Paskalle käryävä kipsi
Kädessäni on nyt ollut kipsi 3 viikkoa, ja vielä pitäisi 6 päivää olla. Kipsi haisee kun vauvan raato vaatekaapissa ja alkaa jo vituttaa. Tänään leikkaan kipsin itse pois, oli tilanne mikä tahansa. Mitä sanovat lääkärissä sitten kun pitää mennä kipsinpoistoon ja ilmoitan että on jo poistettu?
Kommentit (6)
kipsiä ei vaihdeta täällä viikonloppuna, vaan pitäisi vaihtaa alkuviikosta ja perjantaina jo otetaan pois kokonaan, laskun lähettävät joka käynnistä ja olen peeaa
Joo käy vaan vaihdattamassa, jos haisee. Kuitenkin sun käsi on muhinut siellä jo sen kolme viikkoa niin ei ihmekään, ettei tuoksu ruusuilta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:54"]Kyllä sen saa käydä vaihdattaan. Kipsinpoistossa hoitsu oli kummissaan, miten olin onnistu pitämään 6vkoa samaa kipsiä
[/quote]
Jep. Mulle vaihdettiin 3 kertaa 2 kk aikana, vikalla kerralla sain lasikuitukipsin, joka oli tosi kevyt ja kestävä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:56"]kipsiä ei vaihdeta täällä viikonloppuna, vaan pitäisi vaihtaa alkuviikosta ja perjantaina jo otetaan pois kokonaan, laskun lähettävät joka käynnistä ja olen peeaa
[/quote]
Nl siinä tapauksessa sit kärvistelet joko sen seuraavat 6vko haisevan kipsin kanssa tai otat sen itse pois ennen aikojaan, jolloin murtuma ei lääkärin arvion mukaan ole vielä kokonaan parantunu ja kärvistelet loppuelämän väärin ja heikosti luutuneen murtumakohdan kanssa :)
Kyllä sen saa käydä vaihdattaan. Kipsinpoistossa hoitsu oli kummissaan, miten olin onnistu pitämään 6vkoa samaa kipsiä