Mies ostelee itselleen kaupasta kyllä itselle, mutta minä en saa ostaa kukkia kerran vuodessa
Mies ostaa kaupasta itselleen kyllä, mutta jos meinaan ostaa esim. Kukkia, niin hän kieltää. Minusta on kohtuutonta ja epäreilua, että toinen saa ostaa omia ostoksia, mutta kun ostan kerran vuodessa kukkia, niin niihin minulla on kielto.
Tälläistä samantyyppistä kohtelua on muutenkin.. jos minä teen jonkin virheen, niin siitä nousee meteli, mutta kun hän tekee saman virheen, niin se sivuutetaan.
Onko täällä muita, jotka kokee olevansa eriarvoinen suhteessa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osteleeko miehesikin asioita jotka menee muutamassa päivässä roskiin?
Kyllä ihmiset hyvin usein ostelevat asioita, joista ei ole kuin hyvin hetkellistä iloa, usein vielä hetkellisempää kuin siitä kukkakimpusta. Vaikkapa herkut (siis ylimääräiset, oikean ruoan lisäksi), alkoholi, tupakka jne. En niiden käyttöä tässä moralisoi, sanoin vain että ne antavat käyttäjälleen hyvin ohimenevää mielihyvää, se kukkakimppu taas voi antaa kukista tykkäävälle sitä mielihyvää muutamaksi päiväksi ja piristää mieltä.
Itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi tuhlataan rahaa asiaan jotan vain katsellaan ainoastaan pieni hetki eikä siitä ole muuta hyötyä
Älä suostu. Ei mies voi määrätä sinun, aikuisen ihmisen ostoksia. Mieshän kontrolloi sinua täysin. Rahat erilleen ja tilit, ruokaostosrahat etukäteen mietintään.
Ei toinen voi määrätä, miten sinä omat rahasi käytät. Miten se on edes mahdollista, että mies näkisi sinun rahaliikenteesi?
Siis mitä, eihän sinun ap tarvitse mitään lupia kysellä että mitä saat kaupasta ostaa. Aikuisena osaat kyllä ihan itse päättää mitä ostat. Miksi olet tuollaisessa suhteessa jossa sinut on alistettu lapsen asemaan?