Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi olisi salaa homo, kumpaa toivoisit enemmän?

Vierailija
22.01.2022 |

Että miehesi kertoisi sinulle sen ja hän miettisi että miten toimitte, jatkatteko vai eroatteko vai mitä. Tai että miehesi ei kertoisi asiaa sinulle vaan tukahduttaisi ajatuksensa ja eheytyisi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan eheydy. Ja miksi tahtoisin olla miehen kanssa joka ei rakasta minua vaan kaipaa koko ajan muuta?

Kyllä homoudesta voi päästä eroon. Ei sitä pakko eheytymiseksi ole kutsua mutta se on todellinen asia vaikka homopropagandatuputtajat se yrittävätkin kiistää.

Onko sulla siis kokemusta asiasta?

Ei? Sinulla sen sijaan taitaa olla kun niin kovasti väität vastaan.

Kysyin vain tuon yhden kysymyksen. Ei ole kokemusta, siksi kysyinkin kun vaikutat tietävän asiasta enemmänkin?

Vierailija
22/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE areenassa syyttömästi tuomittu TV sarja niin siinä on oikee homo osio kun mies pitää kulissi liittoa naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin, että kertoisi! Ja sitten keskustellen ratkaistaisiin mitä hän haluaa tulevaisuudelta, olisi kamala ajatus, jos hän joutuisi koko elämänsä esittämään jotain, mitä ei ole.

Vierailija
24/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oikea termi on bi. Olen seurustellut bi-miehen kanssa, ihan samanlainen sopimus meillä oli kuin heteromiehenikin kanssa eli että muiden kanssa ei harrasteta seksiä.

No, ei kyllä ole.. Monet homomiehet ovat vielä nykyäänkin ulkopuolisen tahon painostamana heterosuhteessa ja eivät ole biseksuaaleja.

Vierailija
25/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan kertomalla ja ei jatkettaisi todellakaan.

Vierailija
26/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toivoisin että kertoisi, eikä siinä asiassa mitään miettimistä olisi enää vaan toki erottaisiin. Eihän se ole kummallekaan reilua olla sellaisessa liitossa. Mies voisi eron jälkeen löytää elämäänsä ihmisen jota hän oikeasti voi haluta ja rakastaa, ja minä voisin löytää ihmisen joka oikeasti voisi haluta ja rakastaa myös minua, muutakin kuin ystävänä. Ystävinä voitaisiin pysyä ja voisin yrittää olla parhaani mukaan tukena, mutta en vaimona.

Vierailija
27/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan itseään ja elämäänsä kunnioittava nainen voisi haluta olla suhteessa kaappihomon kanssa?  Tai jos oikeasti välittää miehestään, niin miten voisi vaatia häntä näyttelemään heteroa vai että voisi pitää kulissia yllä? Ihan sairasta.

Vierailija
28/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homooudenpelko kyseessä.

Vierailija
29/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyttä peräänkuuluttaisin tämmöisessäkin asiassa. Etenkin tämmöisessä, että saa asian ulos. Ei minkään asian tukahduttaminen tee henkisesti hyvää kellekään, etenkään näin valtavan.

Vierailija
30/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan itseään ja elämäänsä kunnioittava nainen voisi haluta olla suhteessa kaappihomon kanssa?  Tai jos oikeasti välittää miehestään, niin miten voisi vaatia häntä näyttelemään heteroa vai että voisi pitää kulissia yllä? Ihan sairasta.

Onhan niitä. On paljon homoja, jotka myös itse haluavat elää ns. heterosuhteessa, kun perhe on ollut se mitä on haluttu.

Moni homokaan ei rakasta sitä ihmisten silmätikkuna olemista, vaikka paljon on tultu eteenpäin asiassa... Silti asia on herkkä.

Vierailija
31/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan eheydy. Ja miksi tahtoisin olla miehen kanssa joka ei rakasta minua vaan kaipaa koko ajan muuta?

Kyllä homoudesta voi päästä eroon. Ei sitä pakko eheytymiseksi ole kutsua mutta se on todellinen asia vaikka homopropagandatuputtajat se yrittävätkin kiistää.

Maailm olisi huomattavasti parempipaikka, jos vaikka yrittäisit kokeilla olla narunjatko…

Tietyn ideologian edustajat paasaavat suvaitsevaisuudesta mutta silti haluavat tappaa erimieltä olevat ihmiset.

Vierailija
32/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oikea termi on bi. Olen seurustellut bi-miehen kanssa, ihan samanlainen sopimus meillä oli kuin heteromiehenikin kanssa eli että muiden kanssa ei harrasteta seksiä.

Miksi muiden kanssa ei saisi harrastaa seksiä? Ja erityisesti jos mies on bi niin miten hän voi olla oma itsensä ilman sekstailua toisten miesten kanssa.

Tuollaiset omistushaluiset ihmiset ovat pahimpia. 

Vierailija
33/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan myös rakkaudeksi, eikä kukaan mitään vaadi. Yhteinen sopimus.

Mulla on siis tämmöinen ystäväpariskunta. Nainen meni naimisiin homon kanssa, ei biseksuaalin, vaan homon. Kummankin halusta, kukaan ei ketään mihinkään pakottanut. Olivat käyneet paljon yhdessä läpi ja rakastuneet ja päättäneet lähteä perustamaan perhettä.

Ystävyyttä ja rakkautta. Yhteiset päämäärät, suunnitelmat ja säännöt.

Vierailija
34/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos kävis komerossa hanskalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi