Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni on täyttä h*lvettiä mieheni kanssa

Vierailija
23.05.2015 |

Mies määräilee ja nöyryyttää minua lähes jatkuvasti. Monesti joudun viettämään koko illan makuuhuoneessa ja jos haluaisin vaikka hakea iltapalaa, hän saattaa kieltää sen. Hän kieltää kaikkea mahdollista, mm. suihkuun en saa mennä ilman miehen lupaa ja hän monesti kieltää suihkussakäynnin. Periaatteessa voisin toki vain lähteä pois, mutta tämä paikka on silti "kotini", joten miksi lähtisin kotoani? Maksan myös miehelle hänen vastikkeensa kokonaan siitä hyvästä että saan asua täällä  ja maksan omat ruokani ja menoni ja silti hän väittää, että loisin hänen kustannuksellaan. Joudun nukkumaan lattialla, sillä mies ei anna minun tuoda vanhaa sänkyäni asuntoon tai edes ostaa uutta sänkyä - ainoastaan saan pitää patjaa lattialla. Olen suunnitellut eroa ensi syksyksi, sillä vasta silloin jatkan työpaikassani, joten saan riittävää tuloa asunnon vuokraa varten. Miten jaksan tätä painajaista vielä noin 4-5 kuukautta? :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, nyt tulee kyllä ihan liian paksua juttua! Ei kukaan suostuisi tuollaiseen! :D

Vierailija
2/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin miehesi on todella pahasti häiriintynyt kieroutunut sairas manipuloiva paska ja tiedät itsekin että tuosta ei ole kuin yksi suunta-ylöspäin.Koiraakaan ei kohdella noin huonosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroontunutta seksipeliä. Onko se teidän esileikkiä tuo alistaminen? Illalla sitten tulee rangaistusta kullin muodossa? Ihan sairasta. Hakeudu hoitoon nopeasti. 

Vierailija
4/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:57"]

Periaatteessa voisin toki vain lähteä pois, mutta tämä paikka on silti "kotini", joten miksi lähtisin kotoani?

[/quote]

Sinulla on peräti kummallinen käsitys siitä, millainen paikka on koti. Kuinka kamala paikka oli lapsuudenkotisi, vai oletko kasvanut laitoksessa? Ei ihmisen tarvitse koskaan omassa kodissaan jättää tekemättä jotain aivan normaalia. Se juuri tekee kodista kodin, että siellä saa olla niin kuin kotonaan, vaikka käydä suihkussa silloin kun haluaa.

Minä tosiaan toivon, että tämä olisi provo, mutta yllättävän moni nainen valitsee juuri tällaisen elämän ja keksii vuodesta toiseen tekosyitä miksi ei voi erota siitä ilkeästä, lihavasta, kaljusta ja muutenkin ikävästä miehestä.

Vierailija
5/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo sika ja lähde lätkimään kun viellä pääset.

Vierailija
6/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei somalikulttuurissa arvosteta naista jos ei ole naimisissa. :-( ap

Vierailija
7/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukkuisn sillan alla mielummin, samalla hätistellen susia kimpustani, oksennustaudissa...

Eihän tuo ole sun koti, eikä edes sun elämä! Elämä on ihan liian lyhyt tuollaiseen paskaan.

Vierailija
8/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:09"]

[/quote]

Tämä ei ole oikea ap; mieheni on kantasuomalainen. Äsken pääsin hakemaan keittiöstä vettä, mutta mies taas otti käsivarresta ja vei mut työntämällä (toiseen) makuuhuoneeseen ja sanoi, että saan pysytellä täällä pois hänen silmistään, kun olen ollut liian hankala tänään. Mies solvaa minua päivittäin todella julmalla tavalla, vaikka olen ihan normaalin/ok:n näköinen ja normaali muuten. Häntä mm. häiritsee ikäni, sillä olen vain puolisen vuotta häntä nuorempi. Siispä saan kuulla vähintään viikoittain, usein myös päivittäin vihjailuja iästäni ja siitä, että olen liian vanha hänelle (olen 30+ ja kuulemma naisen pitäisi olla vähintään 5 vuotta häntä nuorempi). Mies on omasta ja joidenkin kavereittensa mielestä erään (komean) filmitähden näköinen, joten en ole kuulemma hänen "tasoaan" niin sanotusti. Todellisuudessa mies on vatsakas, hänellä on kaksoisleukaa ja ylipainoa ehkä noin 20 kiloa sekä hiukset ovat alkaneet kaljuuntua.

