Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ongelmana maha (sis. kuvan)

Vierailija
23.05.2015 |

http://aijaa.com/VpsHgO

Miten saisin tuon kummun katoamaan?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:11"]

Kiitti kommenteista ! :) Onko mitään kotireenivinkkejä, kun sali sattuu sijaitseen sen verran kaukana, etten pääse siellä noin vain käymään? :/ ~ ap

[/quote]

Syviä vatsalihaksia voi vahvistaa vaikka kaupan kassajonossa. Etsi ohjeita netistä.

Vierailija
22/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvät vatsalihakset näyttäis tosiaan olevan ongelmana. Ei pitäis olla kovin vaikeaa korjata asia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:13"]

Ruokavalio on tärkein. Sitten aerobinen liikunta ja lihaskunto. Netti on täynnä vatsalihastreenivinkkejä. Mutta eihän se vatsa niitä tekemällä litteäksi tule jos päällä on rasvaa.

[/quote]

Tässä on kyllä kyse syvistä vatsalihaksista, ei niitä ruoalla treenata.

Vierailija
24/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo haittaa mitään. Miksi tuollainen pitäisi laihduttaa pois?

Vierailija
25/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tossa vatsassa muka on vikana. Huoh.

Vierailija
26/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, tuohan on ihan normaalia. Hoikallakin naisella voi olla tuollainen vatsakumpu.

Vierailija
27/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:04"]Salille voimaharjoittelemaan. Näytät laihaläskiltä.
[/quote]

Vissiin semmonen oonki, mut en aatellu mennä tohon fitness-buumiin mukaan. Kuha tosta mahasta saisi pömpötyksen pois, jotta vois huoletta käyttää tiukkoja mekkoja ja toppeja ilima, et näyttäsin raskaana olevalta naiselta.

Kiitos kommenteista! :)

~ ap

Vierailija
28/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tuohan on ihan normaali, hoikka maha. Herrajumala nykyajan ihmisiä, jos tuokin on murheenaihe.

Vierailija
29/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tietokone jossain kylpyhuoneessa? Hahah kuin WT..

Vierailija
30/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:10"]No ei oo ees paha!! Mulla pömpötti tuplasti tuon verran mutta nyt 2kk salin jälkeen pömpötys on vähän hävinnyt, johtuu siis sun syvistä vatsalihaksista.

Istutko aina huonossa ryhdissä? Korjaa ryhtisi samantien, sekin jo auttaa pitkälle.

Juo PALJON vettä, ja tee paljon eri vatsalihas harjoituksia!

Tsemppiä, u will see the results in no time!! :-)
[/quote]

Ryhdin kanssa oon kyllä tarkkana, kiitos äitini ja itsekin pidän siitä huolen :D Vettä juon vähintään 1,5dl päivässä ja oon pitäny tota "kuuria" jo pari viikkoa, mut mitään erityisen näkyviä tuloksia en oo hoksannu - en ainakaa vielä.

Kiitti tsempistä hei! :)

~ ap

Vierailija
31/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettet oo raskaana :) ?

Vierailija
32/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näyttää siltä että on treenattu, mutta väärin. Eli suosittelen myös, että treenaat syviä vastalihaksia. Pilates on hyvä menetelmä, ks. esim. nämä liikkeet:

Jos nuo eivät auta n. 3 kk treenin jälkeen, sitten mahan malli riippuu ruumiinrakenteesta, eikä sille voi mitään.

Vierailija
33/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:10"]No ei oo ees paha!! Mulla pömpötti tuplasti tuon verran mutta nyt 2kk salin jälkeen pömpötys on vähän hävinnyt, johtuu siis sun syvistä vatsalihaksista.

Istutko aina huonossa ryhdissä? Korjaa ryhtisi samantien, sekin jo auttaa pitkälle.

[/quote]

Ryhdin kanssa oon kyllä tarkkana, kiitos äitini ja itsekin pidän siitä huolen :D Vettä juon vähintään 1,5dl päivässä ja oon pitäny tota "kuuria" jo pari viikkoa, mut mitään erityisen näkyviä tuloksia en oo hoksannu - en ainakaa vielä.

~ ap
[/quote]

Toivottavasti kuitenkin 1,5l;D

Vierailija
34/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:26"]Ootko varma ettet oo raskaana :) ?
[/quote]

Olen neitsyt, joten tuskinpa :D

~ ap

Vierailija
35/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:28"]Tuo näyttää siltä että on treenattu, mutta väärin. Eli suosittelen myös, että treenaat syviä vastalihaksia. Pilates on hyvä menetelmä, ks. esim. nämä liikkeet:

Jos nuo eivät auta n. 3 kk treenin jälkeen, sitten mahan malli riippuu ruumiinrakenteesta, eikä sille voi mitään.

[/quote]

Hei, kiitti tästä! Video meneekin suoraan kirjanmerkkeihin.

~ ap

Vierailija
36/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:10"]No ei oo ees paha!! Mulla pömpötti tuplasti tuon verran mutta nyt 2kk salin jälkeen pömpötys on vähän hävinnyt, johtuu siis sun syvistä vatsalihaksista.

[/quote]

~ ap
[/quote]

Toivottavasti kuitenkin 1,5l;D
[/quote]

Oho, pikkune aivopieru xD juu, 1,5 l :)

~ ap

Vierailija
37/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:11"]

Kiitti kommenteista ! :) Onko mitään kotireenivinkkejä, kun sali sattuu sijaitseen sen verran kaukana, etten pääse siellä noin vain käymään? :/ ~ ap

[/quote]

Tuo ei näytä vielä kovin pahalta, tee näin:  selinmakuulla nosta lantiota 5 kertaa normitreenin lomassa, lantion pyöritystä ym muita vatsaliikkeitä.

Vierailija
38/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua teitä, jotka tulette päivittelemään kuinka AP on normaali ja hoikka. Miksei jokainen saisi vielä parannella kroppaansa entisestään; näyttää sellaiselta kuin itse haluaa?

Vierailija
39/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:34"]En tajua teitä, jotka tulette päivittelemään kuinka AP on normaali ja hoikka. Miksei jokainen saisi vielä parannella kroppaansa entisestään; näyttää sellaiselta kuin itse haluaa?
[/quote]

Nimenomaan. Oikeasti, nostan hattua heille, jotka ovat tyytyväisiä itseensä pömppiksenkin kanssa enkä tosiaankaa kattele muita silmä kovana, mimmoisissa kunnossa heidän vatsansa ovat. Omalla kohdallani tuo pömppis ärsyttää ja haluan sen siksi pois.
Kiitos kommenteista! :)

~ ap

Vierailija
40/50 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:24"]Onko sulla tietokone jossain kylpyhuoneessa? Hahah kuin WT..
[/quote]

:D

~ ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme