotonta. Historia tuntee yli 40 vuotiaitakin pariutuneita
[/quote]
Kuva tai tuo ei tapahtunut!
t. N41
Ei se ikä, vaan ne ominaisuudet, joita ikä MONESTI, EI AINA tuo tullessaan.
- en halua kumppania, jolla on lapsia toisen kanssa (yli 36-vuotias on harvemmin lapseton ja haluaa tulevaisuudessa lapsia, koska itse haluan)
- en halua kumppania, jolla on paljon aikaisempia suhteita ja kumppaneita (mitä vanhempi kumppani, sitä todennäköisemmin näiden määrä on suurempi)
- en halua kumppania, jonka elämä pyörii vain työn ympärillä (yleensä nuoremmat ESIMERKIKSI viihtyvät festareilla, matkustelevat enemmän, ovat spontaanimpia eivätkä ole niin kiinnostuneita koti-lapset-työ -kolmiosta)
- ulkonäkökysymykset (aika ja fysiikka vaikuttaa ja luonnollisesti haluan viehättävän kumppanin)
Nämä syyt ovat johtaneet ainakin itselläni aina nuorempaan (noin 6-12 vuotta) kumppaniin.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:58"]Ei se ikä, vaan ne ominaisuudet, joita ikä MONESTI, EI AINA tuo tullessaan.
- en halua kumppania, jolla on lapsia toisen kanssa (yli 36-vuotias on harvemmin lapseton ja haluaa tulevaisuudessa lapsia, koska itse haluan)
- en halua kumppania, jolla on paljon aikaisempia suhteita ja kumppaneita (mitä vanhempi kumppani, sitä todennäköisemmin näiden määrä on suurempi)
- en halua kumppania, jonka elämä pyörii vain työn ympärillä (yleensä nuoremmat ESIMERKIKSI viihtyvät festareilla, matkustelevat enemmän, ovat spontaanimpia eivätkä ole niin kiinnostuneita koti-lapset-työ -kolmiosta)
- ulkonäkökysymykset (aika ja fysiikka vaikuttaa ja luonnollisesti haluan viehättävän kumppanin)
Nämä syyt ovat johtaneet ainakin itselläni aina nuorempaan (noin 6-12 vuotta) kumppaniin.
[/quote]
Siinä syy miksi joudut aina hankkimaan uuden kumppanin
Aikuisten suhteet perustuu johonkin muuhun
Noh, melkein puolet tähänkin aloitukseen vastanneista olivat sitä mieltä tai vihjaisivat, että tosiaan reilusti yli kolmekymppinen nainen on liian vanha parisuhteeseen. :( Eli käsitykseni pitää paikkansa siitä, että Suomessa en enää kelpaisi miehille ikäni puolesta. Missäköhän maassa ulkomailla ei olisi niin voimakasta "ikärasismia", niin voisi sitten laittaa johonkin kansainväliseen treffipalveluun oman ilmoituksensa sitten, jos ero sattuu kohdalle?
Minua ei ikä voisi vähempää kiinnostaa, kunhan liha on nuorta!
N 37
No minä olen 31v ja yh. Ei toivoakaan miehestä :D
Täyttä skeidaa nämä vastaukset! Kyllä nimenomaan Suomessa seukataan suht samanikäisten kanssa keskenään!
Kelpaa, jos sua kiinnostaa dokaaminen, paneminen ym. juhliminen. Sitten ei kiinnosta jos suhteen pitää olla jotain yhteiskuntalammastelua.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:57"]
Täyttä skeidaa nämä vastaukset! Kyllä nimenomaan Suomessa seukataan suht samanikäisten kanssa keskenään!
[/quote]Uskotko tota edes itsekään?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:41"]
[/quote]
t. N41
[/quote]
Jos olet vapaa, haastan sinut treffeille ja saat yhteiskuvan meistä kahdesta todisteeksi treffien jälkeen.
M40+
ap:lle, jos tiedät, että et ikinä aio tutustua kehenkään mieheen romanttisessa mielessä, mitä väliä vastauksella on?
Entäs onko mulla enää mitään mahiksia? Oon 40-vuotias ja lapseton nainen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:10"]
[/quote]
t. N41
[/quote]
Jos olet vapaa, haastan sinut treffeille ja saat yhteiskuvan meistä kahdesta todisteeksi treffien jälkeen.
M40+
ap:lle, jos tiedät, että et ikinä aio tutustua kehenkään mieheen romanttisessa mielessä, mitä väliä vastauksella on?
[/quote]
Oikeastaan olen vain varautunut pahimpaan ja ko. lause viittasi siihen. Sinänsä haluaisin tavata vielä elämäni rakkauden.
[/quote]
t. N41
[/quote]
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/01/01/article-0-0F50597C00000578-200_634x913.jpg
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Ei mul sit varmaan oo enää mitään mahkui :/ T. Tuo 40-vee ^
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:32"]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei olisi?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:20"]
Huono provo.
[/quote]
Jep, ja siihen vastaajat myös sillä alapeukkuja satelee :D Sepä tästä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:32"]
[/quote]
[/quote]
Miksi ei olisi?
[/quote]
En tiedä, mulle on tullut sellainen käsitys, että 40-vuotias olisi jo jotenkin yli-ikäinen parisuhdemarkkinoilla. Mulla on tavallaan samat fiilikset kuin aloittajalla. Ei mulle kyllä kukaan ole sellaista henkilökohtaisesti tullut sanomaan.
Jos huolit mieheksesi jonkun päälle 20 v miekkosen, niin markkinat on avoinna ja ottajia kyllä sinullekin löytyy. Jos taas haaveilet jostain 40 v herrasta niin eipä ole tsäänssejä. Ne velloo ikäkriisissään ja haahuilevat nuorten naisten perään, kuten viestistäsikin kävi ilmi.