Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi pitää tamponia?

Vierailija
22.01.2022 |

Eikö se ole todella hankala tilanne kun sellainen patukka on koko ajan "siellä" 😆

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin, kiitos kysymästä. Ainakin ne tamponit jotka olen tavannut eivät ole mitään patukoita vaan n. kynän paksuisia.

Vierailija
2/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mikä hankala tilanne? Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on oikein siellä paikallaan, sitä ei tunne ollenkaan eikö siis ole mikään hankala tilanne. Mutta ei tamponi kyllä mikään kynän paksuinenkaan ole, eihän sellanen suojaisi mitään. Vanusta tehty tamponi laajenee siellä sisällä kosteudesta niin, että se täyttää koko emättimen eikä vuoto pääse sen ohi.

Vierailija
4/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pienenmpi ja taipuisampi/emättimen muotoihin mukautuvampi patukka se on kuin (toivottavasti) se patukka, joka siellä usein vierailee.

Vierailija
5/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "siellä" ei ole juurikaan tuntoa. Eli ei sitä tamponia tunne mitenkään.

p e r v o

Vierailija
6/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalampi on elää vaippaelämää.

Vierailija
7/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies tiedä ettei vaginassa ole kummoista tuntoaistia? Lue poika kirjoja, joissa kerrotaan naisen seksuaalisuudesta ja tyydyttämisestä niin et kuvittele nylkyttämällä pääseväsi Uudeksi Casanovaksi.

Vierailija
8/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku uimassa käydessään tamponia?

Vierailija
9/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat puristeltua orgasmeja tamppoonin kanssa. Siksi niin suosittuja.

Vierailija
10/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mukana neitsyt-kultissa, oletko sinä? Onko äitisi sanonut että menee neitsyys ja tamponia ei saa käyttää eikä edes koskea sinne, ettei vain kalvo repeä?

Haloo

Vierailija
11/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa tietenkin, jos tunget tamponia silloin kun ei ole kuukautisia. Hyvä että kysyt täälä nimettömänä, niin et nolaa itseäsi julkisesti.

Vierailija
12/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ymmärtää että joku tunkee kuivakkaan paperisen esineen sinne. Ja kulkee sen kanssa ympäriinsä, jotain koko ajan sisuksissa vaivaamassa.

Vierailija
13/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku uimassa käydessään tamponia?

Joo, miten muutenkaan olisin päässyt kouluaikoina uimaan. Enää en ui.

Vierailija
14/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Mulla on liikaa tuntoa, että voisin pitää siellä mitään kuivaa saati turvonnutta jättivanutuppoa.

Vierailija
15/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa ymmärtää että joku tunkee kuivakkaan paperisen esineen sinne. Ja kulkee sen kanssa ympäriinsä, jotain koko ajan sisuksissa vaivaamassa.

:D

Vierailija
16/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoille ihmisille varmaan sopii lelut, jotka muita hirvittäisi. Tarvitaan ehkä enemmän stimulaatiota, jotta tuntisi jotain.

Vierailija
17/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi ei ole kuiva, kun laitan hiukan vagisan-voidetta siihen päälle niin sujahtaa hyvin. 

On totta että tabu-asia tämä tamponin käyttö, koska naiset ehkä ovat ehdollistuneet ja tottuneet viemään jotain sisään hiukan väkisin, vaikei se sujahtaisikaan sinne. 

Olen itse herännyt tähän asiaa vasta myöhemmin, koska varmaan ajattelin että "kaikki tekee niin" ja se nyt vaan "pitää työntää sinne vaikkei menisikään helposti". Sillä pesun jälkeen on ihan kuivat paikat tietysti.

Vierailija
18/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tykkään pitää tampoonia peräaukossa. Se tuntuu kivalta pierutkin on äänettömiä :)

Vierailija
19/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen menetti jalkansa, kun tamponin käytöstä seurasi verenmyrkytys. (Lauren nimeltään.)

Vierailija
20/50 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamponi ei ole kuiva, kun laitan hiukan vagisan-voidetta siihen päälle niin sujahtaa hyvin. 

On totta että tabu-asia tämä tamponin käyttö, koska naiset ehkä ovat ehdollistuneet ja tottuneet viemään jotain sisään hiukan väkisin, vaikei se sujahtaisikaan sinne. 

Olen itse herännyt tähän asiaa vasta myöhemmin, koska varmaan ajattelin että "kaikki tekee niin" ja se nyt vaan "pitää työntää sinne vaikkei menisikään helposti". Sillä pesun jälkeen on ihan kuivat paikat tietysti.

Siinähän käy niin että sen unohtaisi sinne ja pelkäisi aina tulehduksia. Ei sitä yhtä tamponia välttämättä muista. Tai luiskahtaisi ulottumattomiin, kenties avaruuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi