Saako teillä lapset tulla yöllä viereen jos pelottaa?
Kävin juuri hakemassa itkevän 4-vuotiaan omasta sängystään meidän sänkyyn. Oli puoliksi unessa mutta itki. Rauhoittui viereen ja jatkoi unia.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:04"]Ei. Oma sänky on sitä varten että siellä nukutaan. Pelon syy selvitetään ja todetaan yhdessä ettei tarvitse pelätä, sitten unet jatkuvat siellä omassa sängyssä. [/quote] Meillä pelon syytä selvitetään päivä aikaan ei yöllä jolloin nukutaan vaikka sitten vanhempien vieressä jos se helpottaa.
[/quote]
Teillä toimitaan noin ja meillä toimitaan toisella tavalla. Onko siinä jotain pahaa?
[/quote]
Ei. Miksi ajattelet että olisi?
Hyvä mammat! Melkein kaikki ottaa siis lapsosen viereensä. Jatketaan samaan malliin!
Ei. meillä on ulkona leikkimökki. Sinne laitetaan kakarat kun heitä pelottaa ja ärsyttävät. Lukko kiinni ja sillä sipuli. Aamulla päivävalossa kaikki taas hyvin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:09"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:04"]Ei. Oma sänky on sitä varten että siellä nukutaan. Pelon syy selvitetään ja todetaan yhdessä ettei tarvitse pelätä, sitten unet jatkuvat siellä omassa sängyssä. [/quote] Meillä pelon syytä selvitetään päivä aikaan ei yöllä jolloin nukutaan vaikka sitten vanhempien vieressä jos se helpottaa. [/quote] Teillä toimitaan noin ja meillä toimitaan toisella tavalla. Onko siinä jotain pahaa? [/quote] Ei. Miksi ajattelet että olisi?
[/quote]
Vaikka alapeukkujen määrästä. Tai siitä että halusit kommentoida juuri minun viestiini.
Pitäisi saada. Pelko menee ohi päivän aikaan, eli mielummin yöllä ottaa viereen kun jättää lapsen itkemään/valvomaan/näkemään painajaista ja huomenna sama juttu. Itse näin paljon painajaisia pienenä, ihan 12-vuotiaaseen saakka ja silloinkin sain tulla. Mutta muistan muutamia kertoja jollen päässyt ja itkin sitä samaa asiaa 2-4 päivää... Joten kannattaa ottaa
Itsellä ei lapsia, mutta olen sitä mieltä että saa tulla. Itsekkin muistan menneeni vanhempien sänkyyn kun pelotti. Isä ei siitä vaan tykännyt, vaan laittoi joskus nukkumaan lattialla. :(
Saa tulla. Kuopus on eskari-ikäinen he vieläkin 90% öistä nukkuu mun vieressä. Mies ei tykkää yhtään, vaikkei poika hänen puolellaan nuku. En ota ressiä..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 23:10"]
Meillä on makuuhuoneen ovi öisin lukossa, eli ihan noin vaan ei pääse tulemaan. Mutta saa, jos mies on yötöissä. Ei saa, jos mies on kotona.
[/quote]
Hyi mitä vanhempia.