Miten lähestyä vanhempaa miestä
Hei,
Olen 36v nainen ja kiinnostunut töissä tapaamaani vapaaseen, n.15 vuotta vanhempaan mieheen.
Koronan vuoksi emme ole jutelleet livenä kuin pari kertaa, mutta Teamsin kautta lähes joka päivä.
Hän on kuin suoraan unelmistani (vanhempi, lapset tehtynä, vakaa elämäntilanne, kokenut ym.)
Huomaan, että hän viihtyy seurassani, mutta miten kehtaan näyttää oman kiinnostukseni?
Kommentit (21)
Hyvin monet miehet pitävät siitä, kun heidän aikaansaannoksiaan ja osaamistaan ihastellaan ja arvostetaan. Lämpö, ystävällisyys ja aitous tekevät paljon - vanhemmat miehet ovat kasvaneet maailmassa, jossa on syviä oikean elämän ihmissuhteita. Myös naisellinen ulkonäkö, kuitenkin ilman mitään yliampuvaa ja muovista, tehoaa hyvin.
Pyydä kahville. Ei sen kummempaa. Pyydä vaikka viestillä niin ei tarvi heti vastata kuten nokatusten tai puhelimessa. Saa rauhassa miettiä eikä tule töpeksittyä.
Itse olen myös ollut ihastunut töissä vanhempaan mieheen ja töpeksin kyllä ensin. Kerran hän pyysi minua moottoripyöräajelulle ohimennen töissä. Jotenkin säikähdin ja kieltäydyin. Meni kaksi vuotta ennen kuin päätin, että nyt toimin asian suhteen. Nyt ollaan olut yhdessä viisi vuotta.
Jos olette molemmat vapaita niin juuri passeli ikäero.
Ole oma itsesi!
Viestiä vaan reippaasti ukkelille, me miehet ollaan vähän huonoja lukemaan rivien välistä 😉!
Pyydä treffeille, selviää onko kiinnostunut. Mies ei ehkä uskalla pyytää ikäeronne takia.
Kaksi on kehoittanut laittaan viestiä ja molemmat saaneet alapeukun. Jos on oikeasti kiinnostunut niin viestillä se asia selviää. En ymmärrä tuollaista, että alettais jotenkin liehotteleen. Ei miehet nykyisin välttämättä edes uskalla lähestyä ja varsinkaan töissä.
Jos mies on varattu, en suosittele lähestymistä. Jos hän on vapaa, niin laita viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy haluaako nähdä pinin ja mainitse nieleväsi mällit.
Olen tulossa!!
Mies51
Olen samassa tilanteessa, mutta sinua 10v vanhempi. Mies minua 16v vanhempi. Hiljaa hyvää tulee 😉.
"kiinnostunut töissä tapaamaani vapaaseen, n.15 vuotta vanhempaan mieheen"
Mikä äidinkielesi on?
Saako kysyä, että oletko edennyt asian suhteen tai onko hän osoittanut kiinnostusta?
Itseäni jännittää erityisesti aloitteen tekeminen.
Hän on aika korrekti, eikä juurikaan puhu muusta kuin työasioista.
Kerran hän kyseli, että mitä tein viikonloppuna. Tällöin häkellyin niin paljon, että vastasin jotain tyhmää kuten "meni vauhdikkaasti" jne..
Varo, ettei vain nostata itsetuntoaan avullasi ja teeskentele kiinnostunutta. Itselleni kävi noin. Ukko oli kyllä varattu, mikä selvisi myöhemmin, käytös antoi ymmärtää täysin muuta.
Näppärä huomio.. ei voi mitenkään olla mahdollista, että ap on vaikka aprikoinut kirjoittavansa "ihastunut", mutta päätynyt toiseen sanaan..?
Vierailija kirjoitti:
"kiinnostunut töissä tapaamaani vapaaseen, n.15 vuotta vanhempaan mieheen"
Mikä äidinkielesi on?
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettei vain nostata itsetuntoaan avullasi ja teeskentele kiinnostunutta. Itselleni kävi noin. Ukko oli kyllä varattu, mikä selvisi myöhemmin, käytös antoi ymmärtää täysin muuta.
No tämä, väljähtyneessä suhteessa olevat kuvittelevat, että tilanne ratkeaa nuoremman naisen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä treffeille, selviää onko kiinnostunut. Mies ei ehkä uskalla pyytää ikäeronne takia.
Tuo on hyvä neuvo, ja totta. Jos, siis todellakin JOS joku 15 vuotta nuorempi nainen olisi (jostakin kummallisesta syystä, sokea ehkä tai jotain) kiinnostunut minusta niin en todennäköisesti uskaltaisi tehdä aloitetta, juurikin tuosta ikäero-syystä.
Ensiksikin, olisi suuri vaara että olisin tulkinnut hänet väärin, ja kävisi ilmi että hän on ystävällinen minua kohtaan vain siksi että hän on kohtelias, ja haluaa suhtautua ystävällisesti vanhempiin ihmisiin noin niinkuin yleensä.
Tästä seuraisi se, että tekemällä aloitteen voisin saada pahasti näpeilleni, ja suuriluuloisen elostelija-kääkän statuksen ja maineen.
Ilman muuta on parempi että Ap tekee aloitteen, treffipyynnöllä kukaan ei menetä kasvojaan, mieskin olisi lähinnä imarreltu vaikka ei treffeille haluaisikaan. (ihme jos ei haluaisi)
Itseni kohdalla suurin vaaramomentti olisi sydänhalvaus pelkästä iloisesta yllättyneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä neuvo, ja totta. Jos, siis todellakin JOS joku 15 vuotta nuorempi nainen olisi (jostakin kummallisesta syystä, sokea ehkä tai jotain) kiinnostunut minusta niin en todennäköisesti uskaltaisi tehdä aloitetta, juurikin tuosta ikäero-syystä.
Ensiksikin, olisi suuri vaara että olisin tulkinnut hänet väärin, ja kävisi ilmi että hän on ystävällinen minua kohtaan vain siksi että hän on kohtelias, ja haluaa suhtautua ystävällisesti vanhempiin ihmisiin noin niinkuin yleensä.
Tästä seuraisi se, että tekemällä aloitteen voisin saada pahasti näpeilleni, ja suuriluuloisen elostelija-kääkän statuksen ja maineen.
Ilman muuta on parempi että Ap tekee aloitteen, treffipyynnöllä kukaan ei menetä kasvojaan, mieskin olisi lähinnä imarreltu vaikka ei treffeille haluaisikaan. (ihme jos ei haluaisi)
Itseni kohdalla suurin vaaramomentti olisi sydänhalvaus pelkästä iloisesta yllättyneisyydestä.
Hah. Olet söötti.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette molemmat vapaita niin juuri passeli ikäero.
Ole oma itsesi!
Varaudu myös siihen,jos sukset menee ristin? Mitä sitten? työstä,sama kerrostalomissä asuu: Ei pidä alkaa suhteeseen oli mies tai nainen.Mikään ei ole ikuista,ei edes suhde.
Anna hänen tuntea olevansa erityinen. Osoita arvostusta, katso kainon ihailevasti, hipaise pehmeillä sormilla hellästi ohimennen, puhu lempeästi, hymyile paljon, tuoksu hyvältä, näytä nätiltä. Hoikka vartalo ja pitkät hiukset auttaa. Tämä on nähty.