En saa taaskaan katsoa Euroviisuja televisiosta :(
Sama juttu jok'ikinen vuosi. Mies ei anna minun katsoa Euroviisuja, MM-jääkiekon finaalia, Superbowlia, Oscar-gaalaa tai MM-jalkapallon finaalia tai esim. olympialaisia televisiosta. En saa myöskään katsoa jouluaattona tiettyjä klassikko-ohjelmia. Muut Facebookissa fiilistelevät em. ohjelmia ja katsovat niitä jopa porukalla, mutta mä en saa katsoa IKINÄ mitään televisiosta, jos mies sattuu olemaan kotona ja jos hän ei pidä jostain tietystä ohjelmasta, josta minä pitäisin. :( Olohuoneessa nököttää monen tonnin 65-tuumainen taulutelevisio ja vain mies saa päättää, mitä siitä katsotaan. Noh, poikkeuksena yhden ainoan kerran sain illalla miehen ollessa kotona katsella televisiosta toivomani leffan ja se oli silloin, kun peruin aiemmin päättämäni avioeron. Tuolloin hän tosiaan oli armollinen mua kohtaan, mutta muuten on tiukka linja. Nyt mies sai jo raivarin mulle ja passitti tönien mut taas "omaan huoneeseen" koko illaksi. :( I hate this life!!!!
Kommentit (44)
Hetkinen, kun sanot mies, tarkoitatko isäpappaasi? Ja sä olet 7-vuotias? Mikä ihmeen suhde teillä on???
Heheh jos ei oo vitsi niin kasvata nainen selkäranka!
Provojen taso on nykyisin huolestuttavan heikko.
Olen myös ihmetellyt kun jään jokaisen miehen kanssa näköjään toiseksi tv-ohjelmia valitessa. No, viisut sentään näkyy netistä.
Vähän heikko. Kyllä sä pystyt parempaan, kun oikein tsemppaat. Yks piste kuitenkin siitä, kun mainitsit Superbowlin.
Herranjumala!! Jätä se sika!!!
Ei kellään voi olla tuollaista!
Ei anna katsoa telkkaa?? Ja sä tottelet?
Mikä se mies on päättämään mitä sä telkasta katsot! Nyt vähän itsekunnioitusta!
Mitä teet tuollaisessa suhteessa?
Netistä onneksi näkee. :)
Menet jollekin ystävälle ja katsotte yhdessä.
Omaan huoneeseen? Jos ei ole provo, niin tajuathan olevasi epäterveessä liitossa ja ainakin henkisen väkivallan uhri.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:04"]
Provojen taso on nykyisin huolestuttavan heikko.
[/quote]
Ei ole provo ja tätä p*skaa on kestänyt yhtä kauan kuin olemme asuneet yhdessä eli noin nelisen vuotta. Mieheni on samanikäinen kuin itse olen eli ei ole isästäni kyse. Jo tällä hetkellä on suunnitteilla ero ensi syksyksi heti, kun tulotasoni jälleen nousee huomattavasti. Mies kohtelee mua muutenkin kuin p*skaa, joten erotahan tässä on pakko. Viimeksi tänäänkin, kun tarjosin hänelle ravintolassa ruoan, niin mies sanoi, että "tyytyy minuun paremman puutteessa" jne. Ko. k*sipäällä ei ole edes käytöstapoja. :( Alkuperäiseen aiheeseen viitaten, aion katsoa ko. lähetyksen Areenasta ja uneksin vaivihkaa vapaasta elämästä eron jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:04"]
Vähän heikko. Kyllä sä pystyt parempaan, kun oikein tsemppaat. Yks piste kuitenkin siitä, kun mainitsit Superbowlin.
[/quote]
Mies ei tosiaan halua edes katsoa Superbowlia, MM-lätkää tai MM-futista. Nyt hän katsoo about 50 kertaa näkemäänsä James Bond -leffaa ja yleensä pelaa illat pitkät XBoxilla räiskintäpelejä. Vähän päälle kolmekymppinen "mies" on kyseessä.
Ei oo tullu mieleen hankkia omaa telkkaria? "Yhteiset" rahat joiden käytöstä mies päättää?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:09"]
Olisipa mullakin oma huone
[/quote]
No se on käytännön syistä järjestetty näin. Nukumme eri huoneissa, ei seksiä koskaan myöskään, vaikka olen siis ihan suht hoikka ja ennen mallin töitäkin tehnyt. Miehen mielestä silti auttamattoman vanha. Samassa huoneessa on myös tietokone, joten se on käytännössä "mun" huone.
Lähe nyt hyvä nainen menemään. Tuollainen "mies" hyi olkoot
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 22:13"]
Ei oo tullu mieleen hankkia omaa telkkaria? "Yhteiset" rahat joiden käytöstä mies päättää?
[/quote]
Mulla oli ennen oma televisio (uusi ja hieno sekä omilla rahoillani ostama), mutta mies halusi sen pois "tarpeettomana" tilantäyttäjänä samoin kuin melkein kaikki muutkin mun omistamani/ostamani tavarat. Niinpä annoin sen vanhemmilleni. Mun täyspuiset tyylikkäät huonekaluni hän on heivaamassa kellariin melkein joka viikko. Tilalle pitäisi saada jotain Sotkan lastulevyhirvityksiä ja vastaavia, sillä ne ovat miehen makuun.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:59"]
Sama juttu jok'ikinen vuosi. Mies ei anna minun katsoa Euroviisuja, MM-jääkiekon finaalia, Superbowlia, Oscar-gaalaa tai MM-jalkapallon finaalia tai esim. olympialaisia televisiosta. En saa myöskään katsoa jouluaattona tiettyjä klassikko-ohjelmia. Muut Facebookissa fiilistelevät em. ohjelmia ja katsovat niitä jopa porukalla, mutta mä en saa katsoa IKINÄ mitään televisiosta, jos mies sattuu olemaan kotona ja jos hän ei pidä jostain tietystä ohjelmasta, josta minä pitäisin. :( Olohuoneessa nököttää monen tonnin 65-tuumainen taulutelevisio ja vain mies saa päättää, mitä siitä katsotaan. Noh, poikkeuksena yhden ainoan kerran sain illalla miehen ollessa kotona katsella televisiosta toivomani leffan ja se oli silloin, kun peruin aiemmin päättämäni avioeron. Tuolloin hän tosiaan oli armollinen mua kohtaan, mutta muuten on tiukka linja. Nyt mies sai jo raivarin mulle ja passitti tönien mut taas "omaan huoneeseen" koko illaksi. :( I hate this life!!!!
[/quote] mikä ongelma???? Osta tv, itse ostin tänä vuonna ja maksoi yli 700 verkkokaupasta
Öööö nyt jotain itsekunnioitusta. Sulla on vaan yks elämä - noinko haluat sen käyttää?