Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, tampaxin imevin tampooni on alle tunnissa

Vierailija
26.04.2015 |

narua myöten veressä niin, että siteeseenkin asti valuu. Tätä on kestänyt nyt melkein kolme vuorokautta. Nämä ovat ensimmäiset kuukautiset sitten kuopuksen syntymän ja esikoisen jälkeen ei ollut näin hurjat vuodot. Onko aivan normaalia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vihreä paketti OB:ta, paljon parempi ja imevämpi, kuin Tampax.

Vierailija
2/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin hormonikierukka runsaiden vuotojen vuoksi. Oli just tollaset menkat, ettei mitkään suojat riittäny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus kun ekat menkat synnytyksen jälkeen alkoi, laitoin junamatkan ajaksi tamponin ja siteen. Kun pääsin junasta ulos n25min päästä, verta oli polvissa asti. Ei siinä mitään, helvetti sentään. Kiiitti.

Vierailija
4/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin käyttämään kahta suurinta kokoa olevaa tamponia yhtaikaa selvitäkseni 2h ilman vessaa, joten siinä mielessä kuulostaa "normaalilta". Nyt kun syön pillereitä, ei tuota vaivaa onneksi enää ole.

Vierailija
5/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"]Mä jouduin käyttämään kahta suurinta kokoa olevaa tamponia yhtaikaa selvitäkseni 2h ilman vessaa, joten siinä mielessä kuulostaa "normaalilta". Nyt kun syön pillereitä, ei tuota vaivaa onneksi enää ole.
[/quote]

Mulla on nyt minipillerit. Ap

Vierailija
6/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa ekat synnytyksen jälkeen tuollaiset. Ei onneksi enää sen jälkeen. 

Vierailija
7/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on muutamat menkat synnytyksen jälkeen tuollaiset. Valui ja valui. Kyllä ne tasaantuivat. Muista juoda paljon ettei tule nestehukka!

Vierailija
8/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh luulin jo saaneeni jonkun taudin tai, että kohtu on jotenkin vaurioitunut :D Ap

Vierailija
9/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa ihan suosiolla ostaa varoiksi tenan inkontinenssisuojia, ne imee paljon paremmin kuin terveyssiteet.

t:vuotohäiriöinen

Vierailija
10/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ob on pitävämpi kuin tampax.

Vierailija
11/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:50"]Mä jouduin käyttämään kahta suurinta kokoa olevaa tamponia yhtaikaa selvitäkseni 2h ilman vessaa, joten siinä mielessä kuulostaa "normaalilta". Nyt kun syön pillereitä, ei tuota vaivaa onneksi enää ole.
[/quote]
Miten saat sen toisen kaivettua sieltä ulos? Onko sen narun päässä tamponikoru josta vetäiset?

Vierailija
12/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,mä käytän lite - kokoa...

Vierailija
13/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautaa pitää syödä kans jos on noin runsaat kuukautiset. Tamppoonin kanssa kannattaa käyttä reilua sidettä, ei mitään pikkuhousunsuojaa. 

Vierailija
14/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:10"]

Mulla ob on pitävämpi kuin tampax.

[/quote]

Sama. Täältä löysin vinkin ja jopa ne minimallit pitävät paremmin. Sen jälkeen kuin vaihdoin tampaxin ob:hen, ei ole tullut yöllä ohivuotoja. Tartten siis yösiteen ja tamponin parina ensimmäisenä yönä, koska vuoto on kovaa. Jopa rainbow-tamponit pitävät paremmin kuin tampaxit, niitäkin jouduin kerran kiireessä ostamaan, en muista oliko rahat vähissä vai mikä.

Vierailija
15/15 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse sitä normaali kokoista eli pienintä tamppooni jonka olen löytänyt ja itselläni ongelma on taas se että sattuu kun otan tamppoonia pois eli kun vaihtaisin sen. Tuntuu todella vastenmieliseltä,ihan kuin oma kudokseni olisi tamppoonissa kiinni kun vedän sitä ulos. :( Saakohan mistään pienempiä kuin kauppojen normaali kokoiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan