Miten joku voi pitää tamponia?
Eikö se ole todella hankala tilanne kun sellainen patukka on koko ajan "siellä" 😆
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Katkaravun tavoin, sitä ei edes tunne.
Pidätkö kauankin katkarapuja maustumassa värkissäsi? Haluatko niihin kenties hapansilakan vivahdetta?
Mietipä, miten hankala tilanne se on, kun ilman tulppaa valtoimenaan vaginasta tulvahtelisi sottaavaa verta ja muuta roipetta.
Olet varmaan mies?
Mulla alkaa kutittaa ja jossain vaiheessa tulehtuu kun tarpeeksi kauan pidän. Hyi kiva ois jos voisi vähä kauemmin pitää kuin nyt.
Kas tässäpä mietittävää teille miehille, jotka luulee, että vaginassa on jotain erityisempää tuntoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamponi ei ole kuiva, kun laitan hiukan vagisan-voidetta siihen päälle niin sujahtaa hyvin.
On totta että tabu-asia tämä tamponin käyttö, koska naiset ehkä ovat ehdollistuneet ja tottuneet viemään jotain sisään hiukan väkisin, vaikei se sujahtaisikaan sinne.
Olen itse herännyt tähän asiaa vasta myöhemmin, koska varmaan ajattelin että "kaikki tekee niin" ja se nyt vaan "pitää työntää sinne vaikkei menisikään helposti". Sillä pesun jälkeen on ihan kuivat paikat tietysti.
Siinähän käy niin että sen unohtaisi sinne ja pelkäisi aina tulehduksia. Ei sitä yhtä tamponia välttämättä muista. Tai luiskahtaisi ulottumattomiin, kenties avaruuteen.
Dementikot ei enää tarvi tamponia.
Naiset väittää että pillu on tunnoton, mutta silti moni nainen haluaa yhdyntää ihan omasta pyynnöstä. En sitten tiedä, että pitäisikö uskoa av-mammoja vai omaa elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin, kiitos kysymästä. Ainakin ne tamponit jotka olen tavannut eivät ole mitään patukoita vaan n. kynän paksuisia.
Mistä löydät näin ohuita? Olen yrittänyt etsiä vaikka mistä mutta kaikki mitä olen kokeillut ovat kyllä kynää paksumpia, kastuessaan moninkertaisesti
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku uimassa käydessään tamponia?
No ei sinne ilmankaan viitsi mennä verta valuttamaan.
Olet mies, joka toivoisi olevansa t.
Ai, et pysty tuohon????
No ei se mitään, en minä kyllä niin olettanutkaan :D. Vaan tiesin sen että ei suolesta löydy laadukkaita naisia, jotka taitaisivat taidon, millä miehelle saa hyvän olon.