Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuten hyvä tinder-mies, mutta…

Vierailija
22.01.2022 |

Kiinnostus heräsi kuvien ja profiilin perusteella…mutta sitten! Aloitan.

Aivan kauheita juttuja. Rasistisia vitsejä ja mansplainaamista. Tää on myös yllättävän yleistä, ehkä f2f olisi eri, tai ei tuollaisella pokalla vastaavia juttuja ehkä ekalla tapaamisella kuitenkaan.

Muita kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on juuri näitä ja naiset on sanonko mitä...

No sano ihmeessä. Hauku vähän taas naisia niin mieli paranee.

Vierailija
22/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus top 20% mies. Niillä niin paljon alapäätä että voivat tehdä mitä vaan, itse ainakin kerron provosoivia vitsejä koska pystyn. Niinkuin kaikki miehet.

Kaikki miehet on edgy.

Juujuu ihan varmasti kerrot ja pystyt. 

Että teillä on kyllä tujut harhat, no ei kai sitä muuten tuollaista trollin elämää kestäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hähäh feministi prinsessa elää kuplassaan.

Kyllä minä ainakin tunnen ihan oikeita miehiä, jotka eivät heittele rasistisia tai muitakaan mauttomia juttuja. 

Mistähän lähtien normaali käytös on ollut "feministi_prinsessan kuplassa" elämistä? Vai onko ero siinä, että tunnen aika vähän amisjuntteja?

Minäkin tunnen oikeita naisia jotka ei harrasta miesvihaa tai elä kuplassa.  Itse tunnen paljon myös niitä miehetkin saa kuukautisia yliopisto tyttöjä.  Ihmeen vihaista ja tyhjäpäistä sakkia jotka aina laskee pennejään.

Vierailija
24/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hähäh feministi prinsessa elää kuplassaan.

Kyllä minä ainakin tunnen ihan oikeita miehiä, jotka eivät heittele rasistisia tai muitakaan mauttomia juttuja. 

Mistähän lähtien normaali käytös on ollut "feministi_prinsessan kuplassa" elämistä? Vai onko ero siinä, että tunnen aika vähän amisjuntteja?

Minäkin tunnen oikeita naisia jotka ei harrasta miesvihaa tai elä kuplassa.  Itse tunnen paljon myös niitä miehetkin saa kuukautisia yliopisto tyttöjä.  Ihmeen vihaista ja tyhjäpäistä sakkia jotka aina laskee pennejään.

Oliko tässä miesvihaa ja kuplia nyt sitten jossakin?

Ja mitenkäs nämä ”tyhjäpäiset pennejä laskevat tuttusi”?

Vierailija
25/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
26/26 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sika siis jätetty?

Ja on tullut vastaan itselläkin kaikenlaista tyhjäpäätä, tosin naisia. Itsekin 100% varmuudella olen tyhjäpää jonkun toisen näkökulmasta.