Haluan miehen jolla ei ole juuri kavereita
Koska ne miespuoliset kaverit on niin vit*umaisia ja pilaavat mun chänssit. Ja sitten suhteen aikana niistä ei ole muuta kuin harmia. Eli sellanen korruptoitumaton mies olisi paras. Olen muten huomannut että sellaset hiljaiset, yksin liikkuvat osaavat toimia paljon itsenäisemmin myös naisasioissa.
Kommentit (21)
Mä osaan tunnistaa miehen äänen perusteella, kenen kaverinsa kanssa se on viimeksi jutellut. Se muuttaa jopa ääntänsäkin kai alitajuisesti ollakseen kavereidensa kaa samalla aaltopituudella. Että sellainen itsenäinen mies mulla. Ymmärrän aloittajan pointin.
Mun miehel kyl oli kavereit, mut ei mitää hirvee hyvii, ku me alettii olee, ne kaverit jäi. Joten me oltii alus vaan kahden tai no sit meil o kuitenki sisaruksii joide kans oltii aika paljo, ei ollu siis must kiinni ettei sit ollu kavereide kans enää. Nyt o perhe ja ollaa kyl yhä paljo yhdes. Oon huomannu kyl monest tyypist et kaveripiiri pahentaa asioit, näi menee hyvi.
Ihan yleinen tapa on toimia silleen, että pokaa suositun miehen koska semmonen on yleensä mukava. Sitten vaan vähä vähältä ja yksi kerrallaan tuhoaa sen kaverisuhteet. Ei sen silti tartte yksinäinen olla, teillä on kuitenkin sun puolelta tulleita kaveripariskuntia joita voitte tavata silloin kun se sulle sopii
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:58"]Koska ne miespuoliset kaverit on niin vit*umaisia ja pilaavat mun chänssit. Ja sitten suhteen aikana niistä ei ole muuta kuin harmia. Eli sellanen korruptoitumaton mies olisi paras. Olen muten huomannut että sellaset hiljaiset, yksin liikkuvat osaavat toimia paljon itsenäisemmin myös naisasioissa.
[/quote]
Mä voin ruveta =)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:03"]
Numero 4, ei todellakaan, samat on harrastukset mullakin. -ap
[/quote]
Kai menee sekaisinkin?
No mulla ei oo ketään. Eikö sua haittaa että mies on täysin syrjäytynyt erakko?
Mulla on tuollainen mies. En tajua, mikä toi alistuu kynnysmatoksi kommentti oli?! Nimenomaan on sellainen vähän itsenäisempi mies. Toki perhekeskeinen tämä mies sattuu olemaan ja tekee paljon kotona ja perheen eteen, mutta ei alistuneesti vaan omasta halustaan. Ja kiltteyttäänkin :) Aluksi vähän ihmettelein, että miksei tapaa kavereitaan koskaan, koska tulee hyvin juttuun, missä meneekin, mutta kun ei kaipaa sellaista omaa kaveria ja seuraa niin ei kaipaa. Harrastuksensa parissa näkee sitten tuttujaan ja kai siellä on ystäviäkin.
Ei pysty lainaamaan, mutta siis, nro 8 menee kyllä sekaisinkin, silloin tällöin. Ja 10, samaa ihmettelin. -ap
Minä taidan sitten olla sinun mies. Mutta minäkin haluaisin vastineeksi naisen, jolla ei ole juurikaan kavereita....?
-Mies 29v + 1v-
12. Sun kommenttis on usein tuohon suuntaan mun aloituksiin. Eihän tuota koskaan tiedä, mutta olisihan se nyt aika koomista vauva-palstalta "löytää" joku -ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:35"]
12. Sun kommenttis on usein tuohon suuntaan mun aloituksiin. Eihän tuota koskaan tiedä, mutta olisihan se nyt aika koomista vauva-palstalta "löytää" joku -ap
[/quote]
Mitä vikaa siinä on, että löytää vauva-palstalta jopnkun?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:35"]
[/quote]Aijjaa. Mikä muu meitä yhdistää? Jännittää.
-Mies 29v + 1v-
Itsenäiset erakot on mun makuun. En halua sellaista tylsää sosiaalista, muihin takertuvaa tavismiestä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 01:49"]
Itsenäiset erakot on mun makuun. En halua sellaista tylsää sosiaalista, muihin takertuvaa tavismiestä.
[/quote]
Minä olen sellainen. Mutta ymmärrät varmaan että olen siis erakko. Eli en halua sitä naistakaan pilaamaan itsenäisyyttäni.