Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
41/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuntuu koko parisuhde perustuvan pi##un saantiin. Jos ei tule riittävästi, niin heti erotaan tai petetään. Nähnyt tämän niin monta kertaa ettei minun elämään enää miestä tule.

Vierailija
42/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sitä mieltä, että seksi ei ole suhteessa tärkeää. Miksi se on sitten niin kamalaa jos mies hakee seksin muualta?

Vai onko niin, että naiselle on tärkeää pystyä hallitsemaan miestä seksin avulla?

Olen kyllä antanut itseni ymmärtää, ettei tämä ole mikään sukupuolikysymys. Molemmin päin saattaapi olla!

Tämäpä juuri. Mitä olen muiden naisten kanssa aiheesta puhunut, niin ei ole lainkaan harvinaista että pitkässä parisuhteessa mies onkin se joka menettää halunsa kumppaniaan kohtaan. Itsekin olen ollut toistuvasti suhteessa se enemmän haluava osapuoli.

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuntuu koko parisuhde perustuvan pi##un saantiin. Jos ei tule riittävästi, niin heti erotaan tai petetään. Nähnyt tämän niin monta kertaa ettei minun elämään enää miestä tule.

Jos sinusta parisuhde on jonkinlainen vankila jossa pitäisi lusia loppuun asti riippumatta sen onnellisuudesta niin ihan loistoidea pysyä yksin.

Vierailija
44/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä jotka olette pitkässä parisuhteessa, miten teitä jaksaa kiinnostaa sama mies. Ymmärrän että aluksi seksikin luonnollisesti kiinnostaa, mutta en saa mitään kiksejä omasta miehestä enää 8 vuoden jälkeen. Edelleen annan, mutta eipä tuo ukko enää varsinaisesti himoa nosta.

Rahanko takia sitten jatkat suhdetta?

Vierailija
45/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sitä mieltä, että seksi ei ole suhteessa tärkeää. Miksi se on sitten niin kamalaa jos mies hakee seksin muualta?

Vai onko niin, että naiselle on tärkeää pystyä hallitsemaan miestä seksin avulla?

Olen kyllä antanut itseni ymmärtää, ettei tämä ole mikään sukupuolikysymys. Molemmin päin saattaapi olla!

Tämäpä juuri. Mitä olen muiden naisten kanssa aiheesta puhunut, niin ei ole lainkaan harvinaista että pitkässä parisuhteessa mies onkin se joka menettää halunsa kumppaniaan kohtaan. Itsekin olen ollut toistuvasti suhteessa se enemmän haluava osapuoli.

N41

Tutkimusten mukaan haluttomuudesta kärsii alle 2% miehistä missään elämänvaiheessa eli sinulle on sattunut tällainen eunikki/piilohomo.

Vierailija
46/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero seksin takia! Onko se muka joku syy erota???  Vastaus: Kyllä on. Ihan niinkuin puolison ryyppääminen. Haiseva hengitys. Vit-umainen anoppi. Väärän jalkapallojoukkueen fanittaminen. Pimppu/pippelikarvojen ajelu/ajelemattomuus. Puolison rahankäyttö/käyttämättömyys. You name it. Kaikki riippuu siitä, minkä painoarvon kukin ihminen antaa kyseiselle ominaisuudelle parisuhteessaan. loppujen lopuksi suhde on kahden kauppa, ja jos lakkaa huvittamasta syystä jostakin niin sitten on vapaus sanoa että heippa. Jollekin se syy on hammastahnatuubin puristus väärästä kohtaa, jollekin seksin puute, jollekin puolison väkivaltaisuus...Useimmille useita kielteisiä ominaisuuksia puolisossa, joittenka yhteiskuorma katkaisee kamelin selän. Jos jonkun mielestä hammastahnatuubin puristus väärästä kohtaa on syy eroon niin se on ihan oolrait, se on ihan hänen oma ratkaisunsa. Sama seksin suhteen, jos siltä tuntuu niin eropaperit vetämään, ei se sen monimutkaisempaa ole.