Vierailija
9/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee. Ompa hauska.

Vierailija
10/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sä teet siellä? Pakkaa tavarat ja mene äidillesi/ kaverille/ turvakotiin/ teltan kanssa leirintäalueelle. Aivan järkyttävää kohtelua siedät, turhaan. Nyt vek

Vierailija
11/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Sama joka kirjoitti sen 2,5 v. poikajutun? Provo? Jos ei, niin olet yhtä hullu kuin miehesi jos jäät.

Vierailija
12/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oikeasti olet kyseisessä tilanteessa, hakeudu lähimpään turvakotiin vaikka. Ihan sairastahan tuo on. Onko fyysisen väkivallan uhkaa jos et uskalla pistää vastaan? muista että on vain yksi elämä, vietä se hyvin.

Vierailija
13/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:09"]

[/quote]

Tämä ei ole oikea ap; mieheni on kantasuomalainen. Äsken pääsin hakemaan keittiöstä vettä, mutta mies taas otti käsivarresta ja vei mut työntämällä (toiseen) makuuhuoneeseen ja sanoi, että saan pysytellä täällä pois hänen silmistään, kun olen ollut liian hankala tänään. Mies solvaa minua päivittäin todella julmalla tavalla, vaikka olen ihan normaalin/ok:n näköinen ja normaali muuten. Häntä mm. häiritsee ikäni, sillä olen vain puolisen vuotta häntä nuorempi. Siispä saan kuulla vähintään viikoittain, usein myös päivittäin vihjailuja iästäni ja siitä, että olen liian vanha hänelle (olen 30+ ja kuulemma naisen pitäisi olla vähintään 5 vuotta häntä nuorempi). Mies on omasta ja joidenkin kavereittensa mielestä erään (komean) filmitähden näköinen, joten en ole kuulemma hänen "tasoaan" niin sanotusti. Todellisuudessa mies on vatsakas, hänellä on kaksoisleukaa ja ylipainoa ehkä noin 20 kiloa sekä hiukset ovat alkaneet kaljuuntua.
[/quote]

Aika hölmöä miehen haukkua sinua: pilkkahan osuu vain omaan nilkkaan, kerta hän itse on valinnut olla sinun kanssasi! Jos olisit liian vanha/"alempaa kastia", niin hänhän ei olisi kanssasi. Totuus on, että tuo on vain yksi heikon ihmisen tapa alistaa toista: "sinä et ymmärrä, kuinka onnekas olet että saat olla minun kanssani, vaikka olet vanha/ruma/mitä ikinä". Toivon todella, että tämä on provo. En jaksa alkaa kirjoittaa taas tuhannetta viestiä, kuinka se mies on HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ, HIRVIÖ, ja sinä ansaitset parempaa! Lähde pois jumalauta! Vai onko tuttu helvetti parempi kuin vieras taivas? Jos kuolisit huomenna, olisitko tyytyväinen että olet antanut itseäsi kohdella noin? Rakasta itseäsi ja lähde.

Vierailija
14/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 00:28"]

Siis täh? Sama joka kirjoitti sen 2,5 v. poikajutun? Provo? Jos ei, niin olet yhtä hullu kuin miehesi jos jäät.

[/quote]

Ei ole sama.

Vierailija
15/15 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Ilmoita että olet koditon niin saat kaupungilta asunnon ja sossusta rahaa.