Pesettekö pyyheet joka käytön jälkeen?
Siis kylpypyyheet. Minä nimittäin pesen. Mutta jos ette, niin missä säilytätte käytetyt? Ei kai puhtaiden kanssa?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:18"]
Käsipyyhkeet n viikon, kasvopyyhe samoin, kylpypyyhe kerta käytön jälkeen pesuun. Mulla on ihan liikaa pyyheliinoja ja lakanoita.
[/quote]
Tämähän on ihan nurinkurista! Ymmärtäisin, jos tehtäisiin päinvastoin.
Säilytän puhtaat pyyhkeet vaatehuoneessa ja käytössä olevat kylpyhuoneessa tietenkin..? Pesen pyyhkeet noin kerran ja käsipyyhkeet kaksi kertaa viikossa.
Viiden hengen perheessä kerran päivässä koneellinen pyyhkeitä pesuun. Juu, en pese päivittäin.
Mitäs jos seuraavalla käyttökerralla pyyhkii naaman siihen kohtaan mihin edelliskerralla takapuolen?
Herranen aika, en!
Ensinnäkin en halua tehdä kotitöitä yhtään sen enempää kuin on pakko. Ja siksi en todellakaan tee itselleni ylimääräistä pyykkiä.
toisekseen oletan, että jokainen peseytyy suihkussa. Eli se on puhdas ihminen, joka vain kuivaa puhtaan veden pyhkeeseen. Eli pyyhekin on käytön jälkeen suht puhdas. (Ja vaikka ei olisikaan, niin prkl, minä en itselleni ylimääräistä työtä tee... Ihan suututtaa koko ajatus)
Suihkun jälkeen pyyhkeet kuivatetaan oskarin oksalla.
Ap, oletko näitä, jotka valittavat, että kotitöitä on liikaa?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:58"]Mitäs jos seuraavalla käyttökerralla pyyhkii naaman siihen kohtaan mihin edelliskerralla takapuolen?
[/quote]
Se pylly on oletettavasti kuivattu puhtaana ja suihkun jälkeen, joten mitä väliä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:58"]Mitäs jos seuraavalla käyttökerralla pyyhkii naaman siihen kohtaan mihin edelliskerralla takapuolen?
[/quote]
No kai sä sen takapuolen oot muistanu pestä kunnolla ennen pyyhkeeseen pyyhkimistä? Puhdashan sen pitäs olla eikä enää liata sitä pyyhettä. Pyyhkeellä kuivataan vaan puhtaat vedet pois.
En. Pesen pyyhkeet kerran tai pari kertaa viikossa.
Pyyhe on pyyhenaulassa.
En tietenkään sekoita likaisia ja puhtaita.
Pyyhe kuivumaan ja uudelleen käyttöön.
Pesen kerran viikossa
Kuivaan hanurini talouspaperiarkilla.
No en tosiaan, jähetöntä tuhlausta! Meillä on kylppärissä ihan naulakko pyyhkeitä varten, siellä niitä käytössä olevia tietenkin säilytetään.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:58"]
Herranen aika, en!
Ensinnäkin en halua tehdä kotitöitä yhtään sen enempää kuin on pakko. Ja siksi en todellakaan tee itselleni ylimääräistä pyykkiä.
toisekseen oletan, että jokainen peseytyy suihkussa. Eli se on puhdas ihminen, joka vain kuivaa puhtaan veden pyhkeeseen. Eli pyyhekin on käytön jälkeen suht puhdas. (Ja vaikka ei olisikaan, niin prkl, minä en itselleni ylimääräistä työtä tee... Ihan suututtaa koko ajatus)
[/quote]
Anteeksi missä??
Mä vaihdan käsi-ja kylpypyyhkeen neljän päivän välein
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:59"]Ap, oletko näitä, jotka valittavat, että kotitöitä on liikaa?
[/quote]
En, nautin niistä. Ja tykkään ottaa joka kerta puhtaan pyyheen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:58"]
Herranen aika, en!
[/quote]
Anteeksi missä??
Oskarin oksa on kotimaisen kuivaustelineen nimi
[
Suorastaan turhaa luonnonvarojen tuhlausta! Hotelleissakin kerrotaan tämä kylppärissä rattiin: ripusta pyyhe = voin käyttää vielä, jätä lattialle= kiitos, vaihtakaa.
Minä vaihdan käsipyyhkeet viikon-parin jälkeen, sen sijaan kylpypyyhkeet saattavat olla parikin kuukautta samat.