Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 36-vuotias nainen enää saada miesystävää?

Vierailija
24.05.2015 |

Tarkoitan nyt siis suomalaisia miehiä, sillä olen saanut netistä vaikutelman, että suomalaiset miehet ovat erittäin tarkkoja iän suhteen. Mieheni valittaa iästäni jatkuvasti - siis käytännössä päivittäin ja olen siis 36-vuotias. Miehen mielestä naisen kuulemma pitäisi olla maksimissaan 25-vuotias, jotta olisi vielä käypää seuraa. Olen sanonut miehelleni, että hänen sitten pitäisi vaihtaa paljon nuorempaan, mutta mies sanoo, että ei pystyisi saamaan niin nuorta tyttöystävää itselleen, sillä hänen resurssinsa eivät kuulemma riittäisi. Olen täysin kyllästynyt tähän tilanteeseen, sillä olen kuunnellut samaa kitinää jo suhteemme alusta lähtien, ts. noin viiden vuoden ajan. Aluksi annoin mennä kommenttien toisesta korvasta ulos, mutta ne vain jatkuvat ja pahenevat. Sitten kun eroamme, elän todennäköisesti sinkkuna lopun elämäni - en ainakaan mene tutustumaan keneenkään mieheen romanttisessa mielessä enää ikinä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies heittää koko ajan "vitsiä" mun iästä. Täytän pian nelkyt ja mies on vähän yli vuoden minua vanhempi. Aluksi itsekin otin nämä heitot huumorina, mutta näitä "vitsejä" on alkanut satelemaan viime aikoina niin usein, että olen alkanut epäilemään, että hän oikeasti ajattelee, että olen hänelle nykyään liian vanha. Hän on alkanut myös usein kommentoimaan ihannoivaan sävyyn itseäni huomattavasti nuorempia naisia, eikä kaupungillakaan meinaa saada näistä tytöistä silmiään irti. Asia on alkanut vaivaamaan minua siinä määrin, että olen ryhtynyt harkitsemaan eroa miehestäni. Olen kyllä huomauttanut hänelle, että hänen sanomisensa vaikuttavat negatiivisesti itsetuntooni ja meidän suhteeseen, mutta hän vain vähättelee tuntemuksiani. Et siis todellakaan ole ainut jolla on näin lapsellinen mies! Otan siis osaa. 

Olen alkanut miettimään olisiko tuolla jossain joku toinen mies minulle... sellainen aikuismaisesti ja arvokkaasti käyttäytyvä miehekäs mies. En kuitenkaan oikeasti halua jättää nykyistä miestäni, sillä toivon, että tämä olisi jonkinlainen keski-iän kriisiin kuuluva oire joka menee pian ohi. Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
22/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin 5 vuotta nuoremman mieheni 35-vuotiaana, ja nyt ollaan asuttu pari vuotta yhdessä. Hanki säkin ap nuorempi mies, niin et päädy ennen aikojasi omaishoitajaksi ja leskeksi tuolle iästä kitisijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:29"]

Kyllähän monet löytää vanhempanakin miesystävän. Sitten taas toiset ei nuorempanakaan. Minut mies jätti nuoremman takia kun olin 32 (mies silloin 40). Ajattelin aina että kyllähän se uusi rakkaus tulee vastaan jossain vaiheessa elämää. Ei alkanut tulla "luonnostaan" joten siinä 35 paikkeilla aloin laittaa nettideitti-ilmoituksia. Mutta ei sieltäkään ketään riittävän oikeaa löytynyt joten luovutin. Nyt olen 40 ja onneksi jo tottunut sinkkuuteen, enkä enää lapsestakaan haaveile kuten aiemmin.

[/quote]

Kuten tästä ketjusta näkee, älä luovuta, ei 40 ole mikään este, ei todellakaan.

Vierailija
24/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 01:22"]

Sama todennäköisyys kuin voittaa lauantaina 7 oikein lotossa  ! Joten mahdollista mutta aika heikot tsäänssit, sori vaan ! Hyvällä tuurilla joku tumma hipiäinen " työperäinen muuttaja " voisi sinut patjakseen huolia jos et ole liikaliha pröhistynyt mätisäkki  :=D 

[/quote]

Mielummin hyvä parisuhde kuin 7 oikein lotossa...

Vierailija
25/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele Urban Chaos bändin uusin sinkku lohkaisu; Anal Warrior, niin alkaa varmaan sun olo helpottumaan. Sanat on aika helpot,  niin voit laulaa mukana..

