Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kävelyllä ja mua vaan alkoi itkettää, kun

Vierailija
15.05.2015 |

tää Helsinki on niin kaunis ja meri vieressä ja mun elämässä on todella ihania ihmisiä ja asioita, kaikki hyvin, mutta jotenkin en vaan tunne itseäni onnelliseksi. Onnekkaaksi kyllä. Tosi syyllinen olo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen lässytystä.

Vierailija
2/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huarien urputusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät kiitokset tsempeistä 2&3!

-12 vuotta yhden miehen kanssa maannut ap

Vierailija
4/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein pms-päissäni tollanen fiilis, hormonit sekoittaa! :D Tunnetko sä useinkin noin, tai onko toi jatkuvaa? Sun kannattaa ehkä treenata itsetuntoasi; olet arvokas ihminen ja sun läheiset rakastaa sua ihan syystä. Kuulostaa siltä, että sulla on ns. kiltin tytön syndrooma.

Vierailija
5/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi, provosoiduin kakkosesta ja arvelin pistää ihan täysin ranttaliksi koska kakkosenkin kommentti oli mielestäni äärimmäisen hölmö.

Vierailija
6/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi 6. En tiedä, mikä mulla on. PMS ei ole nyt. Parin viime viikon aikana ollut tällainen erityisen surumielinen olo. Jos nyt oikein tarkkaan mietin, niin ehkä viimeisen viiden vuoden aikana en ole kokenut olevani syvästi onnellinen. 

Vierailija
7/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tuossa eräällä espan terassilla hieman iäkkäämmän pariskunnan, jonka kemia tunki nähtäville autoon jossa istuin. Hetkeä aiemmin tunsin surua omista asioistani, mutta se näkemäni ihana hetki sai hymyilemään. Lämpö rinnassa, pelkästään siitä että todistaa jotain sellaista. :')

Vierailija
8/8 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 21:49"]

Saat anteeksi 6. En tiedä, mikä mulla on. PMS ei ole nyt. Parin viime viikon aikana ollut tällainen erityisen surumielinen olo. Jos nyt oikein tarkkaan mietin, niin ehkä viimeisen viiden vuoden aikana en ole kokenut olevani syvästi onnellinen. 

[/quote]

Onko jokin muuttunut sinä aikana? Vai voisiko ongelma olla siinä, ettei mikään ole muuttunut? Kaipaat selkeästi jotakin elämääsi, jotain konkreettista, jotain uutta, tai sitten jokin tapahtunut on laukaissut masennuksen.