RKP olisi hyväksynyt Perussuomalaisten kaikki linjaukset!
"RKP olisi hyväksynyt kaiken hallituspaikkaa vastaan"
"Käytännössä RKP olisi hyväksynyt Perussuomalaisten kaikki maahanmuutto-, ilmasto- ja EU-politiikkalinjaukset."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052319741149_uu.shtml
Kuka enää äänestää noin munatonta puoluetta ???
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:33"]
Haglundilla voi oikeasti olla vaikeaa oppositiossa. On kuitenkiin pappabetalar-hengessä tottunut aina saamaan kaiken mitä haluaa.
[/quote]
"Pappa betalar"? Eihän Haglund mistään rikkaasta perheestä ole.
[/quote]
Mistä tiedät? Millaisesta perheestä Haglund sitten on?
Vanhempien täytyy kyllä vähintään olla keskimäärin paremmin tienaavia, kun on kerta ollut varaa kustantaa lapselle vaihto-oppilasvuosi Yhdysvalloissa ajokortteineen. Ei taida olla millään perus insinööri-opettaja-hoitaja-vanhemmilla tuollaiseen lystiin varaa.
[/quote]
No Wikipedian mukaan isä on kirurgian professori ja äiti diplomikirjeenvaihtaja. Varmaan keskivertoinsinöörejä ja sairaanhoitajia paremmin tienaavia joo (ainakin isä), mutta ei lääkäriperheet kyllä minun mittapuullani mitään "rikkaita" ole. Toki usein esittävät olevansa, ainakin minun tuttavapiirissäni.
"Pappa betalar" antaa ainakin minulle mielikuvan peritystä varallisuudesta, tyyliin Hagelstamin sisarukset.
[/quote]
Perus tk-lääkäri on kyllä aivan eri asia kuin kirurgi tai kirurgian professori. Itse miellän kyllä sellaiset 150k€+ tienaavan perheen vuositulot, joista siis tässäkin on kyse, kun pelkästään isän tulot ovat 150k€ vuositasiolla. Voidaan puhua ns. "pappa betalar"-perheestä, sillä edellytyksellä että vanhemmat ostavat lapselle paljon keskimääräistä enemmän, joista meillä ei ole tietoa.
Mutta siis kyllä voidaan puhua että kyllä rikkaasta perheestä eikä "paremmin tienaavista". Kyllä kyseessä on ihan puhtaasti rikas perhe.
[/quote]
Meillä on siis aika lailla erilainen rikkaan määritelmä :) Mutta ei se mitään. Minunkin läheiset perheystäväni ovat kirurgi + erikoislääkäri -pariskunta, ja vaikka he tienaavat paremmin kuin minä, eivät he silti minun mielestäni mitään eliittiä ole. Hieno omakotitalo, loma-asunto ja hienot autot, mutta niin on kyllä läheisellä diplomi-insinööri + sairaanhoitaja -pariskunnallakin. Teinityttärellä on mopoauto ja luiskavuiskan laukku, mutta niin on kyllä putkifirman omistajankin tyttärellä.
Suomessa ollaan enimmäkseen yhtä suurta keskiluokkaa kuitenkin.
Ja vaikka professori on kiva tittelinä, niin kautta linjan kyllä yksityisellä puolella ahkerasti keikkaa tekevät lääkärit tienaavat paremmin kuin mitkään professorit.
Siis oliko tämä sinulle uutinen?
RKP on ollut kai 30 vuotta putkeen hallituksessa juuri siitä syystä, että heille käy kaikki kunhan pakkoruotsista pidetään kiinni.
Nyt alkoi pakkoruotsin lähtölaskenta, jo nyt se poistetaan itä-Suomesta ja muutaman vuoden päästä koko Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:25"]
eiköhän se ruottinkieli säily edelleen kouluissa. Perustuslakia pitäisi muuttaa. Eskarissa jo pitäisi aloittaa ruottinkieli. Että osaavat mongertaa jo sujuvasti myöhemmin.
[/quote]
Perustuslaissa ei ole halaistua sanaa pakkoruotsista.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:58"]
"RKP olisi hyväksynyt kaiken hallituspaikkaa vastaan"
"Käytännössä RKP olisi hyväksynyt Perussuomalaisten kaikki maahanmuutto-, ilmasto- ja EU-politiikkalinjaukset."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052319741149_uu.shtml
Kuka enää äänestää noin munatonta puoluetta ???
[/quote]RKP, kaikki käy, kunhan saa olla mukana. Tämän takia olleet kymmeniä vuosia hallituksessa, sotkemassa suomen asioita.
RKP ja takiaispuolueet oppositiossa, nyt nautitaan:))