Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle on saavuttamatonta luksusta?

Vierailija
23.05.2015 |

sellaista, mitä tuskin koskaan tulet saamaan, mutta unelmissasi mielelläsi omistaisit.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde eli naisystävä, olisi vaan niin hienoa joskus herätä ihmisen vierestä joka oikeasti välittää. Tai no, jos täydellisyyden puuttuessa edes jonkun ihanan naisen, mutta eipä tuota vaan tapahdu.

Vierailija
42/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain oma mummonmökki. Nyt minulla ei ole edes vuokra-asuntoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso omakotitalo jossa upea, helppohoitoinen piha. Siis paljon kivetystä ja terassia ja vain vähän nurmikkoa ja kukkia.
Rahaa sen verran että ei tarvitse käydä töissä eikä stressata siitä.
Upea vartalo jonka eteen ei tarvitse tehdä mitään ;)

Vierailija
44/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:10"]

Parisuhde eli naisystävä, olisi vaan niin hienoa joskus herätä ihmisen vierestä joka oikeasti välittää. Tai no, jos täydellisyyden puuttuessa edes jonkun ihanan naisen, mutta eipä tuota vaan tapahdu.

[/quote]

Ja minkähän takia tätä piti alapeukuttaa. Ettekö muka usko, että sielua raastaa, kun kukaan ei koskaan ole sanonut rakastavansa minua. M, 41v

Vierailija
45/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:05"]

Se, että voisin vielä joskus kävellä omin jaloin. Edes yhden päivän.

[/quote]

Liikutuin tästä. Toivottavasti elämässäsi toteutuu jokin muu haave.

Vierailija
46/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin vain olla varma omasta ja läheisteni tulevaisuudesta, turvallisuudesta ja toimeentulosta. Ilman pelkoa  tulevista taloudellisista, poliittisista tai ekologisista kriiseistä.

Vierailija
47/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen parisuhde ja uskollinen aviomies.

Minulla on jo kaikkea mitä rahalla saa sekä terveitä lapsia. Löytyy 400 neliöinen okt, pari kesämökkiä, purje- ja moottoriveneitä, autoja (halvin niistäkin 50 000€, kallein 150 000 €), sijoitusasuntoja, osakkeita... Yksityislentokonetta ei ole :) Mutta matkustan ymäpäri maailmaa vähintään 5 tähden majoituksissa, you name it. Päällä arvokkaat merkkivaatteet ja sisustus kelleimman mukaan.

Mutta. Mies on kertonut pettäneensä minua. On muutenkin narsistinen, haukkuu koko ajan minua ( en ole sikaruma, olen nuorempana tehnyt mallin töitä, joten en voi olla hirviön näköinen), alistaa ja uhkailee ja kiristää jos yritän ottaa eron puheeksi. Mies ei ollut sellainen kun menimme aikoinaan naimisiin, nämä piirteet alkoivat tulemaan voimakkaammin esille noin 30 vuotiaana usean aviovuoden jälkeen.

Olen elävä esimerkki siitä, että rahalla ei saa onnea.

Ottaisin kiljuen miehekseni pienipalkkaisen duunarin, jos hän olisi uskollinen ja kunnioittaisi minua, eikä haukkuisi ja kyttäisi salaa menojani.

Ja ei, tämä ei ole provo, sitä on turha huudella. Onneksi sain kertoa tarinani ääneen - vaikkakin anonyyminä täällä av:lla :(

Vierailija
48/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:58"]
Olen elävä esimerkki siitä, että rahalla ei saa onnea.
[/quote]

Et vaan tiedä missä käydä ostoksilla.

Vierailija
49/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:28"]

[/quote]

Ja minkähän takia tätä piti alapeukuttaa. Ettekö muka usko, että sielua raastaa, kun kukaan ei koskaan ole sanonut rakastavansa minua. M, 41v

[/quote]

No uskon kyllä, mutta tuo ihana nainen vain särähti korvaan. Se on oma vikasi, jos et pidä keitään naisia ihanina ja saat olla ikuisesti yksin. Aloita edes naisen, joka ei ole ihana, vierestä ja ole sinä hänelle ihana.

Vierailija
50/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:58"] Olen elävä esimerkki siitä, että rahalla ei saa onnea. [/quote] Et vaan tiedä missä käydä ostoksilla.

[/quote]

Tämä ei ollut kovin viisas kommentti. Olen ostanut sellaisia asioita rahalla minkä olemassaolosta sinä et edes tiedä. Tiedän sen.

Vierailija
51/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Uskon, mutta arvaa raastaako enemmän kun on sanottu että rakastaa, ilman mitään merkitystä?

Vierailija
52/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäjaksoinen 8 h yöuni. Nyt on vajaa 5 vuotta menty pätkittäisillä yöunilla.

Vierailija
53/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:54"]

Stressitön työpaikka - tai edes "normaalisstressillinen", siedettävä työpaikka nykyisen paskan sijaan.

[/quote]

Sama =/

Vierailija
54/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Siksi, että ensin haluat rakkautta, mutta seuraavassa lauseessa sitten kuka tahansa kelpaa.

Vierailija
55/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo järven rannassa

Vierailija
56/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asunto. Täällä pk-seudulla sellaiseen ei vaan ole varaa yhden henkilön tuloilla. Oma aika ihan yksin kotona muuten kuin 2h pätkissä muutaman viikon välein.

Vierailija
57/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kesämökki ja vakituinen oman alani työpaikka

Vierailija
58/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 19:03"]

No on ankeita tulevaisuuskuvia ihmisillä, jos nähdään joku "matka keskieurooppaan" tai jopa ravintolaillallinen saavuttamattomina. Nuo kun maksavat luokkaa 300e ja 50e. Raha, jonka saa kasaan vaikka mainoksia jakamalla!

Kysehän ei ollut siitä mitä juuri NYT et voi hankkia, vaan sellaista mitä et IKINÄ kykene hankkimaan. Ei yhtään säälitä tuollainen marttyrismi, kun en suostu uskomaan että jokainen noista "en voi ostaa edes pullaa" tyylin vastauksista on neliraajahalvaantunut. Ottakaa nyt saakeli vähän vastuuta itsestänne ja TEHKÄÄ jotain älkääkä vain yrittäkö voittaa "vuoden säälittävin köyhä" -palkintoa... Joka ikisellä suomalaisella on mahdollisuus ravintolaillalliseen ja keskieuroopan matkaan jos niitä oikeasti haluaa. Ei ehkä juuri nyt, mutta suht lähitulevaisuudessa jos vain viitsii niiden eteen jotain tehdä.

[/quote]

tämän kyselyn tarkoitus ei ollut olla niin vakava. Jokainen saa vastata mitä mieleen juolahtaa.

ap

Vierailija
59/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]

Siksi, että ensin haluat rakkautta, mutta seuraavassa lauseessa sitten kuka tahansa kelpaa.

[/quote]

No niin kuuluukin, jos rakkautta vailla on :O Ei siinä valikoida sitten enää kannata. Kun oikeasti aukaisee silmänsä, niin sitä ihanuutta löytää yllättävistäkin paikoista. Kyllä eräs mieskin niin etsi rakkautta ja jopa flirttaili mulle, ja kun näytin, että kelpaa, niin ei sitten ollutkaan hakenut minusta mitään tosissaan :D  Just just.

Vierailija
60/81 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään: uskon vakaasti että kaikki haaveenitoteutuvat joku päivä, kun teen työtä alati niiden eteen, pidän määränpäät selkeinä ja lisäksi yritän tehdä tästä hetkestä parasta mitä mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi