Mikä sinulle on saavuttamatonta luksusta?
sellaista, mitä tuskin koskaan tulet saamaan, mutta unelmissasi mielelläsi omistaisit.
Kommentit (81)
Kesämökki järvenrannalla... plus että olisi joku talonmies, joka huolehtisi sen hoidosta niin ettei tarvitsisi itse kuin loikoilla laiturilla.
Vauva. Tosin se olisi vain lainassa kunnes kasvaisi isoksi.
Kuule, saavuttamatonta mulle ei ole mikään maallinen luksus. Veikkauksen ansiosta käsilläni on kaikki. Sen tietää tosin isosta suvusta lisäkseni yksi luotettu. Muut luulee,että asun edelleen ghettoalueella vuokralla. Terv. Entinen yh. Olen vaihtanut nimeni, numeroni ym. Entistä minua ei siis tavallaan ole. Kaikki vain voittoni ym tähden. ;)
Kesämökki meren/järven rannalla. Onnellinen parisuhde.
matka johonkin paratiisisaarelle kuninkaallisten tyyliin
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:37"]
Kuule, saavuttamatonta mulle ei ole mikään maallinen luksus. Veikkauksen ansiosta käsilläni on kaikki. Sen tietää tosin isosta suvusta lisäkseni yksi luotettu. Muut luulee,että asun edelleen ghettoalueella vuokralla. Terv. Entinen yh. Olen vaihtanut nimeni, numeroni ym. Entistä minua ei siis tavallaan ole. Kaikki vain voittoni ym tähden. ;)
[/quote]
Mikä sinulle on saavuttamatonta luksusta? Sekö, että voisit olla vanha tavis itsesi ;)?
Hyvä kroppa. Siitä aina haaveilen mutta tähän mennessä olen ollut kyvytön sitä itselleni hankkimaan. :/ Kuitenkin, muut asiat kaikinpuolin hyvin, niin täytyy kai olla tyytyväinen ja onnellinen. :)
Tähän asti olen saavuttanut kaiken mistä olen haaveillut. Kovalla työllä ja tahdonvoimalla. Tällä hetkellä ei ole mitään "ehkä jonain päivänä"-haavetta
Omistusasunto, uusi auto, hyvä työpaikka, uusi nenä.
Oma saari.