Mikä sinulle on saavuttamatonta luksusta?
sellaista, mitä tuskin koskaan tulet saamaan, mutta unelmissasi mielelläsi omistaisit.
Kommentit (81)
Menestyminen omalla alallani. Kunpa taitoni huomattaisiin ja voisin ansaita työlläni.
Ns. suuhoito, eli pillunnuolenta. Olen siis nainen.
Kasvohoito ja jalkahoito ja joku ihan sarjahieronta. Jos saisin rahat niihin, en kuitenkaan raskisi käyttää rahoja siihen. Rahat menisi luultavasti lasten harrastuksiin tai kodin arkeen. Matto tuntuu olevan saavuttamaton unelma ja patja. Per..onhan noita näköjään. Aina säästän mattoon, mutta käytän rahat johonkin muuhun. Just tuli 130 lääke lasku. Kuukauden lääkkeet. Sinne meni se matto.
Minulla ei ole pitkään aikaan ollut sellaisia omistamiseen tai vaikka palveluiden käyttämiseen liittyviä haaveita. Välillä mietin, että tahtoisin personal trainerin, mutta kun siitäkään en niin kovasti haaveile, niin enpä meinaa tehdä asian suhteen mitään.
Usein mielitekoni ovat melko pieniä ja toteutettavissa olevia, esim. uuden kännykän tahtoisin, mutta sitten ne menevät pian ohi, kun totean että jaksaisin innostua siitä uudesta kännykästä varmaan viikon ja sitten siihen olisi jo tottunut.
Haaveilen, että olisin mukavampi ihminen ja minulla olisi enemmän ystäviä ja parempi parisuhde.
48: Itsepä pysyttelet surkeassa suhteessasi. Olet ilmeisesti holhottava vauva etkä aikuinen nainen.
Eroa ja lähde etsimään duunaria, joka kohtelee sinua paremmin. Mutta ei, siellä sinä odottelet, että toinen mies tulee kohdalle ja vie sinut pois nykytilanteesta, koska et osaa ottaa vastuuta omasta elämästäsi. Et voi erota, koska et kestä ajatusta elää yksin.
Mutta oikeastihan sinä olet provo, vaikka toisin väität.
Nuoruusajan huolettomuus ja vastuuttomuus. Kunpa saisi edes päivän elää niin.
Oma saari.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:34"]
Oma saari.
[/quote]
Käsittämätöntä, mitä ihmeen iloa saaresta on? Mulla nimittäin on saari, ei siitä ole kuin haittaa.
Mulle saavuttamattomia asitoita ovat:
-oma perhe, tai edes kumppani, läheisiä joiden kanssa vaikkapa viettää juhlapyhiä yhdessä
-tavallinen arki, voisi nousta sängystä tavallisesti ilman sairausvaivoja, käydä töissä, tienata elantonsa ja tienata niin paljon että se kattaisi kaikki kulut
-oma koti, kerrostalossa, sinne saareen en muuttaisi käytännön syistä enkä siellä edes halua käydä paria tuntia pidempään.
-voisin viihtyä pidempäänkin jos löytäisin miehen joka viihtyisi siellä myös, saa ilmoittautua!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:47"]
Nuoruusajan huolettomuus ja vastuuttomuus. Kunpa saisi edes päivän elää niin.
[/quote]
Tää olisi kyllä ihan luksuksen luksusta.
Itse asiassa ihan jännä aihe. Huomasin, että on vaikea välillä keksiä mikä olisi luksusta, materiaali ei niin tärkeää ole itselle. Mutta ehkä nämä asiat:
1. Että poikaystävä saisi suomen kansalaisuuden. Hän valmistuu amkista ensi kuussa ja on ahkera töissäkäyvä nuori mies. Kyllähän hän saa Suomessa olla, mutta kansalaisuus helpottaisi yhteisen elämän suunnittelua. Sillä kyseessä on nähtävästi tuleva aviomies :)
2. Että rakennus, jossa käyn amkkia purettaisiin. Rakennuksessa alkaa olla vaikea sisäilmaongelma. Itse oirehdin jo aika usein, eli tulee turhia sairaspäiviä. Haluaisin panostaa kunnolla kouluun ja tunneilla käymiseen, mutta hankalaa se on kun ympäristö tekee sairaaksi :(
3. Jos pääsen joskus naimisiin ja voisin yrittää perhettä perustaa, haluaisin omakotitalon, keskustan ulkopuolelta. Naapureitakaan ei tarvitse välttämättä olla ihan vieressä. Tämä haave siis on ehkä toteutettavissa, mutta ei välttämättä nykyisellä paikkakunnalla. Vaatisi niin paljon rahaa...
4. Jos joskus saisin lapsia, haluaisin päivätyön. Että perhe-elämä ja työ olisivat tasapainossa ja parisuhteelle jäisi myös aikaa. Kolmivuorotyön kanssa tämä olisi välillä melkoista taiteilua... :/
N21
Ullakkohuoneisto Ullanlinnasta. Matkoja Tongalle, Malediiveille jne. Haluaisin maalata öisin ja nukkua päivät.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:10"]
Parisuhde eli naisystävä, olisi vaan niin hienoa joskus herätä ihmisen vierestä joka oikeasti välittää. Tai no, jos täydellisyyden puuttuessa edes jonkun ihanan naisen, mutta eipä tuota vaan tapahdu.
[/quote]
Ja minkähän takia tätä piti alapeukuttaa. Ettekö muka usko, että sielua raastaa, kun kukaan ei koskaan ole sanonut rakastavansa minua. M, 41v
[/quote]
Toi olisi hyvä alku. Siihen perhe, okt ym. jutut, vaan hankkimatta jää, eikä pankkikaan ala millekään näin vanhojen kanssa. Jäävät sitten saavuttamattomiksi asioiksi.
M40
gourmetkokki omaan käyttöön 24/7... ja tietysti kaikki mahdolliset ruoka-aineet tuoreena ympäri maailmaa saatavilla koska tahansa :)
Purjevene. Ja mahdollisuus purjehtia maailman ympäri (osaan siis jo purjehtia :P).
Realistisempana haaveena vakituinen työpaikka näiden pätkätöiden sijaan, luksusta kai sekin nykyään :P
Nainen mikä oikeasti rakastaisi ja haluaisi seksiä vain minun kanssa,eikä loisisi nurkissa sillä verukkeella että on lapsen äiti ja vie lapsen mennessään jos heitän sen pihalle.
Mies joka ei olisi sosiaalisesti rajoittunut. Normaali katsekontakti, normaali kyky reagoida puheeseen ja sosiaalisiin tilanteisiin. Nykyinen väittää rakastavansa ja samaan hengenvetoon ilmoittaa että ei halua minun viettävän aikaa hänen kanssaan, tämä kahelikerholaisten asperger-kuningas.
Minulla on saavuttamattomia luksushaaveita jotka masentavat minua koska eivät koskaan tule tapahtumaan, mutta ne eivät ole ensisijaisesti rahajuttuja. Esim. en pysty enää saamaan sitä kansainvälistä työuraa josta haaveilin, koska lapset ja mies ovat tääläl ja täysin haluttomia muuttamaan ulkomaille.
Sitten on luksushaaveita jotka olisivat saavutettavissa jos vain jostain saisin riittävästi rahaa kasattua, mutta ne eivät ole niin tärkeän tuntuisia. Esim. haluaisin perheasunnon Kaivopuistosta, utta voin helposti elää sen kanssa etten sitä tule koskaan saamaan.