Vierailija
26/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 12:50"]

Kuuntele Urban Chaos bändin uusin sinkku lohkaisu; Anal Warrior, niin alkaa varmaan sun olo helpottumaan. Sanat on aika helpot,  niin voit laulaa mukana..

[/quote]

Onko sinulla parisuhdekriisi, ei hätää Rektaalisoturi auttaa (käytä aamuin illoin tulehtuneeseen kohtaan).

Vierailija
27/75 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 10:04"]

Teoriassa ei mahdotonta. Historia tuntee yli 40 vuotiaitakin pariutuneita

[/quote]

Kuva tai tuo ei tapahtunut!

t. N41

[/quote]

Jos olet vapaa, haastan sinut treffeille ja saat yhteiskuvan meistä kahdesta todisteeksi treffien jälkeen.

M40+

ap:lle, jos tiedät, että et ikinä aio tutustua kehenkään mieheen romanttisessa mielessä, mitä väliä vastauksella on?

[/quote]

Oikeastaan olen vain varautunut pahimpaan ja ko. lause viittasi siihen. Sinänsä haluaisin tavata vielä elämäni rakkauden.

[/quote]

Prkl, ainakaan ei yli 40-vuotiaiden pariutuminen ole yrittämisen puutteesta kiinni. Ylempi vastasi MINULLE osoitettuun treffipyyntöön ihan pokkana. No, vie vaan multa tämäkin mies, kyllä mä kestän...

Mutta M40+, laitapa tähän joku sähköpostiosoite niin kohta tiukuu inboxisi kiinnostuneita N36+-tapauksia :)

[/quote]

Eipä tuohon kukaan ole kirjoittanut, lieneekö kaikki sitten varattuja :-)

M40+

Vierailija
28/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat.

Vierailija
29/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 36 v on jo passe. Valitan.

Vierailija
30/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono, keksi parempi

Vierailija
31/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ei mulla muuta.

Vierailija
32/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ei se ikä mitään haittaisi, mutta jos sulla on lapsia niin se haittaa jo huomattavasti enemmän.

Vierailija
33/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias enkä enää pystynyt lukemaan viestiäsi, koska kaihi on tuhonnut näön, dementia aivot, ja tämän viestin kirjoittaminenkin on kestänyt 15 minuuttia mun reumaattisilla sormilla. Saattohoitoa suosittelen sullekin. Se on paras hoito, ja ainoa vaihtoehto tämänikäisille.

Vierailija
34/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Piste. Se oli nyt siinä se sun parisuhteiden mahdollisuus, loppui 35 -vuotisuuteen. Sori.

Vierailija
35/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tiukka pimpero, otatko suikkuliin ja nieletkö lastin? Jos ei ja et, olet niin ulkona ja yksin kun eroat.

Vierailija
36/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt 36-vuotias mies, kiinnostuin pari vuotta sitten itseni ikäisestä naisesta, mutta sain pakit. Riippuu kyllä ihan ihmisestä ja tilanteesta, älkää takertuko yksittäisiin mielipiteisiin.

Ainoa ongelma itselläni on että haluaisin joskus lapsia, joten omanikäiset alkaa olla jo vähän rajoilla. Mutta muuten ei ikä minua hirveästi haittaa.

Vierailija
37/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa ei mahdotonta. Historia tuntee yli 40 vuotiaitakin pariutuneita

Vierailija
38/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon aloituksen olevan provo. Jos se ei ole ja ap oikeasti  seukkaa moisen ääliön kanssa niin apua. Miehellä, joka moisesta asiasta puolisolleen kitisee, ei ole kaikki heinäpaalit paketoituna pellolla.

Olettaen että tämä tilanne on tosi, haluan kysyä ap:lta missä hänen omanarvontuntonsa on kun suostuu moista valopäätä katselemaan ja on katsellut ilmeisesti jo  pitempään? Minä laittaisin miehen pihalle enkä miettisi kelpaanko  vaiko enkö kelpaa. Yleensä kun on päättänyt elää loppuelämänsä  sinkkuna ja hankkia kissan, ilmaantuu se loppuelämän kumppani jotenkin mystisesti samalla polulle. Näin kävi minulle.

Älä siis mieti kelpaatko - sillä ei ole väliä. Älä tyydy huonoon suhteeseen vaan lopeta se. Älä hae aktiivisesti- törmäät  vain typeryksiin. Elä itsellesi ja nauti elämästä- itsevarmuus  viehättää vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
39/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sulle kelpaa noin typerä mies, oli hänellä ikää mitä vaan?

Vierailija
40/75 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 50vuotiaana voin sanoa, että odotan vaan saunaan taakse vientiä ja niskalaukausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän