Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä te muut lapsia haluavat naiset katselette?

Vierailija
22.01.2022 |

Itse katselen suomalaisista lähinnä lestadiolaistaustaisia ja niiden lisäksi ulkomaalaisia miehiä, eli perhekeskeisistä ja äitiyttä arvostavista kulttuureista tulevia.

Luulen, että tällä palstalla näkyvät naisten ongelmat perheenisäksi soveliaan miehen löytämisessä johtuvat siitä, että katsotte ihan vääränlaisia miehiä, eli jotain ateisti/vela-suomimiehiä jotka eivät ole hyviä kumppaneita oman perheen haluavalle naiselle.
Kannattaa miettiä millainen on itse ja millaisia miehiä katselee, jos haluaa tänä päivänä suomalaisena naisena lapsia.
Suomalaisista miehistä lähinnä lestadiolaistaustaiset ja suomenruotsalaiset on kokemukseni mukaan perhekeskeisiä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku lestadiolaisukko Jämijärveltä voi varmasti olla ihan hyvä isä, mutta ei siitä silti mitään tulisi, että minä, uskonnoton kaupunkilaisnainen, löisin sellaisen kanssa hynttyyt yhteen vaan siksi että molemmat halutaan lapsia.

Tuntemani hyvät, lestadiolaistaustaiset perheenisät asuvat kylläkin pk-seudulla, ja lestadiolaistaustainen tarkoittaa taustaltaan lestadiolaista ihmistä, joka ei itse ole lestadiolainen.

Perhearvot kuitenkin yleensä säilyy, samoin yhteisöllinen asenne elämään.

Vierailija
22/22 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä alapeukkuja, kun päivästä toiseen täällä ulistaaan tuosta aiheesta, ja nyt olisi selvät ohjeet saatavilla.

Ei nämä palstalla u l i s e v a t näe itsessään vikaa, huomaahan sen että ovat samaa tasoa kuin i n c e l -miehet.

Eli mitkään neuvot eivät auta, itse kaivavat kuoppansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi