Otsikko Iltalehdessä: Janne Ahonen paljasti olevansa alkoholisti Ylen suorassa lähetyksessä
Jostain syystä toimittaja ei hoksannut, että Janne teki paljastuksen Ylen suorassa lähestyksessä, ei suinkaan ole alkoholisti Ylen suorassa lähetyksessä.
Kommentit (15)
No, jos nyt nipotetaan, niin olisihan tuo sanajärjestys ollut selkeämpi toisin päin. Periaatteessa kuitenkin suomen kielessä on sanajärjestys aika vapaa, joten ei tuo nyt niin paha moka ole.
Surullista. Mikä näitä hyppääjiä ajaa tämmöiseen?
No kun ei edes tehnyt mitään paljastusta. Nopealla googlettamisella löytyy yli kymmenen vuotta vanhoja uutisia siitä, miten Ahonen on alkoholisti.
Vaimolle respect kun on kestänyt nämä ja väitetyt pettämiset ja muut.
Kukapa ei nykysin alkoholisti olis :D Oho join 3 kaljaa ku piti juoda 2 oon alkoholisti yhyhyhyy antakaa huomiota mulle
Vierailija kirjoitti:
No kun ei edes tehnyt mitään paljastusta. Nopealla googlettamisella löytyy yli kymmenen vuotta vanhoja uutisia siitä, miten Ahonen on alkoholisti.
Niin ainoastaan sanamuodot muuttuneet. 10 v sitten sanottiin vielä että on alkoholin käytön kanssa hankaluuksia, nykyisin lyödään aina tuo alkoholisti-kortti pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei nykysin alkoholisti olis :D Oho join 3 kaljaa ku piti juoda 2 oon alkoholisti yhyhyhyy antakaa huomiota mulle
Joo, juuri näin. Jannekin on nyt löytänyt sisäisen haavansa ja tarjoaa sen kuin suurenkin lahjan meille muillle. Onko Jannen vai toimittajan idea, että kun nyt ei muutakaan uutista vähään aikaan ole Jannesta tarjolla, niin otetaan käsittelyyn haava, pysytään julkisuudessa. Uskoonkin olisi voinut tulla tai löytää jokin vavahduttava koulukiusausmuisto mutta on tää alkoholismikin ihan ookoo, kyllä tällä vähän aikaa julkisuudessa pysyy... ja tätä nyt sitten vatvotaan ja kirjakin tästä varmasti jossain vaiheessa kirjoitetaan, eikös Samuli Edelmankin tehnyt niin.
Mä en jaksa näitä sisäisen haavansa löytäneitä julkkiksia.
Janne isä oli alkoholisti, liekö enää hengissä. Samoin veljensä on alkoholisti.
Toni Nieminen juorusikin Jannesta Espanjassa.
Oli asiallista keskustelua alkoholista ja urheilijan elämästä.
Kannattaako tuommoisesta huudella kaikelle kansalle
Alle vuoden puolipäiväinen ottaminen on melkein normaalia puolelle kansasta, 2-3 vuoden putkella voidaan vasta puhua kunnon alkkarista. Ei sikäli jatkoon.
Mutta plussaa se jotta ottaa alkaneen ongelmansa puheeksi ajoissa, siis tunnustaa sen julkisuudessa ja mahdollisesti sitä kautta tekeekin sille jotain. Ettei käy kuin Myllylälle :(
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla taitaa olla korkki auki
Mietipä hetki: on eri asia kirjoittaa "Ahonen kertoi Ylen suorassa lähetyksessä olevansa alkoholisti" kuin kirjoittaa "Ahonen kertoi olevansa alkoholisti Ylen suorassa lähetyksessä".
Vähän sama kuin "Matti kertoi tulleensa hakatuksi bussissa" versus "Matti kertoi bussissa tulleensa hakatuksi".
Taas yksi alkoholisti