Vierailija
47/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

En tosiaan usko, että tämä asia on mitenkään sukupuoliriippuvainen. Meitä on moneksi. Niin miehissä kuin naisissakin! Ja tämä taas vaan oma mielipide!

48/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista syistä erota jos ei seksihommat luista tai kemiat kohtaa.

Vierailija
49/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahhahaaaaa ukko luulee saavansa enemmän muualta! XD XD

Kyllä se puutteen routa miesporsaan kotiin ajaa, kun huomaa ettei olekaan enää niin kovaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla. Viimeistään kun se eron aiheuttanut tsirbula häipyykin. Sitten saat hätistellä sitä pois ovelta kun se mankuu että ottaisit takaisin, että olis seksiä edes vähän.

Vierailija
50/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi. Seksihän on se syy, miksi miehet jaksaa seurustella naisen kanssa. Vakkarilta kätevä saada silloin ku huvittaa.

Suurin osa miehistä näkee naiset pelkkinä p*lluina. Jos haarat laitetaan kiinni niin kyllästyminen tulee hyvin äkkiä ja aletaan katsella muita naisia.

En tosiaan näe kumppaniani pelkkänä p*lluna. Ihanana ihmisenä jonka kanssa on ihana olla, jakaa asiat, harrastaa kaikkea... Mutta se mikä erottaa suhteen kaverista on halu vastakappaletta kohtaan. Ja vastakappaleen halu minua kohtaan. Se on mielestäni parisuhde. Ja tämä on tosiaan vain minun vaatimaton mielipiteeni. Mutta näin itse tunnen. Ikävää jos näin miehet yleistetään :(

Tämä oli selvästi naisen kirjoittama teksti. :D

Vierailija
51/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Tutkimusten mukaan haluttomuudesta kärsii alle 2% miehistä missään elämänvaiheessa eli sinulle on sattunut tällainen eunikki/piilohomo.

En kyllä empiiristen havaintojeni perusteella ihan usko tuota lukua. Epäilen, että tutkimuksia vääristää kulttuuri jossa sekä miesten haluttomuus että naisten halukkuus ovat tabuja. Tästä johtuen miehet varmaankin liioittelevat halujaan ja naiset vähättelevät niitä.

Vierailija
52/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä seksin vähyys tai sen puuttuminen on suurin syy eroon.

Ei, vaan se kertoo yksilön omasta kyvyttömyydestä seksiin, joka tyydyttää myös kumppania sekä kohtaamattomuus ongelmista ja tunnetaitojen puutteesta.

Vierailija
53/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

En kyllä empiiristen havaintojeni perusteella ihan usko tuota lukua. Epäilen, että tutkimuksia vääristää kulttuuri jossa sekä miesten haluttomuus että naisten halukkuus ovat tabuja. Tästä johtuen miehet varmaankin liioittelevat halujaan ja naiset vähättelevät niitä.

Nykyisissä lapsettomissa parisuhteissa on melkein sääntö kuin poikkeus haluton mies ja halukas nainen.

Vierailija
54/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mviiskyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Nykyisissä lapsettomissa parisuhteissa on melkein sääntö kuin poikkeus haluton mies ja halukas nainen.

Tasan tarkkaan ei ole. Miesten haluttomuus on lähes 100%:sti seurausta sairaudesta tai testosteronivajeesta. Lopuilla mielenterveysongelmia.

Vierailija
55/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys on mielestäni ihan ok syy erolle, mutta siitä pitäisi kyllä ensin keskustella ja yrittää yhdessä ratkaista asiaa. Eikä niin, että on pidempi kuiva kausi jota kumpikaan ei ota ollenkaan puheeksi ja sitten ykskaks jonain päivänä "pikkupäissään" toinen ilmoittaa, että seksittömyyden tai liian vähäisen seksinmäärän takia haluaa eron... Kommunikointi. Jos on haluttomuutta, niin siitäkin pitäisi ehkä sitten osata sille toiselle puhua ja kysyä, mitä se toinen siitä tuumaa... ja jos seksihalut ei kohtaa ja se on toiselle iso asia (onhan sille haluttomallekkin seksi iso asia, siinä mielessä, että sitä seksiä ei todella halua!) niin siinä kohtaa täytyy keskustella vaihtoehdoista. Jos suhde voi muuten hyvin, mutta toinen kokee itsensä torjutuksi jatkuvasti niin ei se ole hyvä lähtökohta eikä kaikki halua "tyytyä" seksittömään suhteeseen. Seksuaalisuus on iso osa jokaisen persoonaa - toisille se on tärkeetä ja toisille ei niinkään ja toisille se muuttuu elämän aikana. 

Vierailija
56/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tajua miksi seksi on niin pakkomielle monelle. Kuulostaa joltain kotityöltä sanoa, että pitäisi olla seksiä "joka viikko" tai "joka päivä". Välillä on enemmän, välillä vähemmän ja elämässä on aika paljon muutakin ajateltavaa.

Ymmärtäisin jos sitä ei olisi ollenkaan, mutta kuinka yksinkertaisen ihmisen mieli pyörii jatkuvasti alapään hinkutuksen ympärillä?

Seksinvähättelijät eivät ymmärrä, ettei kyse ole pelkästä seksistä. Seksi on myös läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Missä kunnossa suhde muuten on, jos ei ole halua huolehtia kumppanin tarpeista?

Tuon tarpeen mies voi hoitaa halaamalla naista ja silittämällä, ilman seksuaalisia tarkoitusperiä, kuten kuuluukin.

Vierailija
57/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt siihen, mistä kirjoititte. Miehen on parempi olla koskematta* naiseen, 2  mutta seksuaalisen moraalittomuuden* yleisyyden vuoksi olkoon jokaisella miehellä oma vaimonsaa ja jokaisella naisella oma miehensä.b 3  Miehen tulee antaa vaimolleen hänelle kuuluva ja samoin vaimon miehelleen.c 4  Vaimolla ei ole valtaa omaan ruumiiseensa, vaan tuo valta on hänen miehellään. Samoin miehelläkään ei ole valtaa omaan ruumiiseensa, vaan tuo valta on hänen vaimollaan.

mies53v ☺️

Vierailija
58/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muahhahaaaaa ukko luulee saavansa enemmän muualta! XD XD

Kyllä se puutteen routa miesporsaan kotiin ajaa, kun huomaa ettei olekaan enää niin kovaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla. Viimeistään kun se eron aiheuttanut tsirbula häipyykin. Sitten saat hätistellä sitä pois ovelta kun se mankuu että ottaisit takaisin, että olis seksiä edes vähän.

Ainakaan omassa ystäväpiirissä yksikään eronnut mies (40-55v) ei edes etsi parisuhdetta eron jälkeen. He ostavat seksiä silloin kun paineet on kovat. Tai välillä on joskus joitain yhden illan hoitoja. Ilman seksiä naisen kanssa ei yksikään ole ollut eron jälkeen.

Tosin yksikään heistä ei ole työtön, joten voivat näitä palveluksia ostaa.

Vierailija
59/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ole parisuhteessa. Jotenkin tuo, että pitää olla x määrä seksiä viikossa kammottaa itseäni. Eikö sillä seksiä haluavallakin tule huono omatunto siitä, että kumppani on haluttomampi ja seksi maistuu puulta, kun sitä on niin usein? Miksei halullisempi voi vaikka vetää käteen yms. ja sitten touhuaa keskenään silloin, kun toistakin kiinnostaa? 

Vierailija
60/1009 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä syy erota. En minäkään naisena olisi seksittömässä liitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan