Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi olisi salaa homo, kumpaa toivoisit enemmän?

Vierailija
22.01.2022 |

Että miehesi kertoisi sinulle sen ja hän miettisi että miten toimitte, jatkatteko vai eroatteko vai mitä. Tai että miehesi ei kertoisi asiaa sinulle vaan tukahduttaisi ajatuksensa ja eheytyisi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen

Vierailija
2/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kertoisi, olisi jatko sitten hänen päätettävissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin että kertoisi asian suoraan. Erohan siinä tulisi, en mä jaksaisi mitään kulissisuhdetta pyörittää.

Vierailija
4/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hel*etissä haluaisi tietää. Pois vaan tollaset homoajatukset mielestä.

Vierailija
5/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan eheydy. Ja miksi tahtoisin olla miehen kanssa joka ei rakasta minua vaan kaipaa koko ajan muuta?

Vierailija
6/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kertoisi. 

Vierailija
7/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oikea termi on bi. Olen seurustellut bi-miehen kanssa, ihan samanlainen sopimus meillä oli kuin heteromiehenikin kanssa eli että muiden kanssa ei harrasteta seksiä.

Vierailija
8/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oikea termi on bi. Olen seurustellut bi-miehen kanssa, ihan samanlainen sopimus meillä oli kuin heteromiehenikin kanssa eli että muiden kanssa ei harrasteta seksiä.

Ai sinä päätit että se on oikea termi? Bi tarkoittaa siis homoa joka on kulissisuhteessa naisen kanssa eikä molemmista sukupuolista kiinnostuvaa.

Vierailija
9/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan eheydy. Ja miksi tahtoisin olla miehen kanssa joka ei rakasta minua vaan kaipaa koko ajan muuta?

Kyllä homoudesta voi päästä eroon. Ei sitä pakko eheytymiseksi ole kutsua mutta se on todellinen asia vaikka homopropagandatuputtajat se yrittävätkin kiistää.

Vierailija
10/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä homoudesta voi päästä eroon. Ei sitä pakko eheytymiseksi ole kutsua mutta se on todellinen asia vaikka homopropagandatuputtajat se yrittävätkin kiistää.

Sitten heteroudestakin voi päästä eroon. Samalla tavalla. Kerro vielä kuinka se oikeasti sitten tapahtuu.

Vierailija
11/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottaikai pitäisi kertoa, jotta molemmilla olisi mahdollisuus hyvään elämään. Erottaisiin tietenkin myös. 

Vierailija
12/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heteroudestakin voi päästä eroon. Samalla tavalla. Kerro vielä kuinka se oikeasti sitten tapahtuu.

Eikä voi.

Vierailija
13/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis kokemusta asiasta?

Vierailija
14/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ihan molempien tasapainoisen elämän vuoksi niin kannattaisi kertoa. Jos suhde on ollut siihen saakka hyvä ja kiintymystä vielä on, hyvässä suhteessa ero tehdään rauhassa yhdessä ja jaetaan "pesä". Joka tapauksessa olisi molempien elämän haaskausta enää jatkaa suhdetta yhdessä. Molemmat löytävät ajallaan kyllä todennäköisesti uuden suhteen, jos niin haluaa.

Vierailija
15/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suuri pahuuden aiheuttaja tässä maailmassa on homouden salaaminen.

Vierailija
16/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä päätit että se on oikea termi? Bi tarkoittaa siis homoa joka on kulissisuhteessa naisen kanssa eikä molemmista sukupuolista kiinnostuvaa.

Siinä kohtaa, kun on suhteessa miehen kanssa ja harrastanut hänen kanssaan satoja tai ainakin kymmeniä kertoja seksiä, nähnyt hänen kiihottuvan siitä kun liikkuu vähäpukeisena hänen lähellään tai painautuu lusikka-asennossa aamulla häntä vasten ja/tai tietää hänen katsovan ihan perinteistä heteropokea, niin mies tuskin on kulissisuhteessa.

Miten voi edes syntyä sellainen kulissisuhde, jossa vasta jälkeen päin selviää, että mies on täysi homo? Ja jos hän ei ole täysin homo, vaan pystyy haluamaan myös naisia, hän on bi.

Vierailija
17/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siis kokemusta asiasta?

Ei? Sinulla sen sijaan taitaa olla kun niin kovasti väität vastaan.

Vierailija
18/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole väittänyt etteikö heteroudesta voisi eheytyä.

Vierailija
19/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet hinttarithan on naisen kanssa kulissisuhteessa, koska haluavat lapsia ja perheen. Miettikääpä sitä te, joiden ukot ei halua nussia teitä. Niin...

Ai niin koska miehet on eläimellisiä seksikoneita vailla kontrollia, joten jos mies ei halua panna niin sen on oltava homo?

Vierailija
20/34 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheytyisi 😁

Haloo nyt, ei ole mistä olisi tarve eheytyä. Kuka huuhaalahkolainen äänessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan