Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos peräsuoleen joutuu esine...

Vierailija
23.05.2015 |

niin miten se käytännössä ongitaan pois sairaalassa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin venytetään aika kipiästi ja sitten pihdeillä vedetään pois. Sattuu.

Vierailija
2/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri hanuriin ja painetaan nappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on siellä? Sähkövatkain? Munakoiso? Legopalikka? Naapurin kissa?

Riippuu varmaan mitä oot työntänyt ja miten syvälle.

Vierailija
4/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Abreu työnnetään perseeseesi, sujahtaa sinne pienenä hyvin, ja se onkii sen jutun perseestäsi.

Vierailija
5/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että miten sitä esinettä ei saa itse pois, jollei se nyt tietenkin ole joku käpy vastakarvaan. Saahan sitä nyt aika pieniä papanoitakin pungettua ulos.

Vierailija
6/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne perseeseen "joutuu" esine? Selität nyt, missä tilanteessa mitään vahingossa joutuu minnekään. Eri asia, jos sen tunkee sinne. Tartteeko sinne tunkea esineitä häh ?

Vierailija
7/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungetaan sellainen teollisuusimurin näköinen laite hanuriin, sillä on ihan oma nimikin eli per'simu ja jota ei käytetä muuhun tarkoitukseen.Täytyy vaan olla tarkkana, ettei säädä imutehoa liian kovalle, kerran väännettiin nupit kaakkoon ja tekarit tuli samaan hintaan sen keilapallon kanssa. No, se ei haitannut koska päätyivät samaan vitriiniin muun anuksesta imuroidun esineistön kanssa. Meillä on mittava kokoelma aina jalkalampuista kaulimiin.

Vierailija
8/9 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:06"]

Mitä sulla on siellä? Sähkövatkain? Munakoiso? Legopalikka? Naapurin kissa? Riippuu varmaan mitä oot työntänyt ja miten syvälle.

[/quote]

Olen selkeästikin liian väsynyt, mutten ole hetkeen nauranut näin kovaa ääneen... Kiitos! :')

Vierailija
9/9 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miettinyt joskus tuota myös, kun luin pastorista jonka perseestä piti onkia juuttunut peruna. Selitys: oli muka alasti ripustanut keittiössä verhoja ja kaatunut perunan päälle. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä